nedjelja | 04.02.2007.

buahahaha....

A evo sad cu napisat jedan "normalan" post.... !!! :)) Zadnjih misec dana mi se bas nije dalo pisat postove pa san dava svojin prijateljicama da pisu........ mnogima su se postovi svidjeli, sto je dobro- da znan za ubuduce..... :)). Proslu subotu san bia sa prijateljima na kupresu i mogu van rec da smo se lipo zabavili, volia bi to ponovit, ali nea sniga :( ... jbga..... Sad sta se tice skole, ispravia san 1.5 predmeta od 4, talijanski i hrvatski (polovicno), a psihologiju i matematiku nisan... :( , ovaj tjedan cu odgovarat psihologiju, i pisat matematiku (drzite mi fige... ;) ). Vec znan da matematiku necu ispravit, i da cu je past na kraju godine, samo stra da me ne obori na godinu. Dosta o skoli... Mijo (ptica) je sinoc spava u mene, bilo je super.... uf, dobar je........ :P, zaspali smo oko 04:15h, a onda me kreten dize ujutro u 8:30h da mu upalin plin, da skuva caja.... nije normalan, tia san ga ubit... Eto to bi bilo to..... ne znan o cemu bi pisa vise, iskreno i ne da mi se....... ajd pozzz wave

- 23:16 - Komentari (19) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.