Stjepan Šuman

30.10.2014., četvrtak

whirlpool (Made in Croatia)

Tko kaže da nemamo svoj "brand" (na hrvatskom jeziku se kaže: "marku")?

Pa, začarani krug koji utapa čitavu državu je možda jedan najpoznatiji MADE IN CROATIA.

Kako ova siva tehnika funkcionira?

Odakle krenuti u objašnjenju?
Pa, evo, neki dan sa čovjekom koji ima dijete, ali nema posao.

Pitam lika je li prijavio posao koji sam mu poslao (oglas)...Nije, kaže, odnosno njegova žena, kojoj sam i poslao mail znajući da on traži posao... i "zbog nepravde" ga nema (što je, objasnit ću poslije, ipak donekle istina).

Mail koji sam mu poslao je nedavni natječaj hrvatske kontrole letenja, jer uzimaju novi kadar, treba samo imati srednju školu, a plaća je, čuo sam urnebesno dobra, samo treba se dodatno školovati (koga oni po strogim psihotestovima odaberu-tako bi barem trebalo biti).

Kaže ovaj mladi nadobudni bračni par da se to ionako podijeli po vezi. Pa i to je donekle točno, ali prijava ovog posla te košta pola sata fotokopiranja i čekanja u pošti, te istih novčanih troškova 15 kuna. Svejedno, na mail mi nisu odgovorili, a sad vidim da su ga bili pročitali. I ignorirali!

Drugom prilikom razgovaram sa istim i pričamo neke nebuloze iz vjesti pa se ispostavi da osobno poznajem neke ljude sa političke scene. E, koliko god je moj mail (gore spomenuti) bio ignoriran, toliko se sad trznuo, kao da si ga polio vrelom vodom:

Da šta ja njemu ne sredim da ga prime u policiju?

nono

Reko' ja da se ne bavim tim stvarima, i da je to krađa. Na to se upliće njegova supruga da tako rade svi. Ja kažem da nisu(je većina, ali ne svi) , i da tako krade nekom radno mjesto. Ona kaže: "Pa ajde majke ti, tako i drugi kradu tebi. Tako ti to ide u krug. Pa to je normalno."

nut nut nut

Kategorija: NORMALNO.
Nećemo još sad i o tome.
Ali, koliko je ovakvih dijagnostičara kao što je ova supruga, i ovaj par?
Pa vidi nam se na ekonomskim bilancama. Na broju iseljenih. Na broju trenda siromaštva. Na izvozno-uvoznoj bilanci. Na brojevima zavoda za zapošljavanje. A i još bi se bolje vidjelo da se tim brojevima sve više ne manipulira.

Nije ni potrebno zaključivati, kao i u gotovo svim postovima: Hrvatski državljani su sami odgovorni za stanje u kojem jesu kao država.


Kud plooovi, ovaj broooood... pjeva "U krug -Pa to je noormaalnoo..."

UPS!
Umalo zaboravio.
Pitam ja ovog lika iz priče: "Štaš ti majke ti u policiji?..." Aludirao na to da što će meni policija općenito (pogledati 3-4 posta unazad u arhivi). Nastavljam:
"...Da mi naplaćuješ kazne kao neki dan u Sesvetama na semaforu, kad sam se polukružno okrenuo na zelenom za lijevo. Dok ovi od lijevo uopće ne idu na semafor jer imaju priključnu traku. Nikog nisam ugrozio i policija je tu napravila zasjedu. 250 kn."

"Ne, ja bi tebe puštao. Pa imao bi vezu u policiji, znaš da je to dobro."naughty

cry



- 11:22 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2014 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Hortus Dei

-specijalno rušenje stabala
-šišanje živice
-oblikovanje grmlja
-košnja travnjaka
-sadnja drveća i ukrasnog bilja
-uređenje staza i ograda
-vrtni bazeni

mobitel 099 7662 501











don Radić:
Svaki tjedan
nagovor jedan


Tomislav Ivančić
Duhovna obnova

Milivoj Bolobanić:
Kako prepoznati
zamke Zloga





brojilo montirano 27.9.12. (tadašnji total=31.000)


23.5.2013. postavljeno





Locations of Site Visitors





mah Molitve: mah

Molitve svete Brigite
Molitve svetog Pia



Film o padre Piu,
najpoznatijem mistiku
i svecu 20. stoljeća:

Prvi dio
Drugi dio