Stjepan Šuman

24.01.2017., utorak

Kulić: "Hrvatska je bankrotirala"

Ovo što Kulić govori u ovome tekstu (LINK) govorio sam studentima na predavanjima (seminarima) iz makroekonomike na Agronomskom fakultetu prije10 godina. Studenti su me u raspravi pred audotorijem pitali kada će Hrvatska bankrotirati.
Što sam im trebao odgovoriti? Lagati da nismo u bankrotu? Pa već tada smo bili, iako neformalno ali praktički u bankrotu jer je bilo jasno kakav je kurs država zauzela sa gospodarskom, fiskalnom i monetarnom politikom i drugim politikama. Ravno u provaliju.

Negiranje toga je isto kao kad netko već 5 godina pije 5 piva dnevno i poveća dozu na 7 i planira uvesti i osmu ali odbija otići kod doktora da mu na papiru napiše da je alkoholičar. Jel ga to čini nealkoholičarem i zdravom osobom? Ne, nego još bolesnijom.

Zar se to moglo na jednom fakultetu predavati? Što su profesori mislili o mojim predavanjima?
Pa zar je uopće važno mišljenje nekoga tko je opstao 30 godina predavajući marskističku ekonomiku da bi padom komunizma predavao dijametralno suprotnu filozofiju države, i sve to bez ikakve kritičnosti prema greškama jednog ili drugog? Tko će ove studente naučiti propitkivati tvrdnji koje im se predaju? To je izgleda zabranjeno.
Zar ćemo im samo ispirati mozak neoliberalizmom na jednak način kao prije komunizmom?

O lustacijo gdje si?
Nema lustacije, zato si ti Kuliću ignoriran.
A zašto nema lustracije?
Tko bi opstao u njoj?

Zar se ne bi ukinulo 90% toga da se krene čisto naprijed? Većina drži svoju poziciju i pleše već 100 godina kako drugi svira. To što se pjesme mijenjaju ne poboljšava situaciju.



- 21:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

18.01.2017., srijeda

HZZ

Uložite 20 g u školovanje prvo do stupnja dipl.ing. agronomije pa onda do stupnja Mr.sc. (isto agronomije, specijalno-ribarstva). Sve to na potpuno legalnom, u državi i inozemstvu priznatom programu Agronomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. U istoj državi, u isto tako potpuno legalnoj instituciji - Hrvatskom zavodu za zapošljavanje, HZZ-u koji je dužan spajati one koji traže posao sa onima koji traže radnika, uopće nemaju rubriku za ono na što sam ja i tko zna koliko drugih utrošili po 20 godina svog života, truda, rada, odricanja i hrpu novca.
Koliko HZZ-u zapravo treba da stvori takvu rubriku? Pa možda 5 minuta, ne znam. Da ih je briga....

Ali, ne. Oni vas godinama drže u svojoj evidenciji pod totalno pogrešnim rubrikama, jer nema odgovarajućih. Ali ako ste napravili grešku u redovitom javljanju (svakog mjeseca se treba javiti da si još uvijek živ i pismen) i dok vas vrebaju na tu grešku kao iz zasjede.... i to pred početak najavljenog pokretanja posla uz poticaje, šipak- ništa od poticaja!
Nema potvrde HZZ-a da ste u njihovoj evidenciji- nema poticaja pa tako za neke ni zaposlenja! Mnogima ne daju ništa i uzimaju sve.

Nema poticaja jer ste izbrisani iz evidencije u kojoj su vas ionako pogrešno držali godinama, gdje vas nitko ne bi našao kad traži mr.sc.ribarstva jer mu treba za posao. Dok ste se vi uredno javljali i javljali, sve dok jednog dana niste pogriješili i krivo poslali mail. I od tada više ne možete biti službeno nezaposleni a brate još manje zaposleni (jer vas je HZZ udaljio od poticaja -a nije vam našao posao, zar ne?).

Koja je svrha HZZ-a i za što ih plaćaju i zaposleni i nezaposleni? Pa da bi nezaposleni ostali što trajnije i beznadnije nezaposleni. HZZ prema tome ne da ne radi ništa nego radi suprotno od onoga za što je plaćen: razdvaja nezaposlenog od svake mogućnosti da se konačno zaposli.




preuzeto sa fejsbuk stranice: Ukinimo HZZ



- 01:12 - Komentari (6) - Isprintaj - #

31.12.2016., subota

Božićna slika Hrvatske

U vijestima piše kako je jedan par varao građane lažno nudeći radna mjesta u javnoj ustanovi, za mito. Link.

