Stjepan Šuman

29.12.2011., četvrtak

Rad u znanosti 9.dio: AFZ-nastava

Da požurimo malo i maknemo se sa ovih gadosti...

Uglavnom, moj rad na fakultetu sastojao se od rada sa studentima prve i druge godine. Prvu godinu su činili svi smjerovi jer su svi imali predmet Osnove ekonomike, a više godine posebnog usmjerenja Uvod u makroekonomiku.
Dakle, nastava se sastojala od seminara za te skupine i održavanja pismenih testova koji su bili prosječno jednom mjesečno, a nekad i jednom tjedno.
Zašto je ovaj dio nastave daleko najteži? Profesor održi predavanja, po šabloni (slajdovima, prezentaciji), svake godine manje više isto. Na kraju predavanja pita ima li ko šta priupitat, malo još govori pitao netko ili ne i to je to. Vježbe su malo zahtjevnije jer zahtijevaju interakciju sa studentima. Ali vježbe su isto dosta šablonirane i mora se samo pratiti rad studenata na način ocjenjivanja. Osalo je isto kao predavanje.
Međutim sa seminrima je druga priča. Možda ja nisam bio dorastao tome ali eto dobio sam najteži dio. U seminarima morate svakom studentu zadati temu što da piše i iz čega da pie (bar 3 naslova, a nerijetko i po desetak). Tu sam se i ja malo prošvercao, pogotovo iz početka, i uzimao sam naslove i literaturu zadavanu godinama prije mene-dok se ne uštosim. Međutim, svaki student dođe bar 3x jer nezna kako pronaći literaturu. Jer ne zna upaliti kompjuter (tek izašao iz srednje, živi negdje u Lici). Jer ne zna surfati. Jer ne zna citirati. Jer ne zna koristiti Word. Itd...
Osobno, meni je to sve bio gušt pomagati. U isto vrijeme se mogao dosta puta čuti povišen i neugodan glas kolegice iz susjedne kancelarije sa napadima "Kaj ne čitate šta piše na vratima !!!!!", i slično...
Zauzvrat, na jednogodišnjem ocjenjivanju svih nastavnika (studenti ocjenjuju nastavnike), godinama za redom sam dobivao najbolje ocjene. 4.godinu rada dekan me pozvao da pita u čemu je tajna. Tajne nije bilo-odgovorio sam da sam ja tu zbog studenata-nisu studenti tu zbog mene. Vrata su mi bila širom otvorena sve dok nisu počela nepodnošljiva maltretiranja kolega-tek tada sam zatvorio vrata i studenti su počeli kucati ali unatoč vremenu konzultacija rado sam ih primao uvijek pa i van radnog vremena.





- 09:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2011 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Hortus Dei

-specijalno rušenje stabala
-šišanje živice
-oblikovanje grmlja
-košnja travnjaka
-sadnja drveća i ukrasnog bilja
-uređenje staza i ograda
-vrtni bazeni

mobitel 099 7662 501











don Radić:
Svaki tjedan
nagovor jedan


Tomislav Ivančić
Duhovna obnova

Milivoj Bolobanić:
Kako prepoznati
zamke Zloga





brojilo montirano 27.9.12. (tadašnji total=31.000)


23.5.2013. postavljeno





Locations of Site Visitors





mah Molitve: mah

Molitve svete Brigite
Molitve svetog Pia



Film o padre Piu,
najpoznatijem mistiku
i svecu 20. stoljeća:

Prvi dio
Drugi dio