15.01.2007. / ponedjeljak

...ono sve što ne/znaš o meni....

hm, čikita, hvala na štafeti, samo ne znam kome da je proslijedim.
što?aha.
1.točka: da li da počnem o tome kad sam bila mala? može...
pa mislim da je najgluplja stvar iz djetinjstva ona što želiš postati kad odrasteš.oni koji me znaju sad bi mogli pasti u nesvijest.naime, ja, khmm.khkhm....hmhmhm...htjela sam postati ili džokej ili časna sestra. hajde, smijite se, skotovi.
džokej - to je zbog toga što sam bila opsjednuta konjima, oni su mi bili najnaj.sad je to prešlo na moju sestru koja je toliko poremećeno opsjednuta njima da mi se gade.kljusad.
časna sestra - nemam pojma, vjerojatno sam je pobrkala s betmenom.i to zamisli sad skoro pa zazirem od katoličke crkve i vjere koja promovira moral, a sama je daleko od njega. da časna sestra...
e još jedna stvar - najdraža pjesma mi je bila vrapci i komarci.

2.točka: želje, mogućnosti, očekivanja
želje: želim vidjeti Indiju, već dugo. opsjednuta sam tom zemljom.to nije ona sad-je-to-kul-mjesto-i-svi-idu-tamo furka, već fakat.i izrael, irsku, i zašto su sve na i? hm...i island. dobro ajd, i nizozemsku.
želim naučiti hebrejski jezik, želim završiti ovu godinu, želim svima mir, sreću i zdravlje.
neke od mojih želja su se ostvarile, uglavnom teškom mukom. jedna od najvećih/težih bili su dreadlocks, koji isto nisu posljedica furke koja je zavladala.
mogućnosti - želim ih unaprijediti. vjerojatno malo ljudi zna da umijem šiti, da znam meditirati, crtati(pa sad...) i ostale kreativne poslove, ALI-želim se unaprijediti. poboljšati.
očekivanja nemam. očekujem jedino armagedon, što potvrđuje da sam pesimist, iako se uglavnom ne čini tako.

3.točka:ljudi
na faksu sam upoznala neke od najboljih ljudi u svom životu.nevjerojatno nešto.
inače, što se tiče prijateljstva, tu sam malo skeptična. imam više muških nego ženskih prijatelja. i da, potpuno vjerujem u muško-žensko prijateljstvo, za razliku od glupe ljubavi na prvi pogled. ljak.
također mislim da sam nezahvalan prijatelj. često prođe jako dugo a da se ne javim, ne pišem poruke, pa čak ni ne ostavljam komentare :). ali zato kad nekog proglasim najboljim prijateljem, sve ću učiniti za tu osobu. ne smijem ovo zaboraviti - naravno, na prvom mjestu mi je obitelj.

4.točka:životinje
mislim da svi koji znaju nešto o meni znaju da volim životinje.
-uvijek stojim iza svog stajališta da su one (puno, puno) bolje od ljudi.i naravno, prije ću se založiti za životinju, nego za čovjeka.-
ali malo ljudi zna da sam fascinirana kravama. hm. htjela bih imati jednu kravu.one su mi tako sjajne životinje.i činčile, nekako su...fora.

5.točka:na rubu mogućeg
fascinira me parapsihologija, telekineza, meditacija, snovi(freudist),SF, duhovi, putovanja kroz prostor i vrijeme. uglavnom, većinu vremena, onog slobodnog, trošim na to. i naravno, ne vjerujem u znanstvena objašnjenja. jebeš znanost kad ti se stolovi počnu kretati kroz kuću.
that's all, folks...
štafeta goes to...
1.kaira bejbe(lagano kasnim za rođendan, sve najbolje).
2.crnorizla-tu bi se moglo svašta naći.
3.stranger-da nisi ni pisnula(hvala na čestitci za rođendan).
4.maroons-uuuu....c'mon...
5.g.b.sabaoth-zato što si onaj koji jesi.
ima da napišete 5 stvari o sebi i šaljete dalje na 5 blogova.

- 15:36 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>