te divne osamdesete

...
Stara adresa, prvi blog



piskaranja jedne (informatički polupismene) mame teenagerakissludburninmad i supruge pre(ne)zaposlenog mužakissgreedy........(ovo je bilo napisano prije prvog posta, dakle 26.02.2007. neka tako ostane mada......teenager to odavno više nijesretan)



"POSAO NIJE PIMPEK,
MOZE STAJATI I DVA DANA "

...iliti, kako bi rekla Mayday:

''Blog nije fejs
post može stajati i dva dana''



Ispričavam se svima koji pišu poeziju što ih ne komentiram. Nemam vremena za kvalitetno čitanje i komentiranje, a da vam pišem reda radi ......wave.



Djeci dajemo dvije stvari- korjene i krila.



Prijatelj- to je onaj koji zna sve o vama, a ipak vas voli.


Uspjeh nije nikada ne pasti, već podići se svaki put kad padnemo

(Konfucije)


Kad rat mine sokole,

Pobjednik je ko nije ubio.
I onaj, ko tuđu svetinju nije opoganio.
I onaj, ko je neprijatelja poštedio.
I onaj, ko se tuđem zlu nije radovao.
I onaj sinko, ko je sobom vladao.

Pobjednik je ko zlu moć nije umoćio.
Ko sam sobom može nasamo u mraku ostati.
Lako je poslije rata pred cara,
Ali treba izaći pred majku
i Tvorca

('ukradeno' sa bloga Afrika )

Image and video hosting by TinyPic
sretan

Volim skoknuti na "čašicu" razgovora kod:
slatko grko i obratno
slonic
ista
eurosmijeh
nitko nije otok
Pjesma
sacher
otkucaj
čiovka
pegy
kikicarodjkica
kenguur
koraljka
MiniMaxine
zaštita bilja
grintavac
Rib@rnica
zvrk
catcher
carla_bruni
dona
sanja
7dana
salvetna tehnika
Katja
gustirna
dordora
kora
bellarte
Wish
neni
nacugivara
smotani
bedwilka
svijet je lopta šarena
kojotica
brod u boci
mamish
cistiliste
piton007
slatka paprika
Decy
Gajo
kizzy
superžena
mayday
mecabg
valcer
fra gavun
da ti kažem
modrina neba

Dnevnik.hr
Blog.hr

...i ovo sam ja (rječju i notama)

Vatra i vrag ja sam andjeo u paklu
i donosim spas, vatreni znak
kada letim putem zvijezda
osjecam strast

Nisam k'o druge ja imam moc
princeza svijetla sto ubija noc
ne znam za poraz pobjedjujem sve ljubavi imam za cijeli svijet

Oaze snova me cekaju
tihi trenuci srece koji me opijaju
munje i grom zadrzat' cu zvjezdanim nebom svoje snove zagrlit' cu

Kad nesto zelim dobijam to
kad zelim dobro pobjedjujem zlo
ja imam snage da promijenim sve
zelje i moci da dodirnem sne

Nisam k'o druge ja imam moc
princeza svijetla sto ubija noc
ja imam snage da promijenim sve
zelje i moci da dodirnem sne

(Oaza
snova - Denis&Denis)





Mudrosti moje babe...
'Neće se prekinut vrijedan čovjek nego onaj lijeni'

'Okolo kere pa na mala vrata'

'To ti je sve šuć-muć pa proli'

'Neće mu puknut kurcu rebra!'

'I pas legne dok se jelo slegne'

25.01.2016., ponedjeljak

Pinklec na rame...

Htjela sam ovaj post započeti sasvim drugačije ali me @Razvedenica preduhitrila sretan Sticajem okolnosti smo obje posjetile poznata mjesta u isto vrijeme. Lokacija malo drugačija sretan
Uglavnom, bilo je 'pinklec na rame i put pod noge', pravac: Banat via Beograd.