U tekstu je prikazano da su prevaranti ovi koji su (pravim lopovima) jednokratno ukrali po tisuću ipo kuna? A ovi zaista pravi lopovi koji su svima nama namjeravali ukrasti po nekoliko tisuća kuna (i 10-ak bruto) i to mjesečno! i tako godinama! za radnog vijeka!, kradući čitava radna mjesta mitom, prikazani su ne kao lopovi, nego kao žrtve. I osim što su namjeravali ukrasti radna mjesta, bruto plaće, prostor, grijanje i amortizaciju inventara za svoje radno mjesto, sigurno bi svojim "radom" pravili i ogromnu štetu nesavjesno "radeći", jer što očekivati od onog koji ulazi kroz prozor?

Ovo je školski primjer prekrasne filozofije u pravom hrvatskom kvazi-katoličkom duhu. Pa tko je u ovom članku pravi lopov i društveni štetočina a tko je zapravo koristan i umjesto policije kažnjava prave lopove?

I kome to reći kad je 99% građana hrvatske štetno jednako kao pravi prevaranti iz teksta?

Sretan Božić i Nova godina!
- 09:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

26.12.2016., ponedjeljak

Uloga Hrvatskog zavoda za zapošljavanje (HZZ) u životima Hrvata

6 godina sam nezaposlen. I evidentiran u HZZ-u. Bio, do nedavno.

U tih 6 godina prvo sam pročešljao sve moguće relevantne oglase iz Narodnih novina (NN). 1.000 Eura sam potrošio samo na fotokopije domovnica, rodovnica, smrtovnica, krsnih listova, rodnih listova, izvoda iz matične knjige rođenih i ostalih tariguza, potrebnih za prijave na preko tisuću takvih natječaja za posao. Žalio sam se jer su mene koji sam prebacivao uvjete prestizali oni koji nisu udovoljavali ni osnovnim uvjetima natječaja. Nakon nekog vremena sam zaključio da se u RH praktički apsolutno nemoguće zaposliti u državnim i javnim strukturama, osim „kroz prozor“. Prebacio sam se tako na traženje zaposlenja u privatnom sektoru ali gospodarstvo je u krizi pa sam zato željan rada i stvaranja, a i iz potrebe, krenuo u pokretanje svog posla. Jupi! Idemo, Hrvatska!!!

HZZ mi u 6 godina službene i evidentirane nezaposlenosti nije pomogao ništa. Moja obaveza prema njima bila je jednomjesečno javljanje savjetnici. Iz predostrožnosti sam se javljao dva puta mjesečno. Uz to, čuo sam da vrebaju iz zasjede na svaku grešku javljanja i brišu nezaposlene. To im je navodno nemoralna ali nažalost i jedina čvrsto ukorijenjena praksa smanjivanja evidentirano, službeno nezaposlenih osoba u RH. Umjesto da ih zaposle oni idu lakšim putem i otežavaju već teško stanje nezaposlenima koje guraju još dublje u problem zakidajući ih da dokažu svoju nezaposlenost.

Javljajući se HZZ-u dva puta mjesečno sa svim dokazima svojih traženja poslova samo sam gubio vrijeme. HZZ je meni u tih 6 godina dva puta poslao oglas za posao koji je ionako nemoguće dobiti. Bili su to poslovi iz NN, a djelatnici HZZ su mislili da sam idiot koji ne traži poslove pa nema pojma kako se zapošljava ili oni nemaju pojma i veze s vezom kakvo je stanje na našem tržištu rada. Uglavnom i to jada što su mi napravili, napravili su očito reda radi.

Tada, nakon 6 g gubljenja vremena sa HZZ-om odlučim pokrenuti svoj posao i tražiti poticaj od države 25.000kn koji bi mi samo dijelom pokrio davanja toj istoj državi. Dakle taj državni poticaj bi mi služio samo da malo oslobodim omču te iste države oko svojeg vrata. Iz šupljeg u prazno, ali opet sa mojom mukom i mojim rizicima od ovrha koje bi u dobivanju poticaja trebao potpisati unaprijed. Vjerovali ili ne, ali da, tako je, bjanko pristanak na ovrhu, kao uvjet poticaja. Strašan je to poticaj dok Britanci i Irci, kojima naši bježe, oslobode osobu svih davanja prvo vrijeme dok se posao ne podigne. E to je stvarno poticaj: pustite me na miru dok se ne pokrenem. Samo to trebam. Kad sam savjetnicu upitao jesu li ikada nešto slično predložili nadležnom ministartvu, drsko mi je rekla da odem u Irsku i Veliku Britaniju ako mi je tamo bolje. Bravo HZZ! Mi nezaposleni vas hranimo da nas doslovno tjerate van?

