Stjepan Šuman

10.02.2015., utorak

Odgovor na rješenje jednog javnog natječaja

Neki dan sam od Zavoda za zapošljavanje po prvi puta dobio informaciju o konkretnu poslu (nakon 4 godine svog prisustva u njihovoj evidenciji) . Jest da je moja struka rijetka ali ovo je bio natječaj za posao u struci-Nema se tu što razmišljati nego se odmah prijaviti.

Tek nakon prijave sam "zagooglao" tu državnu, javnu instituciju za koju je natječaj raspisan i onda sam prokomentirao: "Ajme, šta mi sve plaćamo...." :party:
Danas sam dobio odgovor tko je primljen bez ikakvog objašnjenja po kojem je to kriteriju ta osoba bolja od mene za ovaj posao.
Za hrvatsko državno i javno kadroviranje, ovo je nažalost potpuno uobičajeno.
(Sakriveni razlozi u objašnjenju nečeg što bi trebalo biti javno jer svi mi to plaćamo.)


Pola hrv institucija sa svojim kadrovima podsjeća na ovog lika a mi to plaćamo

Ovo je moj odgovor na njihove razultate natječaja:




From: xxxxxxxx
To: xxxxxxxxxxxxxxxx
Sent: Tuesday, March 3, 2015 8:01 PM
Subject: Re: Odgovor na prijavu na natječaj za radno mjesto xxxxxxxx


Gospodine xxxxx,
dajte molim vas lijepo nemojte srati.

Za ovog zaposlenog ste se odlučili i prije natječaja.
Znate li vi onda čemu vama natječaj služi?

Jer je obavezna provedba natječaja.
A znate li zašto je obavezna provedba natječaja?
Zato što se svi mi porezni obveznici koji financiramo vašu instituciju imamo pravo jednako natjecati za rad (gubljenje vremena) u toj instituciji, samoj sebi svrsishodnoj instituciji mlaćenja prazne slame.

I onda mi u obrazloženju natječaja napišete da ćete zadržati moj CV kao da ćete me zvati. Smiješno.

Nemojte zadržati moj CV, i to iz dva razloga: Prvi je jer me sigurno nikada nećete zvati niti ste imali iskrenu namjeru napisavši to što ste napisali. Drugi razlog je to što sve i da me zovnete da radim za vas, trebali bi biti sigurni da zajedno sa vama želim gubiti svoje vrijeme i novac poreznih obveznika, što zaista ne želim.

Dakle, hvala lijepo moj CV maknite iz svojih ormara (ako su u njemu), a da je pravde isto ovako bi mogao povući i svoj porezni novac od vas.





From: xxxxxxxxxxxx
To:
Sent: Tuesday, March 3, 2015 4:28 PM
Subject: Odgovor na prijavu na natječaj za radno mjesto xxxxxxxxxxxxxxx

Poštovani,
zahvaljujemo se na Vašoj prijavi na natječaj za radno mjesto u xxxxxxxxxxxxxxxx. Rezultati natječaja su dostupni u obrazloženju u prilogu!
Lijepi pozdrav,
xxxxxxxxx PhD
xxxxxxxxx____

Poštovani,
zahvaljujemo Vam na iskazanom interesu za radno mjesto u xxxxxxxxxxx. Ovom prilikom Vašu ponudu, nažalost, nismo u mogućnosti prihvatiti. Natječajem je zaprimljeno 18 zamolbi, od čega je 18 bilo važećih, a za primanje u radni odnos prihvaćena je zamolba gosp.xxxxxxxxxxx. S obzirom na daljnji razvoj xxxx bit ćemo slobodni zadržati Vašu zamolbu u bazi potencijalnih kandidata. Pozivamo Vas da i dalje pratite naše natječaje te da nam se javite ukoliko budete imali interes za ubuduće oglašena radna mjesta. Još jednom najiskrenije zahvaljujemo što ste se odazvali natječaju te Vam želimo puno uspjeha u životu i radu.
Predsjednik

- 15:41 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2015 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Hortus Dei

-specijalno rušenje stabala
-šišanje živice
-oblikovanje grmlja
-košnja travnjaka
-sadnja drveća i ukrasnog bilja
-uređenje staza i ograda
-vrtni bazeni

mobitel 099 7662 501











don Radić:
Svaki tjedan
nagovor jedan


Tomislav Ivančić
Duhovna obnova

Milivoj Bolobanić:
Kako prepoznati
zamke Zloga





brojilo montirano 27.9.12. (tadašnji total=31.000)


23.5.2013. postavljeno





Locations of Site Visitors





mah Molitve: mah

Molitve svete Brigite
Molitve svetog Pia



Film o padre Piu,
najpoznatijem mistiku
i svecu 20. stoljeća:

Prvi dio
Drugi dio