nova godina_novi život

ponedjeljak, 20.03.2006.

eh taj ponedeljak...

Ne znam za vas, ali meni je preletio, i već mi je nekako drago jer znam da se neću ni okrenuti a već će biti petak i ja ću biti spremna za uživanje preko vikenda.
Uh, ovaj vikend mi je super prošao, frend je imao rođendan, ludo smo se zabavili...neki s previse alkohola, ali ja nisam -ha ha bravo ja!!!
Glavno, dugo se nisam tako dobro zabavila, frend me uhvatio čagati na hrvatske domaće, i to neki ludi dvokorak pošto je on baš bio pijjjaaannnnn...ali meni je bilo super.
Cijelu večer među dečkima, sa svima sam se odmah složila, razmjenila brojeve, danas smo se poslije posla našli na cugi i smijali se suboti...napokon mi je bilo dobro vani, jer sam stvarno izašla bez ikakvih očekivanja, štoviše mislila sam da se uopće neću dobro zabaviti, ali dečki su bili pravi gentlmeni...što me oduševilo..
A sutra, hm čeka me ludi dan, ujutro do 5 i po posao, u 6 aerobic, nakon toga jurnjava kući, jesti, tuširati se i van, kamo, na spoj?? zamislite samo...ja na spoju, ludog li čovjeka koji me pozvao, jadan ne zna što ga čeka..he he uhvatio me u subotu u dobrom elementu jer inače ne dajem svoj broj zbog ovakvih situacija, kad znam da me uopće ne interesira ali ću svejedno izaći s njim da ne ispadnem bezobrazna, već kad sam rekla da hoću, hoću, pa neće me valjda jedna cuga ubiti...
Inace na poslu je ok, sve je više i više posla, baš se vidi da polako počinje sezona, a to ti je tako kad radiš u turizmu, svi čekaju ljeto da uživaju u suncu, a mi u crnčenju...uh neda mi se
Baš sam si jučer radila neke cd-e i sad uživam u plodovima svog rada, laganica, peć me grije, čokolada na stolu, dobra muzika u liniji, i komp ispred mene, ma nema boljeg...ima ima...krevet..ali još mi je malo rano, ali dok odgovorim na mailove taman će to proći..
Baš sam maloprije ležala i razmišljala kako mi se život okrenuo u samo mjesec dana...dobila sam posao, počela sam si planirati vrijeme, odlučila sam zakoračiti u život bez muškarca, bez očekivanja, samo hrabro, pa kud puklo da puklo..lijepo mi je, sretna sam, zadovoljna i kao da me malo strah svoje sreće, ne želim se veseliti nečemu šta te može razočarati, ali opet s druge strane, sve te u životu može razočarati i zato se ne brinem.
Okrećem život u svoju korist!!
Velika pusa i budite mi dobri...svi...bye bye

- 21:49 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Moj život se ponovno okrenuo naglavačke...kako obična cura preboli vezu, gubitak posla, manjak društva, a opet se veseli malim stvarima...

Linkovi