Ali ne dam se ja. Prije ljeta najavim u HZZ-u samozaposlenje. Na ljeto odem na put. Na putu nemam svoj pametni uređaj, koristim tuđi i danima se ne uspijevam javiti savjetnici mailom, zbog grešaka na yahoo-serveru kojeg koristim za elektroničku poštu. Vrijeme prolazi, doživim nezgodu i ozbiljnu tjelesnu ozljedu i tako prođe jedan mjesec. Javljam se idući mjesec i zvoni mi mobitel. Javlja mi se savjetnica iz HZZ-a telefonom da su me izbrisali iz evidencije. Ponosno kao da me obaviještava da sam dobio posao.

Brisanjem iz evidencije HZZ-a ne mogu službeno dokazati da sam nezaposlen i tako ništa od poticaja. To u HZZ-u jako dobro znaju jer u mom dosjeu iz kojeg me brišu piše da se upravo planiram samozaposliti uz poticaj. Ali ne, zašto bi mi HZZ nakon 6 godina nepomaganja propustio podmetnuti nogu i to tik pred zaposlenje? I to ne zaposlenje u državnom ili javnom sektoru pa čak ne ni kod privatnika, već stvaranjem novog posla iz ničega i gdje bi kad uspijem mogao zapošljavati i druge. Savjetnicu na telefon pitam zašto su mi to napravili kad znaju da se upravo mislim samozaposliti? Koja je poanta? I što sad mogu napraviti jer sam u inozemstvu ali imam dokaze da sam bio spriječen javiti se. Savjetnica me napada zašto nisam prijavio odlazak u inozemstvo uporno me optužujući kao da sam išao na rad i da se nisam odjavio što sam bio dužan. Nisam išao na rad u inozemstvo. Neosnovane optužbe iz neznanja ili zlobe ili iz kombinacije toga dvoje, od osobe koja dugo radi u HZZ-u a nije obrazovana o osnovnim pravima i obvezama građana koje servisira. HZZ je javni servis građana, i djelatnici HZZ-a su tamo u svojim toplim i mekim foteljama zbog nas, nismo mi tamo zbog njih. Zapravo sad vidim da u neku ruku i jesmo tamo zbog njih, na bolestan način.

Objašnjavam da nisam mijenjao adresu boravišta ni prebivališta i da nemam što prijavljivati HZZ-u, nego sam samo na obiteljskom putu koji još traje. Svejedno ona se držala kao pijan plota tvrdeći i dalje da sam morao prijaviti svaku promjenu. Ovo sam doživio kao nesvakidašnji bezobrazluk i inat možda potaknut nekom osobnom zavišću ili zlobom. Zbog čega, ne znam ali definitivno sam osjetio neprijateljski stav. Možda ta savjetnica ima mržnju prema osobama koje "lopatom skupljaju zlato po cesti u inozemstvu" dok se ona jadna muči nama "stvoriti uvjete za život" u domovini. I kao da se za svaki slučaj preventivno prema svakom nezaposlenom ponaša kao da je taj zgrtač zlata u inozemstvu koji je jadnu nju ostavio u ovom čemeru da se bori protiv poduzetničke mafije u domovini. Činjenice zapravo govore upravo suprotno, da ja, iako nezaposlen plaćam PDV-om ovu djelatnicu četvrtinom svega što kupim za osnovni život (kruh, mlijeko, režije...), plaćam je da mi skine prepreke u zaposlenju a ona radi suprotno, nameće mi prepreke i usput iživljava neke svoje sociopatsko ponašanje na onome kome je dužna pomoći. Ne znam, stvarno ne znam. Ali da je bolesno, je. Ekstremno bolesno da ne povjeruješ ima li apsurdima u ovoj zemlji kraja.

Objašnjavam joj da zbog prirode puta, Rješenje koje mi šalju poštom ne mogu primiti i molim da mi objasni kako da riješim nepravednu situaciju gdje u ovako „shebanoj“ zemlji pokušavam iskoračiti i nešto napraviti dok me oni samo koče. Ona mi odbija udovoljiti na molbu objašnjenja pravnog lijeka i drsko mi spušta slušalicu govoreći da se ja tako sa njom neću razgovarati. Nakon toga ih zoveš telefonom i ne javljaju se kao uvrijeđeni tinejdžeri. I prije se ta ista savjetnica u svakom kontaktu sa mnom drsko ponašala ponižavajući me i iživaljavajući se s visoka.

