< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (5)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (5)
Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (9)
Srpanj 2007 (10)
Lipanj 2007 (11)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (13)
Studeni 2006 (7)
Listopad 2006 (9)
Rujan 2006 (13)
Kolovoz 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us

...neopisiv blog..ili sto je autor htio reci :))..

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


petak, 15.06.2007.

..samo san..

..ali i sveprisutna nostalgija koju zovem opakom bolescu.Nista ne boli no osjecaj "boli" je kao jos jedna sjena na jesenjem suncu,ovdje daleko od doma gdje sunce uzima maha i ljeto nosi svoj miris.
Ne boli me ni osjecaj da se necu prevrtati na svojoj djecjoj plazi, niti krasti dah podno kakve stijene dok odvaljujem crne pedoce (dagnje),ne boli me ni istina da cu dok zima otvara mi vrata i magla se kobno spusta na prozore uz neki neimenovan vjetar,cuti glas onih koji me sada zadirkuju pozivom na nasu kavu koju ispijasmo na terasama naseg zaljeva..
Mama mi kaze da je marelica sazrila, brat je zapoceo nekakovo umjetnicko zidanje u vrtu ponad kuce a moj pape u novom sazidanom kaminu okruzenom trsom vinove loze i maminim botanickim uspjehom, pravio janjetinu pod pekom za svoj imendan ,neki dan kad mu i nije bilo bas najbolje s obzirom da se najeo onih tek netom sazrelih marelica.Nije lako, ..ceznja za domom je ogromna i nikad ne moze prestati ma koliko ovdje vrijeme leti i tek sto pomislite kako jos ima dana - stigne noc i veliki grad upali svoja milijunska svijetla da se ni zvjezdano nebo od kolicine svjetlosti ne vidi..O ne, lijepo je i nadasve zanimljivo, standard odlican,zarade vise no dovoljne ukoliko ste voljni raditi,mogucnosti za prosperitet visoke, mogucnosti obrazovanja za djecu daleke, dani bogati kvalitetnim sadrzajem,,hrane (ok nije ko doma al jestiva..) u izobilju palete namirnica,voca i povrca sa svih strana svijeta (kengur - krompir mi je fuj)..ne kukam ne zalim se sa svojim zivotom ovdje nego samo me svladava onaj isti osjecaj tuge sto mi nedostaju neki prizori sa mog balkona...
E da to vidite!..ma nema lipse slije od slije zaljeva u kojem se kupa Krk,Cres,obala sve do Moscenicke Drage,Rijeka sa svojom lukom,Preluk u kojem surferi hvataju jutarnju tramontanu.,.,nedostaju mi lica mojih prijatelja jer glas im ponekad i cujem,nedostaje mi naravno moja obitelj i njihov smijeh kojeg je zamijenio osmjeh sjete dok smo odlazili..iako znaju da smo dobro,da se uspjesno snalazimo,da smo zapoceli jedno novo poglavlje svog zivota tesko se je nositi s time da smo na drugom kraju svita podno ekvatora ..vrijeme leti..proslo je 6 mjeseci otkad je poceo moj zivot na ovom otoku..nostalgija se zavlaci i uvijek nekako vrati misli doma,onom domu sto me ceka sa kuhinjom punom suncokreta..
Sanjala sam da se vracam doma..vidjela svoje suze u snu od srece sto me ispred roditeljskog praga cekaju mama i moj pape sa ocima punih suza..sanjala i probudila se u suzama..
Image Hosted by ImageShack.us
Hvala svima onima koji su tu i koji su moja veza sa domom jer ovo je jedan od meni najdrazih nacina da napunim svoje srce sa svim pisanim rjecima mojih dragih blogera,prijatelja i poznanika,ljudi koji komentarom ostave dasak lijepe nase,trag prijateljstva koje ipak nije san..koje utazi moju nevidljivu bol i odgurne nostalgiju barem jedno poslijepodne.....



| komentari (8) | print | # |

<< Arhiva >>