Najprije se 'malo' gostilo... (da ne lažem - gostilo se cijelo vrijeme, punih 5 dana sam bila konstantno presita, na vagu ne stajem do daljnjegrofl)

 photo 883782c1-a84b-4270-8a53-7da6488edbd0.jpg

Pa se vozilo ravnom Vojvodinom okićenom injem na -11°C...

 photo 093e8e2d-110e-45a5-b8f7-688ba7bc8a82.jpg

I šećer na kraju, sestrične su me kidnapirale, potrpale u auto mene i moje torbetine i kofere pune kojekakvih delicija što mi ih dadoše da imam za prigristi po putu (nekoliko kobasica, suhih rebara, čvaraka, špeka oliti slanine, cca 10 kg zubonjami ) i odlučile mi pokazati Beograd noću, ustvari - Beograd navečer, razliku sam shvatila tek poslije. Upitaše me jesam li ikad bila na Skadariliji, nisam - onda idemo tamo! Ali ja baš nisam obučena nešto posebno...ja, provincjalka, opterećena glupostima! Rekoše mi da je to boemski kvart i da nikog nije briga kako izgledaš...ja sva hepithumbup.



 photo a1fcbc20-ae69-4378-abbe-7384f4670a4b.jpg

Nismo točno znale u koju kafanu idemo pa smo šetale i čekale da nas ona sama pozove... prošle pored Dva jelena...

 photo 147ec81f-dc1b-4e74-b5d8-92e7ce8ba343.jpg

...i onda nas je pozvala! Tri sestrične u Tri šešira! Pa sam, eto, i ja sjedila možda baš na mjestu na kojem su sjedili velikani wave

 photo e2e9ea3f-2670-4849-90db-a7db483b6603.jpg

Pa se jelo (opet neke delicije), pilo, hehetalo, tračalo...pa nam sviralo na uho...

 photo 89d1df07-535c-4654-be44-a5ba8391a7cb.jpg

I za čas je prošlo tih 4-5 sati belj...oko 10 navečer se kafana tek počela puniti, što ne znači da je do tada bila prazna nono

Putokazi za 'beli svet'...i Mjesec, koji ne smijete propustiti pogledati sretan

 photo c96ae5e9-ca09-4d1e-97e0-d1ea0fc33b6e.jpg

 photo 8d743660-5dcf-4714-99e7-ad76ec21ae17.jpg

I tako...evo me ponovno u mojoj mirnoj provinciji u kojoj ni u pol bijela dana nema na ulici ljudi kao tamo u deset navečer...
Baterije napunjene, sad sam mirna do iduće godinesretan. a Skadarlija definitivno zaslužuje još koju moju posjetu!
- 21:46 - Komentari (21) - Isprintaj - #

17.01.2016., nedjelja

Nirvana

Najljepše aranžira Priroda...ili Bog, kako vam drago...

 photo 041.jpg

I baš kad pomisliš da se sakrilo, Sunce se ukaže u lokvici...

 photo 053_1.jpg


Konačno se danas prošetala malo...Korana i sunce, šta ti više u životu treba? sretan

Opširniji post kad bude više fotki. A više fotki nema jer sam zaspala poslije ručka i prekasno krenula u šetnju rofl
- 21:51 - Komentari (15) - Isprintaj - #

14.01.2016., četvrtak

Jeste li vi normalne?

