Stjepan Šuman

08.11.2016., utorak

Bob Rock, Alan Ford i ostali



Dani velikih odluka...


Naravno da su Hrvati već bili primjerni
na istoku Europe
sa Hitlerom

nažalost

Napoleon, Adolf, NATO...
tko je sljedeći?

*****
(tko bi lud, i zašto, pucao na Ruse ????)
Ajmo vidit jel ovaj Kovač sam kuje Hrvatima nesreću ili ih ima još..

Šta kaže tajnica,
pardon ...(ne radi više "u" NATO-u nego "za" NATO, isto je: služi njima a ne Hrvatskoj; Ne može se služiti dvojici gospodara. (Lk 16,13)),
...šta kaže... precjenica na vo?

pardon





a čovječe
dvoje ih je već protiv Hrvatske !
šta ćemo sad?

ajmo vidit šta kaže Sabor, pa valjda su oni glavni...


Ah, da umalo sam zaboravio...
oni su bili na ručku
dok nas je precjednica poslala na Rusiju.
"Samo 1 bataljun."
"Nije puno"
"Ma vjerojatno neće ni trebati", kaže ona

ovo mi liči na one videe kad tip bari glupu žensku samo za seks i to onom najbalanijom metodom, "ajde, ma neće ti ništa bit"
e, pa mi smo ta glupača
da sad ne umećem i ne trežim takve videe po youtubeu..


naša država, izgleda svodi se na Alan Forda i Muppet show
u Yugoslaviji smo imali referendum za izlaz na raspadu, a za ulazak u NATO nas nitko nije pitao- o tome sam pisao, (pa su mi postovi izbrisani o čemu sam isto pisao ali ajmo dalje...), a kako smo uvedeni u NATO tako smo poslani i na Rusiju.
ovo je način kako se dogovaraju o nama:


- 20:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2016 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Hortus Dei

-specijalno rušenje stabala
-šišanje živice
-oblikovanje grmlja
-košnja travnjaka
-sadnja drveća i ukrasnog bilja
-uređenje staza i ograda
-vrtni bazeni

mobitel 099 7662 501











don Radić:
Svaki tjedan
nagovor jedan


Tomislav Ivančić
Duhovna obnova

Milivoj Bolobanić:
Kako prepoznati
zamke Zloga





brojilo montirano 27.9.12. (tadašnji total=31.000)


23.5.2013. postavljeno





Locations of Site Visitors





mah Molitve: mah

Molitve svete Brigite
Molitve svetog Pia



Film o padre Piu,
najpoznatijem mistiku
i svecu 20. stoljeća:

Prvi dio
Drugi dio