Zbog ovakvog postupka savjetnice mi prolazi vrijeme žalbe što vidim tek na povratku s puta. Samo zbog toga sam u nemogućnosti biti evidentiran u HZZ-u čime ostajem zakinut za poticaj za samozaposlenje 25.000kn i za još veći za preuzimanje obiteljskog poljoprivrednog gospodarstva, 50.000EUR na što sam upozorio savjetnike i telefonski i pismeno. Žalio sam se HZZ-u ali mi je i ta žalba odbijena.

Moje pitanje je da li sam ičim zaslužio da me država ovako tretira? Nakon 20 godina škole prvo se ne mogu zaposliti 6 godina, 6 godina trošim ušteđevinu prijavljujući se na poslove gdje me prestižu svi mogući uhljebi. 6 godina volontiram u predstavi u kojoj HZZ glumi da nešto radi i za to prima velike novce. Kad pokušam otvoriti svoj posao sa kojim bi hranio i takve parazite kao uhljebe koji me pretiču , ti isti uhljebi me blokiraju na svakom mom pokušaju poštenog život u RH.

Izgleda da je jedina uloga HZZ-a da vrši reket hrvatskog građanstva uzimajući mu novac a dajući mu list papira pod uvjetima čekanja, besmislenih javljanja i iživljavanja. Umjesto poticanja nezaposlenih da se uzdignu psihički, fizički i poslovno, HZZ izgleda ima suprotan učinak gurajući nezaposlene u smanjeno samopoštovanje, depresiju te na svaki mogući način pa čak i pravno umanjujući svaku pa i najmanju šansu da se konačno zaposle.

Svrha javljanja HZZ-u i samog HZZ-a uopće, te prava koja proizlaze iz toga mogu se digitalno rješavati postojećim sustavom e-građanin. Tako bi se smanjili operativni troškovi, nepravda i iživljavanje.

- 15:36 - Komentari (5) - Isprintaj - #

01.12.2016., četvrtak

Croatia is like....

prvo je sve počelo zajebancijom
lijepo je bilo ići nizbrdo

a onda je par njih vidjelo da je stvar otišla u PM
ali sami nisu mogli zaustaviti sranje

ovi što su gurnuli stvar dole nisu ni viknuli
svi su na kraju mogli samo gledati neizbježnu propast




Na ovo me podsjetilo kad gledam prijenos iz Sabora
a da nije Živog zida ne bi imao pojma ni o tome što se događa.

- 17:18 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Istrebljenje hrvatskog naroda i formula: dva i dva su četiri

Gledam danas Petrinu (LINK) kako traži opoziv premijera Oreškovića zbog transatlantskih ugovora, namjere da proda 10.000 ha Slavonske obradive zemlje "nekom bogatom Arapu" ali i o prosvjedu koji je najavljen protiv ovih ugovora.

Prošlo proljeće sam bio na istom prosvijedu u ZG, koji je ako se ne varam, bio najavljan prvo za Trg Bana Jelačića ali je naglo sklonjen na trg Francuske revolucije, a na trgu Bana Jelačića je (naglo) održan prosvijed "Hod za život".

Katolik sam, aktivni, i nisam znao za ovaj drugi prosvijed, samo sam se prebacio a trg Francuske revolucije po informacijama premiještanja, odnosno TTTP prosvijed je zamišljen da počne na trgu Francuska pa hod do Bana Jelačića ali malo morgen, tamo su već bili drugi.

Katolik sam koji Hrvatsku ne smatra odveć katoličkom jer pro life prosvijede slabo organizira, uostalom busamo se u prsa da smo jedna od najkatoličkijih zemalja na svijetu a zapravo je rijetko gdje tako dozvoljen abortus kao kod nas.Katolička smo zemlja koja nije uspjela pokrenuti i izglasati referendum za zabranu abortusa dok npr jedna nekatolička Velika Britanija nema legalne pobačaje. 2+2=4 ?


Ovo je slika koju vidite kad dođete na porod u hrvatsku bolnicu

Dalje, nije ovo kraj priče. Da li se Crkva u Hrvata zloupotrebljava ako se baš na dan TTTP prosvijeda naglo organizira "katolički pro life" (ili zapravo čiji ? op.a.) prosvijed , kako izgleda: samo da se blokira dolazak TTTP prosvijeda na glavni hrvatski trg, bana Jelačića?

