nova godina_novi život

nedjelja, 12.03.2006.

nedelja je...

Probudila sam se oko 13 sati, jer sam sinoć bila vani s sestrom i sestricnom, koje su inače tipovi cura koje uopće ne izlaze, ne vole kafiće i diskače, ali nekako sam ih nagovorila da izađemo, i začudo, dobro smo se zabavile. Plesele smo cijelu večer, taman sam dobro izabrala mjesta gdje se puštala dobra muzika, ...
Tako da sam danas cijeli dan kući, probudila se , ručala i nakon ručka pogledala neki filmić, te nakon toga odlučila se na tešku odluku- krenula sam nešto učiti.
Izdržala sam samo 2 sata, a ispit je za manje od mjesec dana, a ja imam 650 stranica za naučiti- ha ha kao da je to neki problem...pa meni je....jjooojjj
Ma ne bediram se, glavno mi je da imam posao, da dobivam plaću, a za drugo ćemo lako...pa makar studirala 5 godina, sada po novom ovaj trogodišnji faks.
Šta se tiče ljubavi, nema ničeg novog, nema nikog novog pored mene...Mr.X se ne javlja, niti ja njemu, nisam ga vidjela punih 15 dana, i nekako kao da sam zaboravila kako izgleda :-)) ne znam zašto ali izgleda da on niti ne želi da budemo prijatelji, ne znam.
Nadam se samo da me neće razočarati kao svi do sada...makar biti prijatelj nije teško.
Ovaj tjedan trebao bi biti dobar, dolazi mi frend iz Njemačke ovaj tjedan, samo ne znam ako dolazi na produženi vikend, ili cijeli tjedan. Volim kad on dođe jer je totalno otkačen i volim izlaziti s njim..pogotovo po ljeti, dođe na 2 tjedna, i napraviti pravi dar-mar u gradu...opušten, zabavan i simpatičan..tako da bi mi sljedeći tjedan trebao biti zanimljiv.
Kao šta sam rekla, male stvari su bitne.
Tako da se ja veselim skorošnjem tonijevom koncertu, mi cure, spržile smo si cd, i sad ga navijamo gdjegod stignemo, u autu, kući, na poslu, cilj nam je znati ga napamet, što nam je već pošlo za rukom, ah šta ćete, mlade i lude!!!

- 18:54 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Moj život se ponovno okrenuo naglavačke...kako obična cura preboli vezu, gubitak posla, manjak društva, a opet se veseli malim stvarima...

Linkovi