Suncokreta2

četvrtak, 08.03.2012.

243

Puno volim današnji dan.
Baš mi je ono jako važan i bitan.
Nekako mi je toplo pri srcu.

Prolazila sam kroz različite faze razvoja dok nisam došla do konačne spoznaje.

Ma, prvo sam mislila da bi žena mogla bit žena, mora koristit svoje pravo glasa.
Pa sam govorila i ono šta mislim, i ono šta ne mislim.

Pa sam mislila da bi žena bila žena, mora bit ista kao muškarac.

Pa sam se ponašala bahato i agresivno i kad sam mislila da je potrebno i kad nisam.

Pa sam mislila da bi žena bila žena, mora bit jača od muškarca.

Pa sam sve radila sama, i ono šta sam mogla i ono šta nisam.

A danas mi se čini jedino točno da bi se žena osjećala žena, mora postojati pravi muškarac.

Eto, pari mi se da sad kužim zašto volim taj famozni dan žena.

Pari mi se da "kapitulacija" daje puno više slobode i prava.

Tko zna možda dogodine dođem do nekih sasvim petih spoznaja.


- 12:08 - Komentari (1) - Isprintaj - #