 photo vremena-se-mijenjaju.jpg

Fotka spada u kategoriju humora ali meni nije baš smiješna.
Ne znam kada,kako i zašto su muške brade, baš ovakve kakve su na slici postale moderne. Nikad mi se nisu sviđale, ni brkovi, oni ostaci hrane na njima...meni bljak, znam da ima ljudi koji to vole, kojima je to lijepo i zato i kažem da se meni ne sviđa. Još mi je ok uredna brada, podšišana, održavana, ali, ova divlja - nikako. Ustvari, znam zašto je postala moderna. Tom mom razumijevanju su pridonijela dva muška u kući. Koji se ne vole brijati. Onda ja 'brojim' danima i jedva ih natjeram. Ali se obriju. Stariji češće, mlađi rijeđe.
Osim toga, ove divlje brade me podsjećaju na one što nose bombe oko sebe, nisam sigurna ni da oni nisu tu modu izmislili da se lakše infiltriraju...mada je ipak sigurnije da je u pitanju lijenost jerbo se treba maknuti od igrica 5 minuta ranije koliko je potrebno za brijanje.
A sad žene...headbang.
Sticajem okolnosti družim se sa mladim, pretežno ženskim osobama na poslu. I vole one mene, valjda im dođem kao druga mama koja ne prigovara (osim ponekad, ali mi ne uzmu za zlobelj). I vole mi se povjeravati. Pa mi se tako i požale. Priča mi jedna od njih da se upravo vratila sa depilacije, brazilske depilacije...ja se sva naježila, zabolilo i mene, digla mi se kosa na glavi....ajme, užas, pa ti nisi normalna, kažem joj! A morala sam, kaže ona, On me tjera već danima... 'On te tjera?'...'pa, da, Njemu je to lijepo...a bolilo je ko sam vrag, sve sam zvijezde vidjela.' Njemu je to lijepo! Pobogu!
U kojem točno trenutku su žene prestale poštivati sebe i stavile se u poniženi položaj udovoljavajući takvim nebuloznim zahtjevima muškaraca? Mislila sam da su ta vremena prošla. Trpjeti takvu bol samo zato 'što je njemu to lijepo' headbang. A njemu je teško sa Mach 5 obrijati se! Ženama su dlake na bradi lijepe a muškima 'dolje' nisu? I zato bismo mi trebale trpjeti neljudsku bol? Svijet zaista ode kvragu!
Osim toga, meni je to malo pedofilski, ono, jel spavaš sa ženom ili djetetom, jer to ih razlikuje...
Rekla bi moja baba (ona čije su izreke dolje u boxu): 'slabom k**** svaka dlaka smeta!'

- 08:20 - Komentari (38) - Isprintaj - #

12.01.2016., utorak

Ćuti se proljeće u zraku....

Oni neumorno cvjetaju od prošlog proljeća....

 photo 85b5bbce-d779-470f-a007-7a490067f73b.jpg

Neven se još uvijek bori sa zimom...

 photo 788e8c43-6846-4c51-91a8-11fa8ad90875.jpg

Snijeg je maćuhice pokušao polomiti, ali, nije uspio, tako nježne a tako žilave (nešto ko gazdarica rofl )

 photo 3cffb0ea-9c7f-4406-b6a6-b343fc86256d.jpg

'Sve će to, o mila moja, prekriti snjegovi, ružmarin i šaš' ...ok, šaš nemamo, ali, koliko je poplava i vode oko nas zadnjih godina - bit će i šaš. Obožavam ružmarin.

 photo 86e4cad5-26dd-4564-a4b1-266bc4be8eff.jpg

I....evo ga - proljeće na vidiku! coolthumbup Cvjetići....

 photo 3a706142-0848-445c-bc66-8f0cb2396bd2.jpg

..pupovi...

 photo 0a688337-fdd7-49a8-9b7d-e9270ff0ddb7.jpg

...plavo nebo...

 photo 385e0f6a-1f87-4b5a-832c-a590ff8ff606.jpg

I šta ti više u životu treba?
- 19:17 - Komentari (6) - Isprintaj - #

Antibajka na temu izazova tri riječi

Još dok je bila djevojka
život joj se pretvorio u kaos
i uništo svu radost
a ona se nije dala
uzela je stvari u svoje ruke
slagala, premetala, pospremala...
drugi su vraćali natrag
bilo ih je previše...
i onda je shvatila - red je samo san
ostaje kaos

Svi su napisali nešto lijepo, pozitivno sa happy endom...a nije uvijek tako. Pa, eto, jedna životna...tek da ne bude sve nerealno sretan
- 07:41 - Komentari (12) - Isprintaj - #

