Stjepan Šuman

29.12.2011., četvrtak

Rad u znanosti 12.dio: AFZ- završna faza 12:00

Dakle, ja pišem magisterij, proljeće je 2010.
Spavam 3h dnevno. Ostatak je samo posao i kod kuće rad na magisteriju.
Društvo, sport i sve ostalo 0 bodova.
Tako mogu do ljeta i onda sam gotov. Sa živcima i zdravljem. Čista teorija.
Praksa može dati samo manje od toga.

Da stvar bude žešća, svi studenti su me preklinjkali da u mene pišu svoj završni rad i uzeo sam ih 5, odlučio da ću ih izvesti do kraja do ljeta da su slobodni, ostatak studenata sam morao odbiti. Teorija nije dozvoljavala više ni jednog.

Srpanj je. Moj rad je već gotov, još samo šminkanje. Radovi studenata su isto skoro pa gotovi. Sve se zahuktava. Otkivaju se neke greške, vanredno se mora raditi čitavu noć na radovima studenata, ali sve ide.
Određivaju se datumi obrana studentskih završnih radova.
Sve se više ubrzava i zahuktava. Tjeram i studente da rade sve više da se ne odgode njihove radovi jer puno toga ovisi o njima.

Prvi, drugi, treći, studenti se redaju, brane svoje radove, ja uopće ne spavam danima.
Mailovi i poslijednje hitne ispravke radova se rade na emailu sa studentima u 3 ujutro.

Sve riješim, ostaje moja obrana.
Nemam odijelo-još uvijek. Dogovaram catering za taj dan.
Kupujem spizu, radim još na radu, ali sve se to mora obavit (i jelo i piće).
Profa sa IRB-a dolazi avionom na moju obranu!
Taj dan stiže.

Ujutro auto puno spize, okupan, obrijan, kronično neispavan, ali sve je lako kad znaš da je kraj tu.
Dođem na faks, pita me predstojnica zavoda jesam li donio indeks.
Pa da! Treba indeks, prijavnica iz referade, isto kao da sam na ispitu!
Huh, letim doma autom kroz crvene...dođem doma, kopam po ormaru, gledam na sat..
nađem indeks
u indeksu prijavnica !!!!!???????

koja prijavnica?
pa jedan ispit nisam položio.
od 19 ispita za koje sam pojedinačno dolazio slušat predavanja, pa ponovno polagat, sve platit iz svog džepa, studij, put, smještaj....
evo jedan ispit nije dan.

o čemu se radi?
to je ispit koji se zove Biometrika i planiranje pokusa.
Taj ispit se u dogovoru sa profesoricom tog ispita polaže tijekom pisanja magistarskog rada, odnosno tijekom istraživanja. Pošto sam sve ove godine proveo na toliko studija i ispita ja sam na ovaj zadnji ispit koji je čekao toliko godina u indeksu jednostavno zaboravio.
Pa nema nimalo logike da teško zarađujem novac, idem toliko puta u Zagreb na ispite, sve to skupa jako skupo platim, dobijem skoro sve petice na 19 ispita i onda da varam i lažem za ovaj ispit? Da sav trud bacim? Zbog tog jednog ispita?????
Ovo sam bio zaboravio, a nije ni čudo, 6 godina potucati se na 3 studija i onda zaboravit na prijavnicu staru 6 godina....
nastavit će se...



- 11:30 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2011 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Hortus Dei

-specijalno rušenje stabala
-šišanje živice
-oblikovanje grmlja
-košnja travnjaka
-sadnja drveća i ukrasnog bilja
-uređenje staza i ograda
-vrtni bazeni

mobitel 099 7662 501











don Radić:
Svaki tjedan
nagovor jedan


Tomislav Ivančić
Duhovna obnova

Milivoj Bolobanić:
Kako prepoznati
zamke Zloga





brojilo montirano 27.9.12. (tadašnji total=31.000)


23.5.2013. postavljeno





Locations of Site Visitors





mah Molitve: mah

Molitve svete Brigite
Molitve svetog Pia



Film o padre Piu,
najpoznatijem mistiku
i svecu 20. stoljeća:

Prvi dio
Drugi dio