grrrrrab ....4 dan

22 prosinac 2006

toliko sam se napio noć prije da mi je netko prilikom izlaska iz kafane ugazio nogom na ruku.prisjećam se da sam ugledao turčina kako zavodi neki homo sisus pa sam prvi puta od kako je počela razmjena zaspao sa oba oka zatvorena.sanjam kako mi sisata švedjanka radi bakrorez noktima na kičmi dok je razbacujem po krevetu kao gnojivo po livadi.budim se na prve taktove udaranja tuckove cipele po vratima sobe broj 218 razočaran spoznajom da sam se u strijelce upisao samo u snovima.sa osmjehom poput političara na prdizbornom plakatu baltazarski se vrtim po sobi izvodeći jajočeš ugaženom desnicom.
odlazimo u posjetu firmi "informatika"koja se navodno bavi nečim u vezi informatike.ja sam u tom području ostao na nivou comodorea 64 i podešavanja igrica uz pomoć šarafcigera tako da mi je ovo predavanje bilo jasno koliko i slikovno pismo starih maya pisano rukom retardiranog petogodišnjaka. prrrrrrrrrrduc!skoro povraćam u liftu kada netko ispušta prdac zbog kojeg bi trebao završiti u haagu radi teroriziranja nedužnih civila natiskanih poput sardina u konzervi.sumnjam na finca sa govornom manom jer je i prdac bio nekakav mucajuće isprekidan.a ne kaže narod džaba:kakav vlasnik takav prdac!svi zadržavamo dah pa nam kod trećeg kata lice poprima boju gnjilog pistacija.
krećemo prema kalemegdanu na kojem nas očekuje takmičenje u orijentaciji,znanju,snalažljivosti.....podjeljeni u 4 grupe moramo pronaći zadane lokacije ispitujući slučajne prolaznike,odgovoriti na nekakva pitanja i sastaviti puzzle.moja je grupa osudjena na poraz u startu jer ognjen ima radijus kretanja poput bacača kugle i voljni moment ravan kelvinovoj 0 tako da polovicu vremena tražimo zadane lokacije,a polovicu vremena tražimo njega usidrenog na jednoj od mnogobrojnih klupica kalemegdana.stižemo izvrsni treći sa kalendarskim zaostatkom za pobjednikom koji zasluženo osvaja bocu rakije.
na pojedinačnom takmičenju je trebalo skupiti što više brojeva telefona od slučajnih prolaznika;po mogućnosti suprotnog spola:)pomažem fincu sa govornom manom ispisujući mu na papirić poruku:sin sam jedinac,silovane samohrane majke.dolazim iz finske i gluhonijem sam.navijam za crvenu zvezdu i mogu li dobiti vaš broj telefona.
odlazak u kantinu u kojoj na hranu čekamo u beskonačno dugom redu pa imam osjećaj da će prije somalija osvojiti svjetsko prvenstvo u hokeju na ledu nego li ću ja ručati.sjedam za stol sa grkinjom koja može pojesti poput anoreksičnog vrapca pa se grebem i za polovicu njene porcije.
šetnja beogradom uz posjet muzeju automobila u kojem se oduševljavamo bogatom kolekcijom limenih ljubimaca na 4 kotača.
prebirem malo po džepovima i pronalazim posljednje preživjele dinare nedostatne za kupnju bilo čega skupljeg od žvakaće gume pa osjećam propuh u džepovima poput penzionera pred kraj mjeseca.imam još oko 1000 kuna koje mi u srbiji vrijede koliko i probušen polovni kondom jer ih niti jedna mjenjačnica ne želi promjeniti.u beogradu je moguće promjeniti peruanske solese,ukrainske hryvne,islandske krune,pa vjerovatno i novčanice iz monopolya,ali ako im ponudite kune uredno ćete pobrati odjeb uz začuđen pogled žene na šalteru koja u vama vidi nešto egzotično tipa trogrbe deve sa 4 jajeta na kojoj jaše uskrsnuli elvis presly sa erekcijom.

<< Arhiva >>