šum srca

15.12.2009., utorak

Odgojna pleščurina

Moj otac može mi raspaliti najveću pleščurinu,tako da mi se glava okrene tri puta oko sebe, ali nikada me neće prestati voljeti....a pleščurina???? Pa kad Ga nisam poslušao i kriv sam za mnoge gluposti proizišle iz toga...ali reći će netko da nije dobro,kao odgojna mjera, tući djecu,nego da je bolje objasniti,poučiti i biti strpljiv...pa slažem se...

Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Već više od 25god.Bog poučava,objašnjava,u Međugorju,Akiti,Garabandalu,preko Vassule,don Gobbija,Zlatka Sudca itd,itd,itd... a što se tiče strpljivosti,jamčim vam tu mu nitko nije ravan..........a ako nam ipak na kraju raspali pleščurinu.............e onda smo Mu stvarno ''digli tlak''....

...a onda ce nam sutra kupiti najdražu igračku i razvući nam lice u osmijeh...........volim Ga!

Ćaća volim Te i znaš da smo malo smotani,budi strpljiv s nama jer ako ćeš i ti protiv nas onda smo zaista sami!Radije nam ,molim Te pomozi!
- 01:01 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

pronaći točku
koja se zove
JA
uprit prstom u nju
i pokazati je svima