10.01.2016., nedjelja

Opet gastro....moja Rozen torta

Ah, da, moja Rozen torta... dugo se već spotičem na nju posvuda i čim sam vidjela kore, odlučila sam ju napraviti. Kupila ja kore još početkom 12. mj. da mi ne nestanu do Božića, mada sam realno znala da ništa od pravljenja ikakvih kolača dok god radim. Istovremeno sam kupila i kore za Medenu pitu i za Mađaricu. Pa sam sasvim slučajno otkrila da sam uzela dvoje kore za Mađaricu a za Rozen tortu nisam! Jer ljudi sve ispremješaju u trgovini a ja nisam pažljivo gledala jer kupujem, kao i obično, stihijski. Pa sam ponovno kupila kore za rozen tortu. I pazila na njih na poslu jer, naravno, nemam ja, pogotovo oko Božića ni kvadratnog centimetra slobodnog prostora u radnom dijelu. i opominjala lava da pazi na njih i da ih odnese u auto. Zadnje čega se sjećam vezano uz njih je da sam ih brojala i nabrojala 7....i onda su nestale nono i do dana današnjeg nisu pronađene. Ili su se mali duhići igrali skrivača sa njima ili je onaj neštašni Švabo zvan Alze....kako ono? Uglavnom, nema ih. Ali, ja sam odlučila isprobati to čudo koje svi hvale pa sam po treći put kupila kore. I napravila Rozen tortu iliti kolač. Od svih recepata sam se odlučila za onaj sa omota sa narančama i keksima jer mi se to čilinla lakša varijanta a i kuma mi je rekla da je super....
Od sve te strke i zbrke....meni kolač uopće nije fin. Ono jestiv je ali je puno previše sladak i...onak je, niš posebno. Mogu ga jesti jedino tako da skinem glazuru. A ja zaista volim slatko, baklave, npr. obožavam.
Eto, obećala sam @Lastavici da ću staviti slike pa eto...

 photo 59d19721-4072-4c09-89e6-e0d33e8e9b98.jpg
- 20:04 - Komentari (12) - Isprintaj - #

08.01.2016., petak

'Malo' nam snijega palo...na Božićno jutro

Bilo je lijepo, prekrasno, romantično, prigodno....i što se mene tiče - sad se može otopiti wave.


 photo 023.jpg

 photo 005.jpg

 photo 008_1.jpg

 photo 018.jpg

 photo 015_1.jpg

 photo 019.jpg

 photo 013.jpg

- 07:30 - Komentari (11) - Isprintaj - #

06.01.2016., srijeda

Gastro, ama - gastro!

E, 'ko nema sreće - taj je nema! E! U skoro 8 godina bloganja, prvi put objavim neki recept, lijepo - sa slikom, još sam joj i okvir stavila, ma, baš se potrudila da sve lijepo i poželjno izgleda kad ono - ništa! Mislim, nije ništa, nije! Troje ljudi je čak i komentiralo post, ali....post nije izašao na listi i eto, skoro nitko ga nije ni primjetio... cry A ja se baš htjela praviti važna kako i ja znam kuhati tj. peći kolače rofl ...
Molim lijepo, pogledajte, divite se, hvalite inače nikad više nećete dobiti od mene gastro-post! roflroflroflroflroflroflrofl

Oznake: gastro


- 21:16 - Komentari (5) - Isprintaj - #

05.01.2016., utorak

Coco bez jaja

Više od pola svog života ne jedem jaja. I još neke namirnice, ali, jaja su za mene najopasnija. U svim oblicima i 'prava' i ona u prahu i u tragovima. Bol koju mi prouzrokuju u želucu ili već nečem što se nalazi u blizini želuca je neizdrživa. Išla sam doktorima, sve je u redu, doduše, nisam išla na gastroskopiju jer sam zaključila da mi je manje bolno paziti što jedem sretan.
I taj moj život bez jaja je veći problem, čini mi se, svima oko mene nego meni samoj. Kad u gostima odbijem jesti nešto onda im je žao, krivo pa 'probaj malo, ima samo 2'....itd. I nije meni problem peći dečkima jaja, praviti francusku salatu bez probanja, peći kolače.... Ustvari, kolači su pomalo bili problem. naime, pod pojmom 'kolači' ja podrazumjevam kolače sa biskvitom jer sam takve pekla sa mamom otkad sam se rodila. Volim ja i baklave i rafaelo i raznorazne pijesak torte sa keksima, ali, nije to to. A onda sam na početku bloganja naletila na blog sa receptom za Crnca bez jaja . Ispekla sam za neki blagdan 'normalne' kolače i taj za sebe. Drugi dan su mi pojeli sav moj kolač a njihovi koje ja ne smijem su stajali, bilo mi malo i krivo cry. E, od tad je to kolač broj jedan u našoj kući! Doduše, mijenjam ga, dodajem koješta na osnovu. A osnova je biskvit, sočan i mekan, ako mi treba bijeli ne stavim kakao ako treba crni - stavim.
A sad i torte jedem. Istini za volju, radim ih jednom godišnje, za Novu godinu.
Ove godine ideju sam dobila čitajući recept za Čoko kokos tortu . U tijesto sam umjesto 3 žlice kakaa dodala 3 žlice kokosa. Dekoracija mi i nije bila baš nešto jer mi je biskvit bio malo u koso (a ne pitajte zašto, brzina, eto zašto! bang) pa sam krpala i na kraju mi je falilo malo file, ali, okus je - fantastičan, preporučam! njamifinonjamifinonjamifinonjamifino


