06

utorak

studeni

2007

Yes, I put some new shoes on.

Štafeta koju mi je Lada proslijedila prije puno vremena.

Volim

Čitati. Knjige i besplatne primjerke Gradskog plusa kojeg pokupim u caffee-u. :)
Fotografiranje. Užasno, užasno. Tko kaže da ne možemo zaustaviti vrijeme i ponovno, i ponovno se vraćati na taj beskrajni trenutak vremena i prostora? :P
Glazbu. Imam uvrnuti glazbeni ukus i meni je baš drag. Nisam ograničena na jedan žanr i u nekom svom stvorenom glazbenom krugu slušam sve što mom uhu odgovara.
Jesen. Volim, je... Ponekad mrzim. I opet je volim, i najdraža mi je.
Francuski jezik. Jako lijep jezik.

Ne volim

One dane kada mi je svijet sive boje, i čini se kao da će zauvijek ostati takav, iako znam da me iza ugla čeka sunce. Optimist, ili samo to želim biti.

Podle ljude i podlost.

Kasniti, niti čekati nekoga dok kasni. Ali, da. Svakodnevnica.

Nogomet. Totalno sam anti sportski tip, a nogomet posebno ne volim. Koliko će djece reći da im je tjelesna kultura najdraža? E pa meni nije, iako sam se sada u srednjoj navikla na tjelesni i imamo super profesoricu koja zna raditi svoj posao.

Kod mene često prisutnu dozu nesigurnosti i manjak samopouzdanja.

Fascinira/ju me

Knjižnice. Toliko knjiga na jednom mjestu.
Jesen i proljeće uz nju.
Francuska. Želim otići tamo jednog dana.
Umjetnost. Širok pojam. (:
Svijet. Život. Ljudi.

Želim

Plašt nevidljivosti. Tada bi mogla biti nevidljiva.
Vratiti jednu osobu u svoj život, iako trentuno nisam sigurna da je jedina.
Kupiti onaj crveni kišobran na bijele točkice. Dovoljno je velik da Matea i ja ne pokisnemo do škole.
Nučiti živjeti, uživati u životu i ne opterećivati se nepotrebnim sitnicama.

I wanna live life and never be cruel
I wanna live life and be good to you
...


Nisam pisala čega me sram i što ne znam, a želim znati. Ako netko ima želju neka piše. Ana? ;)

<< Arhiva >>