Stjepan Šuman

10.09.2014., srijeda

Na policiji



"Dobar dan, trebam prijaviti gubitak osobne iskaznice."
"Dobar dan... ... samo malo. A gdje ste je izgubili?"
"Pa ne znam..".zujo (da znam, tamo bi je otišao i naći)
"OK, procedura će potrajati, najbolje da dođete sutra jer neće sve stići danas"
"Ma neka, danas ću, čekat ću..."

Nakon sat vremena (a prvi sam na redu) dolazi sa listom papira, formularom, u kojem je jedna rukom pisana rečenica: "Izgubio osobnu iskaznicu i zdravstvenu iskaznicu".

"Trebate kupiti 20 kn biljega"
"U redu, a gdje?"
"Tamo, preko puta" (10 minuta hoda tamo i 10 natrag =20)

Opet jedna tura sjedenja, potpisivanje papira, plaćanje biljegom i upute gdje dalje ( u Petrinjsku pa Narodne novine pa Petrinjsku).

Doma ručak i odmor za put u Petrinjsku.

Dolazak u Petrinjsku oko 18:00 (inače rade do 19:00).

"Dobar dan, gdje za izgubljene osobne?"
"Na katu"

Redomat, klupa, kontemplacija, i konačno moj broj 462.

"Dobar dan, za izgubljenu osobnu, evo papir (plaćen sa 20 kn biljega)."
"EEEEE, TO VAM JE NA OVOM ODE ŠALTERU", pokazuje prstom na 270° isklrivljenih, za išijas dobit. Nastavlja...:
"E, ALI TAJ ŠALTER VAM RADI OD 8:00-16:00"

Poslije sam se u trajvanu pitao što se tako dere kao da sam debil, ali onda sam zaključio da to ona tako preventivno da ne bi slučajno morala ponoviti 2 riječi, jer će onda tražit da joj država plati prekovremeni rad. Uostalom, ja sam jedan od rijetkih tjelesnom visinom iznad onog, protupljuvačnog stakla, tako da je meni to sve bilo sa malo previše decibela.

Uglavnom, da se vratimo iz tramvaja u Petrinjsku...

"Pa gospođo, meni su u lokalnom MUP-u dali ovaj papir i rekli da radite"
"DO 4, da. A je li vama osobna ukradena ili izgubljena?"

Sad, da bi čovjek znao da mu je ukradena morao bi točno vidjeti lopova kako je krade, ili je ovaj trebao ostaviti cedulju sa porukom "ukrao sam ti osobnu" šta ne? A i da je lopov ukrao, možda je on bacio pa je opet izgubljena, tako da su ova pitanja sa krađom, gubitkom, lokacijom gubitka meni već nuklearna fizika. Uostalom, pa pitanja i jesu kao da sam u gradu posijao nešto NUKLEARNO.

Osobna, da...

Vratimo se na tetu šalterašicu iz Petrinjske:

"Osobna mi je izgubljena, ne i ukradena. Zašto?"
"PA ČOVJEČE ŠTA ĆE VAMA TAJ PAPIR?"
"Koji? Ovaj? Pa to su sad dali dole u MUP-u"
"PA U MUP-u LOKALNOM SE PRIJAVLJUJE SAMO AKO JE UKRADENA. A OVDJE AKO JE IZGUBLJENA I PLAĆA SE 70 kn BILJEGA!!!"

"Dobro, ali vidite li na ovom papiru piše da sam već platio 20 kuna biljega, je se to priznaje?" (pa da platim još samo 50 kn)

"NEEEEEE... TO STE PLATILI BEZVEZE. NISTE TO TREBALI UOPĆE PLAĆATI"
"Pa što su mi onda naplatili?"
"Pa taj papir košta 20 kn biljega"
"A-ha"

"A zašto se ne priznaje ovih 20 kn, pa mislim i vi ste MUP i oni su MUP?"
"Da, ali to nije to..."

Kontamo se i kupim prnje, žena dodaje da kao šta'š to ti je naša država, ja objašnjavam kupeći se, da sam dobio informacije da se neovosno o krađi li gubitku, nestanak osobne prijavljuje prvo u lokalnom MUP-u...

...a tu očitu dezinformaciju sam pokupio...čik pogodi gdje?

Na službenoj stranici MUP-a gdje sam odmah otišao videći da mi nema osobne. Na ovom OVDJE linku se to i vidi:

Građanin je dužan bez odgode prijaviti nestanak osobne iskaznice najbližoj policijskoj upravi ili postaji te, u policijskoj upravi nadležnoj prema mjestu prebivališta, podnijeti zahtjev za izdavanje nove osobne iskaznice.


Dodatak postu:

Sve riječi MUP mozete zamijeniti rijecima skola, bolnica, ministarstvo i slicnim rijecima koje oznacavaju hrvatske ustanove. Rijeci djelatnik neka budu univerzalne, da ne pisem posebne postove o bolnicama, jer sam identicne stvari neki dan dozivio u bolnici, vec po tko zna koji put.

Izgleda da od bijedne 1/3 radnog u ukupnom stanovništvu RH, onih 2/3 sto se kobeljaju po većinom nepotrebnim uredima, hodnicima , šalterima i sličnim prostorima, da su sve to u biti hrpe potpuno ne potrebne radne snage koju onaj mali dio realnog sektora hrani zajedno sa svim neradećima (djeca, starci, invalidi, lažni invalidi, nezaposleni...).

A hranimo ih, da, kad trebamo novu osobnu, umjesto jednog dolaska (poništenje stare, izdavanje nove i naplata nove) da nas oni šalju službenom web stranicom na jedno mjesto (20kn goriva, 2h vremena, 20 kn biljega), pa onda na drugo mjesto i to sa deranjem. Opet 20ak kuna putarine, par sati vremena puta, plus par sati čekanja i proširenih vena uz postizanje čekaonične nirvane, da bi vam nakraju saopćili da ste ...da ne upotrebaljvam pogrdne riječi, SAMO ZATO ŠTO STE DRŽAVLJANIN OVE REPUBLIKE.

Sličan post : Hrvatska- birokratski raj na Zemlji

komentari








- 18:30 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2014 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Hortus Dei

-specijalno rušenje stabala
-šišanje živice
-oblikovanje grmlja
-košnja travnjaka
-sadnja drveća i ukrasnog bilja
-uređenje staza i ograda
-vrtni bazeni

mobitel 099 7662 501











don Radić:
Svaki tjedan
nagovor jedan


Tomislav Ivančić
Duhovna obnova

Milivoj Bolobanić:
Kako prepoznati
zamke Zloga





brojilo montirano 27.9.12. (tadašnji total=31.000)


23.5.2013. postavljeno





Locations of Site Visitors





mah Molitve: mah

Molitve svete Brigite
Molitve svetog Pia



Film o padre Piu,
najpoznatijem mistiku
i svecu 20. stoljeća:

Prvi dio
Drugi dio