 photo d17b1468-01b9-4ea7-b57f-9592742351a4.jpg
- 22:16 - Komentari (6) - Isprintaj - #

On...

Posalo mi je poziv, na mejl...Znala sam ga 'iz viđenja', po pričama, ali do tada ga nisam upoznala. Nisam se dugo dvoumila pristati ili ne, moj dotadašnji me malo iscrpio, postao monoton i znatiželja je prevladala - pristala sam!
Bila sam totalno izgubljena, nov, napoznat, na prvi pogled i ne baš tako zanimljiv... Vratila sam se dotadašnjem ali, viđala sam se i sa njim...znam, znam, nije u redu, ali osvojio me. Čak sam u početku svom dotadašnjem tajila novog, bilo je zanimljivo varati ga... A novi...osvajao me iz dana u dan sve više, namjerno izmišljao svakakve igrice da me privuče, slao mi neke ljude iz prošlosti, znao je da sam sentimentalna...i osvojio me potpuno!
Danas se volimo javno. Dobro, malo sam se povukla u intimu svog prostora, malo je pretjerao pokazujući me bas svima...ma, da budem iskrena - malo mi je i dosadio sa tim! Možda ću ga i zamijeniti ako naiđe neki novi a do tada se sve više vraćam prvoj ljubavi...
Moj Facebook - ne mogu sa njim ne mogu bez njega rofl
- 07:37 - Komentari (21) - Isprintaj - #

02.01.2016., subota

'Prave' fotke

Konačno sam to napravila! Naručila sam fotke, prave pravcate papirnate fotke!
Ja sam 'malo' staromodna i ne vjerujem ovim trenutno modernim čudima za čuvanje fotki. Sad su mi na CD-ima...uzmem ja danas te CD-e i idem ih pregledavati a sinko me upita: tko to još koristi? E, upravo o tome pričam! Još uvijek imamo mogućnost pregledavanja slika sa CD-a ali, za nekoliko godina će se dogoditi isto kao i sa, mislim da se to tako zvalo, VHS kazetama, onima koje su se devedesetih stavljale u video (a koji su neki tada zvali 'vidio' misleći da je to na ekavici rofl). Više nitko nema video recordere i sad bi trebalo prebaciti sadržaj na....ne znam ni ja na šta trenutno, a za par godina će opet trebati na nešto već što će tada biti in.
Pošto sam ja, kao i većina, nemarna za to, zaključila sam da su papirnate fotke trajnije. O, da, može se i bez njih ostati, dogodilo nam se već i to, ali, valjda više neće biti rata, pa ćemo imati šta pokazivati unucima.
Žao mi je današnjih mladih, za 20-40 godina oni neće imati nikakve slike. Pogubit će se mobiteli, fejs će, naravno, nestati, ostarit će CD-i ili ih neće imati na čemu pregledavati....šteta, kad se već toliko vole slikati.
Moji (budući) unuci su osigurani, spremila sam im i slike tate sa dugom kosom i bradom rofl.
- 21:01 - Komentari (9) - Isprintaj - #

01.01.2016., petak

Sretna Nova!

Dragi blogeri....

....i oni koji to nisu a navraćaju na ovaj moj little blogić... kažu da su oni na Titanicu imali i zdravlje i novce al nisu imali sreće....e, pa ja vam želim puno sreće u Novoj! A onda će biti i zdravlja i novaca i ljubavi i veselja... thumbup

 photo 090.jpg


 photo 089.jpg


 photo 088.jpg

I za kraj...samo da se pohvalim da ih imam belj

 photo 035.jpg
- 09:35 - Komentari (12) - Isprintaj - #