A sad poveznica, Željka Markić (organizatora "pro life" prosvijeda) ruku pod ruku sa suprugom premijera Oreškovića, otpuženog od Petrine sa početka teksta.LINK

Ne samo da izgleda, nego u tobožnje katoličkoj Hrvatskoj zaista nema volje da se referendum o zabrani pobačaja uspješno održi, jer da ima već bi u ovih 20 godina "slobode" i "demokracije" to bilo napravljeno. Zbog toga sve ove takozvene "pro life" parade stvarno izgledaju naručene da obmane mase da tako stvore slobodan put mračnim planovima istovremeno krijući se iza najplemenitijih ideja koje zapravo nemaju korijena jer da imaju imale bi i ploda (referendum protiv abortusa).

S vremenom, izgleda kao da se puzzle same otkrivaju i kao da slika 2+2=4 postaje sve jasnija. Petrina izgleda da je potpuno u pravu. A iza sve izgleda kao da stoji najveće zlo: zloupotreba Crkve i plemenitih ideja.

Nedavno sam čitao i da Željka Markić ima ugovore sa velikim svjetskim farmaceutskom kućama, istom bizinsu gdje je Orešković. Stalno izlaze nove poveznice i mi smo dužni znati na čemu smo kao narod i tko nam i kako kroji sudbinu i dal ima dobre ili loše namjere. Ne smije tu biti tajni.

U Hrvatskoj postoji jedna veelika struja lažnih katolika koji promovirajući osobe koje nas guraju u Afganistan, na Rusku granicu, promovirajući stečajne upravitelje u obliku visokih funkcionera koji su tu da rasprodaju ono što je ostalo, takvi Hrvati ne promoviraju katoličku vjeru nego vuka u janjećoj koži. I čini mi se da je Isusu bliži netko tko sa katoličkom vjerom nema nikakve formalne veze (Petrina).




'Vi ste obijeljeni grobovi, izvana lijepi, a iznutra puni truleži'

”Neće u kraljevstvo nebesko ući svaki koji mi govori:'Gospodine, Gospodine!"

"Zaista, kažem vam, carinici i bludnice pretekoše vas u kraljevstvo Božje!"


- 12:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

28.11.2016., ponedjeljak

Hejterska nacija

Jutros na parkingu, auto mi na gepeku ...trula banana i cedulja: "Nekultura-parkirati auto na tuđem parkingu jer ne želite platiti kartu".
A parkirao sam na svom parkingu, od svoje zgrade gdje je parking beplatan zbogh čega dolaze od zdrugih zgrada ovdje parkirati jer se kod njih plaća, to je krivo mišljenje da sam neki iz druge zgrade. Proljetos sam tako sasvim nehotično prolazio pješke oko zgrade i vidio pliciju na uviđaju, svratim da djeci pokažem policiju, kad ono rade uviđaj na mom autu. 2 sata mi je trebalo da se oslobodnim lažne optužbe os susjeda koji je policiju zvao jer sam ja njegov auto (parkiran do mog) "totalno razbio". Moj auto neogreban a njegov sav zahrđao. I na kraju kad sam upozorio ako me ne puste i on i policajac da će dobiti kaznenu prijavu za lažno prijavljivanje...uglavnom oslobodio sam ih se, ali pogledajte u kakvom društvu živimo. To su mi susjedi.

Da se vratim na jutrošnju bananu na gepeku.
Nailaze neki ljudi iz ulaza, pričam im što se dogodilo, kaže stariji gospodin da on uopće ne parkira više ispred svog (našeg) ulaza, jer su mu vec dva puta pokidali brisače.
Kažem ja pa gospodine zašto bježite drugim ulazima kad je ovo vaše suvlasništvi, ovaj parking, pripada zgradi.
Kaže gospođa radosno: "a neee...nije to naš parking, ne neeeee"
Upitnik iznad moje glave, a ona nastavlja...
"grad (Zagreb) se upisao"
"Ma kad?"
"Nedavno, mi išli vidjeti"
"Kako kad smo mi suvlasnici"
"Nismo nigdje našli papir gdje smo se mi bili upisali i sad se grad upisao"
"Znači sad parking više neće biti beplatan?"
"Tako je, sad fino će biti mjesta i parkirat ćemo se ko gospoda. Platiš 400kn godišnje, šta ti je to i miran..."
headbangheadbang
"Ali kako smo/ste se sad odrekli našeg vlasništva?"
"Ću se ja natezati sa Gradom?, Odvjetnik nam je rekao da nema šanse da to dobijemo. I još rampe ugrađivati i plaćati, ajde...."
"Stani, koliko ima parkirnih mjesta? "
"300"
"300x400= 120.000. znaš ti koliko se rampi može ugraditi za te pare?"
"Ma je, koliko? A tko će snijeg čistiti kad padne?"
"Pa koliko snijega treba čistiti godišnje, jednom. Za 120.000 kn godišnje koliko se snijega može očistiti? Zašto da plaćamo nešto što je već naše? Gdje je tu princip, i logika?"
lud
hrvatska

