te divne osamdesete

...
Stara adresa, prvi blog



piskaranja jedne (informatički polupismene) mame teenagerakissludburninmad i supruge pre(ne)zaposlenog mužakissgreedy........(ovo je bilo napisano prije prvog posta, dakle 26.02.2007. neka tako ostane mada......teenager to odavno više nijesretan)



"POSAO NIJE PIMPEK,
MOZE STAJATI I DVA DANA "

...iliti, kako bi rekla Mayday:

''Blog nije fejs
post može stajati i dva dana''



Ispričavam se svima koji pišu poeziju što ih ne komentiram. Nemam vremena za kvalitetno čitanje i komentiranje, a da vam pišem reda radi ......wave.



Djeci dajemo dvije stvari- korjene i krila.



Prijatelj- to je onaj koji zna sve o vama, a ipak vas voli.


Uspjeh nije nikada ne pasti, već podići se svaki put kad padnemo

(Konfucije)


Kad rat mine sokole,

Pobjednik je ko nije ubio.
I onaj, ko tuđu svetinju nije opoganio.
I onaj, ko je neprijatelja poštedio.
I onaj, ko se tuđem zlu nije radovao.
I onaj sinko, ko je sobom vladao.

Pobjednik je ko zlu moć nije umoćio.
Ko sam sobom može nasamo u mraku ostati.
Lako je poslije rata pred cara,
Ali treba izaći pred majku
i Tvorca

('ukradeno' sa bloga Afrika )

Image and video hosting by TinyPic
sretan

Volim skoknuti na "čašicu" razgovora kod:
slatko grko i obratno
slonic
ista
eurosmijeh
nitko nije otok
Pjesma
sacher
otkucaj
čiovka
pegy
kikicarodjkica
kenguur
koraljka
MiniMaxine
zaštita bilja
grintavac
Rib@rnica
zvrk
catcher
carla_bruni
dona
sanja
7dana
salvetna tehnika
Katja
gustirna
dordora
kora
bellarte
Wish
neni
nacugivara
smotani
bedwilka
svijet je lopta šarena
kojotica
brod u boci
mamish
cistiliste
piton007
slatka paprika
Decy
Gajo
kizzy
superžena
mayday
mecabg
valcer
fra gavun
da ti kažem
modrina neba

Dnevnik.hr
Blog.hr

...i ovo sam ja (rječju i notama)

Vatra i vrag ja sam andjeo u paklu
i donosim spas, vatreni znak
kada letim putem zvijezda
osjecam strast

Nisam k'o druge ja imam moc
princeza svijetla sto ubija noc
ne znam za poraz pobjedjujem sve ljubavi imam za cijeli svijet

Oaze snova me cekaju
tihi trenuci srece koji me opijaju
munje i grom zadrzat' cu zvjezdanim nebom svoje snove zagrlit' cu

Kad nesto zelim dobijam to
kad zelim dobro pobjedjujem zlo
ja imam snage da promijenim sve
zelje i moci da dodirnem sne

Nisam k'o druge ja imam moc
princeza svijetla sto ubija noc
ja imam snage da promijenim sve
zelje i moci da dodirnem sne

(Oaza
snova - Denis&Denis)





Mudrosti moje babe...
'Neće se prekinut vrijedan čovjek nego onaj lijeni'

'Okolo kere pa na mala vrata'

'To ti je sve šuć-muć pa proli'

'Neće mu puknut kurcu rebra!'

'I pas legne dok se jelo slegne'

24.02.2016., srijeda

Kako ste mi?

 photo 024_3.jpg

 photo 001.jpg

 photo 008_3.jpg

Ostavljam par fotki da uljepšaju blog dok se ne vratim....rad, rad i samo radgreedyheadbang. Ako nabavim bolji mobitel ili ako uredništvo nešto napravi po pitanju 'slažem se kolačića', možda uspijem i koji put komentirati ili nešto napisati preko moba, ali, vrijeme uz komp mi je vrlo kratko, tak da...'vidimo' se kad se obogatim rofl
- 07:00 - Komentari (12) - Isprintaj - #

08.02.2016., ponedjeljak

Želite čokoladicu?

