nova godina_novi život

ponedjeljak, 13.02.2006.

..pomislila da je stigao

Upoznala sam savršenog dečka, napokon onakvog kakvog bi dovela doma roditeljima na upoznavanja, ali kojeg li čuda, on ne želi mene...upoznali smo se preko prijatelja, pričali, desila se kemija među nama odmah prvu večer i poljubili smo se...odlučila sam se suzdržati i započeti barem nešto u životu kako treba.
Rekao je da me cijeni zbog toga, kako imam svoje granice, izašli smo tokom tjedna nekoliko puta, predivni razgovori, obični, dubokoumni, postavljala sam razna pitanja i nisam vjerovala odgovorima...sve je bilo onako kako ja mislim, točno.
Misli su nam bile jednake, ali različite samo za jednu stvar.
Za nas.
Ja sam htjela da se upoznamo, da polako krenemo, pa da to preraste u vezu i on se isprve složio, ali jučer mi je rekao kako on u meni vidi prijateljicu, kako ima osjecaj da se znamo godinama, i iako je svjestan da imamo iste stavove i razmisljamo isto...on srcu ne može narediti da nekoga zavoli.
I tako sam ja ostala bez jedinog dečka, zbog kojeg sam pomislila da ima šanse da postane nešto u mom životu, da se sprijateljimo i iz toga stvorimo nešto lijepo.
Prvo sam mislila da je to zbog toga sta ne želim odmah spavati s njim, ali pričali smo i rekao je da to nema veze jedno s drugim, da sam mu privlačna...ali eto ne ide.
I sad si ja cijelu noć razbijam glavu gdje sam opet ja pogriješila, vrtim film unatrag i shvaćam da nisam.
Kad smo se rastajali, rekao mi je kako sam ok prema njemu, da sam super cura, da bi se brdo cura naljutilo ili rasplakalo, i meni se plakalo, ali nikad ne pred njim, a šta da se ljutim, to jer me ne želi, pa nije on kriv...srce priča drugu priču.
Shvaćam ga.
I iako sam umorna od svega, i sad shvaćam kako se netko osjeća kad se umori ljubavi, nije da sam se ja umorila muškog roda, niti da mislim kako su sad svi isti, jer nisu, samo me strah, jer se pitam kako me samo sljedeći jače može povrijediti.
Ne mogu više izdržati patnju i bol koji ti nanese voljena osoba..to previše boli.
Evo za manje od dva sata, započinje najljepši dan u godini za zaljubljene, Valentinovo, a ja sam prvi put sama nakon 6 godina..kako se osjećam...ha ha...navikla sam se, i Novu Godinu sam provela sama, tako da mi ovo nije iznenadjenje.
Ali najgore je šta polako gubim samopoštovanje, jer se počinjem pitati šta nije u redu samnom..a nekako se nadam da je sve ok... zašto ja ne mogu ostvariti normalnu vezu, zašto sam sama, tako mlada, a toliko usamljena...nemam utjehe u ničemu...zasad..
...možda me posao usreći- koja zabluda!!!!
Što sam starija nadam se da će se sve smiriti a kod mene nikako da se išta smiri, da se ustali, dosta mi je promjena, dosta mi je gubitka, dosta mi je poraza....
....može li netko zahtjevati sreću???!!!

- 22:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Moj život se ponovno okrenuo naglavačke...kako obična cura preboli vezu, gubitak posla, manjak društva, a opet se veseli malim stvarima...

Linkovi