Ovo je tipšični primjer povijesti i sadašnosti naše zemlje. Tako njeni građani upravljaju sa Njom, jednako kako ovi sustanari sa parkingom. Izdaja sebe, svog i susjeda. Za što?



Tako su jedni dovodili Njemce da Hrvate oslobode od Srba, reakcija je bila da su drugi dovodili Ruse da nas oslobode od Njemaca, danas neki dovode opet Amerikance ili neke druge strance da nas oslobode od koječega.


- 13:00 - Komentari (2) - Isprintaj - #

26.11.2016., subota

Brojevi



izvor:
http://www.hkv.hr/images/stories/Davor-Slike/11/12/Deprivacija1.jpg
- 13:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #

25.11.2016., petak

Ralje


- 23:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

08.11.2016., utorak

Tko želi u NATO?



Kao što bi Muhammad Ali rekao kad je odbio ići u Vijetnam (i radije otišao zbog toga u zatvor):
"Zašto da pucam u te jadne gladne seljake, za što da ih upucam? Pa nisu me oni zvali crnčugo, nisu oni puštali pse na mene, silovali mi obitelj, porobili mi, silovali i ubili oca i majku i oteli mi nacionalnost. Kako da pucam u te ljude??? Samo me vodite u zatvor! "



Isto vrijedi i za nas.
Zašto pucati u Ruse? Jesu nam oni nametnuli kredite u švicarcu, HRT pretplatu, ovrhe, nezaposlenost, skupe kredite, korupciju, nepotizam, nefunkcioniranje dotijedne institucije, jesu li Rusi uveli hrvatski jal, upropastili i prodali velike državne firme, uveli državu u rat, itd itd....Jesu li Rusi nama nametnuli vizni režim i sankcije ili mi njima, i zašto? Zašto pucati u Ruse?

Nitko ne može ubijatu drugoga opravdati se riječima: "poslali su me tamo".
Ili "samo radim svoj posao". Ne ne...
I Muhammad Ali je odbio, možeš i ti.
Bolje u zatvor nego u pakao.


- 20:10 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Uzrok i posljedica


- 20:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Bob Rock, Alan Ford i ostali



Dani velikih odluka...


Naravno da su Hrvati već bili primjerni
na istoku Europe
sa Hitlerom

nažalost

Napoleon, Adolf, NATO...
tko je sljedeći?

*****
(tko bi lud, i zašto, pucao na Ruse ????)
Ajmo vidit jel ovaj Kovač sam kuje Hrvatima nesreću ili ih ima još..

Šta kaže tajnica,
pardon ...(ne radi više "u" NATO-u nego "za" NATO, isto je: služi njima a ne Hrvatskoj; Ne može se služiti dvojici gospodara. (Lk 16,13)),
...šta kaže... precjenica na vo?

pardon





a čovječe
dvoje ih je već protiv Hrvatske !
šta ćemo sad?

ajmo vidit šta kaže Sabor, pa valjda su oni glavni...


Ah, da umalo sam zaboravio...
oni su bili na ručku
dok nas je precjednica poslala na Rusiju.
"Samo 1 bataljun."
"Nije puno"
"Ma vjerojatno neće ni trebati", kaže ona

ovo mi liči na one videe kad tip bari glupu žensku samo za seks i to onom najbalanijom metodom, "ajde, ma neće ti ništa bit"
e, pa mi smo ta glupača
da sad ne umećem i ne trežim takve videe po youtubeu..


naša država, izgleda svodi se na Alan Forda i Muppet show
u Yugoslaviji smo imali referendum za izlaz na raspadu, a za ulazak u NATO nas nitko nije pitao- o tome sam pisao, (pa su mi postovi izbrisani o čemu sam isto pisao ali ajmo dalje...), a kako smo uvedeni u NATO tako smo poslani i na Rusiju.
ovo je način kako se dogovaraju o nama:


- 20:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

29.10.2016., subota

Osiromašeni uran za osiromašene zemlje

kako-nam-je-nato-ostavio-balkanski-sindrom





Na kraju pitanje: tko je, da li predsjednica Kolinda ili tko , dopustila-o NATO-u da vježba sa čime, i da li sa osiromašenim uranijem na području sjeverno od Plitvica?
jer tako sam nešto čuo?
negdje




ragija
srbija
kosovo

irak

- 20:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

27.10.2016., četvrtak

?

pogledajte današnje vijesti
sve naslove na ovoj slici



danima Pernar stavlja temu NATO-a na dnevni red u Saboru a oni ga svi ismijavaju




najbolji komentar na ove najnovije novosti sam vidio negdje a ovako glasi:


ima li vijesti kad ce rvacki kmetovi u Siriju braniti umjerene djihadiste od povampirenih rusa i sirijaca?
- 01:32 - Komentari (1) - Isprintaj - #

26.10.2016., srijeda

I izbjeglice nas izbjegavaju

U sred smo migrantskog puta a najmanje izbjeglica traži azil u nas.
Kako to? naughty



Mislim da smo mi jedan mudar narod koji je ko fol sve rasprodao i uništio i kao u nas je bezveze....
samo da nam nitko ne dolazi
koja fora
vidiš
a ja mislio mi korumpirani
- 03:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

21.10.2016., petak

CNG

Dakle, osim propan-butana, popularnog LNG plina koji se od davnina koristi kao alternativno gorivo u automobilima benzincima, danas je sve moderniji CNG, dakle ne propan butan nego metan, najednostvniji i najgorljiviji ugljikovodik, koji se inače "baca" pri vađenju nafte, jer ga ima koliko "oš".

E, sad u Europi je dakle sve prisutniji kod automobila i proizvode se tvornički gotove varijante, npr Opel, WV, Fiat i drugi....

Cijena metana je u punionici u Zg prije 10.ak godina bila , mislim 2.8kn
dakle
prevoz relativno štedljivijim autom ali još i na CNG je koštao cca 15-20kn na 100km. Isti auto bi trošio cca 25-30 kn LNG-a, 40 kn diesela i 60kn benzina.



uz ovo najekološkije tekuće gorivo, i najjeftinije u RH zadnjih 10 godina popularizacije CNG-a nije izgrađena ni jedna pumpa za aute. Cijelo vrijeme postoji samo 1 jedina u cijeloj državi.

je li to namjerno?
da se ljudi ne bi jeftinije vozili i da im se izvuče sto vise iz dzepa?

hm...

a što reći umjesto da se pumpe izgrade što se ne radi, da se i u ovoj jednoj pumpi cijena povećala na 8.5kn
sa 2.8 na 8.5
3x???

di je sad ekološka Europska Unija da lupi zabranu dizanja cijena i da učini ovaj ekološki "otpad" naftne industrije lakše dostupnim?




Oznake: cng. metan, zemni plin


- 16:03 - Komentari (1) - Isprintaj - #

19.10.2016., srijeda

U čemu smo među prvima u svijetu



Ne zaboravimo: "Svaki narod ima vlast kakvu zaslužuje!" (Sv.Augustin)



Evo još jedan "selfie" sa prijateljima Kazahstancima i Bugarima. "Party" se zove lakoća (težina) poslovanja.


- 04:18 - Komentari (0) - Isprintaj - #

16.10.2016., nedjelja

Magnum

Oznake: ministar unutarnjih poslova vlaho orepić


- 22:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Koljinda

Posluga kod kraljice:



"Izvolite Vaše Visočanstvo, što želite za doručak?
Jaje na oko? 150 hrvatskih vojnika na ruskoj granici? Čaj? "



"Vaše visočanstvo ovaj znojavi butler me prati čitav dan. Nemojte me krivo shvatiti, dođe mi da ga cijelog izrežem".

- 21:49 - Komentari (2) - Isprintaj - #

13.10.2016., četvrtak

Boghart

Oznake: boghart, ministar obrane, Josip, buljević


- 01:52 - Komentari (0) - Isprintaj - #

12.10.2016., srijeda

200-ti post



Kaže na naslovnici, desno, zapažanja:
"Zar nije dosta školovanja kadrova za Europu?"