Blagajna (u bilo kojem trgovačkom centru, drogeriji, kiosku...)...bip bip bip...nakon zadnjeg bipa blagajnica podiže pogled, gleda ravno u oči (jer tako mora, pogledati kupca pravo u oči) i robotskim glasom kaže:
-To je sve? Želite još nešto? Čokoladicu/novine/zubnu pastu... (sve na 'akciji')?
Ja: - Ne, hvala!
.
.
.
.
.
I nikad, ali, baš nikad ne uzmem to što mi nude pa makar i jest povoljnije! Iz principa. Jer, možda, možda ih jednog dana prestanu tjerati da to govore. A dogodit će se onog dana kad shvate da se ne isplati i da ništa više tog proizvoda nisu prodali.
Iz solidarnosti sa blagajnicama ne želim te proizvode.
Možete li zamisliti kako je 8 sati (ajd dobro, 7 i pol, ako imaju pravo na pauzu) k'o robot ponavljati jednu te istu rečenicu? I tako danima. Ili još gore, svaki dan drugo.
Pa zato i pišem ovaj post, možda potaknem i druge, barem vas nekoliko pa vi još nekoliko ljudi pa tako...možda i uspijemo.
- 21:33 - Komentari (27) - Isprintaj - #

04.02.2016., četvrtak

'Vrećica'

Nedavno se na fejsu pojavila slika sa idejom o tome kako bi trebalo zabraniti nošenje vrećica (kesa, milošti) u goste jer da se zbog njih sve više otuđujemo... (slike nema jer je jučer krepao hard disc na kojem je bila spremljena, R.I.P., služio je dugo i dobro, preminuo od starosti)
No, dakle, 'vrećica'..i sama sam nedavno preskočila neke posjete jer ih je puno koje bih trebala obići a svi se međusobno znaju pa nisam mogla odabrati kome da odem a kome ne, da nekog ne uvrijedim a ići svima mi je bilo - preskupo.
Jer, u namizerniju 'vrećicu' ide kava, keksi, sok a ako je tu i dijete, obavezno čokolada, naravno, Milka ili Dorina, ne možeš djetetu donijeti neku jeftinu! Ne možeš nositi ni neke bezvezne kekse, mora biti Domaćica, Jadro napolitanke, Moto... uglavnom kupujem domaće.
E, onda je ona malo veća 'vrećica' u koju još ide flaša vina, neka bombonijera, to kad ideš nekom bliskijem u goste. A kad ideš nekom jako važnom, kad je neka prigoda, kad tog nekog rijetko viđaš u 'vrećici' se obavezno mora naći i flaša žestokog ili likera, malo bolja bombonijera, neki poklon za domaćicu...
Ja, eto, još uvijek nosim te 'vrećice', tako sam odgojena, mada ne obraćam pažnju na to koliko i šta mi je netko donio jer ionako imam 'svoju' kavu koju kupujem a ciglice odnesem nekom drugom ili potrošim ako slučajno ponestane one moje. Isto tako, uglavnom, završe u flaše raznorazne, sve mi to samo smeta po ormarićima. Osim bombonijera, njih uvijek pojedemo rofl Ali, moja svekrva, npr. jako dobro primjeti da li je nešto dobila ili ne pa je tako bila ljuta k'o ris kad su njezin nećak i žena mu sa djecom došli na ručak k nama i nisu donijeli ništa, dapače, 'za dvoje djece je donijela jednu bananu pa je još tražila od nas' (svekrvine riječi rofl ). Bratićeva žena je dobila doživotni minus. Nije joj pomoglo ni to što sam rekla da 'se to kod njih možda ne nosi, da nije takav običaj'.
No, ne nosim vrećice uvijek i svagdje. Npr. imam jednu kumu čija svekrva je negdje u početku našeg druženja rekla 'što manje budete nosile jedna drugoj, više ćete se viđati'...i bila je u pravu, ako nam je usput, ponesemo ono što ona druga voli, ako nije - nitko ne zamjera. A nosim tamo gdje znam da to očekuju, uglavnom su to stariji ljudi, rodbina.....
Kako vi stojite sa vrećicama?
- 10:09 - Komentari (10) - Isprintaj - #

03.02.2016., srijeda

Kako sam izgubila poklopac objektiva...

...iliti - nije žvaka za seljaka...
...iliti - smotana sam skroz...
...iliti - šta to meni sve treba...
...iliti ...ma, nema veze, vidjela sam šafrane!


 photo 722e0781-f7d0-46f1-b6c7-0c0487bf8cd8.jpg

 photo 57825a48-cf12-4a2d-ad70-8627a0e33b6c.jpg

A i ne mogu se odlučiti za jednu fotku pa 'ljepim' dvije a možda se još i predomislim pa dodam još koju rofl

 photo f4beb7e1-ae7b-47f1-afea-6c5d404b2ef2.jpg

Predomislila sam se rofl
- 07:00 - Komentari (11) - Isprintaj - #