Stjepan Šuman

28.11.2016., ponedjeljak

Hejterska nacija

Jutros na parkingu, auto mi na gepeku ...trula banana i cedulja: "Nekultura-parkirati auto na tuđem parkingu jer ne želite platiti kartu".
A parkirao sam na svom parkingu, od svoje zgrade gdje je parking beplatan zbogh čega dolaze od zdrugih zgrada ovdje parkirati jer se kod njih plaća, to je krivo mišljenje da sam neki iz druge zgrade. Proljetos sam tako sasvim nehotično prolazio pješke oko zgrade i vidio pliciju na uviđaju, svratim da djeci pokažem policiju, kad ono rade uviđaj na mom autu. 2 sata mi je trebalo da se oslobodnim lažne optužbe os susjeda koji je policiju zvao jer sam ja njegov auto (parkiran do mog) "totalno razbio". Moj auto neogreban a njegov sav zahrđao. I na kraju kad sam upozorio ako me ne puste i on i policajac da će dobiti kaznenu prijavu za lažno prijavljivanje...uglavnom oslobodio sam ih se, ali pogledajte u kakvom društvu živimo. To su mi susjedi.

Da se vratim na jutrošnju bananu na gepeku.
Nailaze neki ljudi iz ulaza, pričam im što se dogodilo, kaže stariji gospodin da on uopće ne parkira više ispred svog (našeg) ulaza, jer su mu vec dva puta pokidali brisače.
Kažem ja pa gospodine zašto bježite drugim ulazima kad je ovo vaše suvlasništvi, ovaj parking, pripada zgradi.
Kaže gospođa radosno: "a neee...nije to naš parking, ne neeeee"
Upitnik iznad moje glave, a ona nastavlja...
"grad (Zagreb) se upisao"
"Ma kad?"
"Nedavno, mi išli vidjeti"
"Kako kad smo mi suvlasnici"
"Nismo nigdje našli papir gdje smo se mi bili upisali i sad se grad upisao"
"Znači sad parking više neće biti beplatan?"
"Tako je, sad fino će biti mjesta i parkirat ćemo se ko gospoda. Platiš 400kn godišnje, šta ti je to i miran..."
headbangheadbang
"Ali kako smo/ste se sad odrekli našeg vlasništva?"
"Ću se ja natezati sa Gradom?, Odvjetnik nam je rekao da nema šanse da to dobijemo. I još rampe ugrađivati i plaćati, ajde...."
"Stani, koliko ima parkirnih mjesta? "
"300"
"300x400= 120.000. znaš ti koliko se rampi može ugraditi za te pare?"
"Ma je, koliko? A tko će snijeg čistiti kad padne?"
"Pa koliko snijega treba čistiti godišnje, jednom. Za 120.000 kn godišnje koliko se snijega može očistiti? Zašto da plaćamo nešto što je već naše? Gdje je tu princip, i logika?"
lud
hrvatska

Ovo je tipšični primjer povijesti i sadašnosti naše zemlje. Tako njeni građani upravljaju sa Njom, jednako kako ovi sustanari sa parkingom. Izdaja sebe, svog i susjeda. Za što?



Tako su jedni dovodili Njemce da Hrvate oslobode od Srba, reakcija je bila da su drugi dovodili Ruse da nas oslobode od Njemaca, danas neki dovode opet Amerikance ili neke druge strance da nas oslobode od koječega.


- 13:00 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2016 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Hortus Dei

-specijalno rušenje stabala
-šišanje živice
-oblikovanje grmlja
-košnja travnjaka
-sadnja drveća i ukrasnog bilja
-uređenje staza i ograda
-vrtni bazeni

mobitel 099 7662 501











don Radić:
Svaki tjedan
nagovor jedan


Tomislav Ivančić
Duhovna obnova

Milivoj Bolobanić:
Kako prepoznati
zamke Zloga





brojilo montirano 27.9.12. (tadašnji total=31.000)


23.5.2013. postavljeno





Locations of Site Visitors





mah Molitve: mah

Molitve svete Brigite
Molitve svetog Pia



Film o padre Piu,
najpoznatijem mistiku
i svecu 20. stoljeća:

Prvi dio
Drugi dio