Ja pitam:
"Zar nije dosta da se po katoličkim tiskovinama i sa oltara za depopulaciju Hrvatske proziva uvijek netko treći osim samih Hrvata?"
Uvijek je kriva komunistička vlast, oni, netko treći a gotovo nikad, ili bar ja nisam čuo nisu prozvani najodgovorniji ljudi a to su Hrvati sami.
Tko tjera Hrvate vani?
Zar netko misli da je lako otići u stranu zemlju, ostaviti sve što ti je poznato i otići u nepoznato? Kao da je narod objesan...

Katolički tisak, izgleda jednako sa nepsosobnim uhljebima kao što su i državne ustanove, i propovjednici sa oltara trebaju izvršiti jedan masovan udar na korupciju. "Zatalasati"

Hrvate nitko ne tjera iz njihove domovine nego njihova pasivnost hrvatskih građana da mijenjaju svoje stanje u svojoj državi na bolje, njihov nepotizam, korupcija, uspavanost i uljuljanost u doslovno nekatolički život, pa čak i kad idu redovito nedjeljom na mise, oni u ko "obijeljeni grobovi-izvana bijeli a iznutra truli".

I naravno da je kriv netko drugi. Ta optužba je dio ovog već folklornog začaranog kruga.
Kad Hrvati počnu živjeti načela vjere kojoj formalno (ali ne i u svakodnoevnom životu) pripadaju, onda će se u državi Hrvatskoj stvoriti uvjeti da nitko odavde neće morati bježati van.

A do tada će i dalje, jednako kao i prije 100, 50, 10 i 5 godina i dan danas, i u buduće, biti da se kao potpuno normalno, namještaju javna i državna radna mjesta, mjesta u vrtiću, školi i na fakultetu, mjesto u bolnici i kod specijaliste, mjesto na grobu.

A da li se tako može namjestiti mjesto u Raju?
Ili Raj u Hrvatskoj?

A katolički tisak će kriviti sve samo ne domaću korupciju. Popovi će popovati sa oltara ono što publika želi čuti. Mladi će se školovati za odlazak vani. Koja je definicija prokletstva?
Ono kad nemaš sreće? Jer si odvojen od Boga. Jeli ja o tome pišem?
Hoće li se itko usuditi prekinuti to prokletsvo, neko iz Glasa koncila, sa oltara, u autobusu, na obiteljskom okupljanju, bilo gdje, svugdje je prilika.
Ja to ne vidim još.

Zato mladi odlaze.

Oznake: Raj u Hrvatskoj


- 00:14 - Komentari (0) - Isprintaj - #

14.07.2016., četvrtak

Definitivni dokaz nadolazece katarze

U jednom od par proslih postova sam pisao o "nadolazecoj katarzi"

Osim Ukrajine, raspređivanje NATO snaga u ex SSSR zemljama (Litva, Latvija, Estonija), Poljskoj, Rumunjskoj (ali ne i u Orbanov Mađarskoj),
sa druge strane zemaljske kugle se analnogno zbivanjima u Europi zateže situacija.

Južno Kinesko more, Filipini, Kina.

Filipini su produžena ruka SAD-a i sad je Haški sud presudio da su ti otoci filipinski.
Moš mislit, Haški sud. Sjetimo se samo smijurija balkanskih osuđenika tamo.

Kinezi su najavili da će braniti svoje.
Oružjem.

Rusija i Kina, po najnojivijoj povijesti , novi bezdolarksi ekonomski sustav se opkoljava. Već se to 10 godina pripremalo ubrzano, glodale su se stabilne zemlje u okolici, sjever Afrike, pola Bliskog Istoka, Afganistan, žele isto tako i Iran, malo su zapeli na Siriji zbog Rusije, A vamo u Europi Ukrajina da ne govorim. I onda sve opisano sa NATO paktom.

Situacija definitivno ubrzano ide točki vrenja
- 14:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Sigurnost i povjerenje

Svaka čast pojedincima u MUP-u koji rade kako treba ali ja na takve nisam naišao u svom iskustvu s njima.

Prije koji mjesec me neka baba izgurala sa ceste, jednostavno mi je uletjela sa sporedne ulice, s lijeva, direkt u mene, i instiktivno skrenem u nogostup desno samo da ne dođe do sudara.
I pošto je baš tu cesta bila niža zbog šahta, odnosno rizol viši, shebem gumu, felgu i još štošta... Ukupni trošak 3000 kn

Baba se nakratko zaustavila, s lijeve, suprotne meni trake je bio zaustavljen bijeli caddy, čovjek se unutra uhvatio za glavu jer je u zadnji tren zakočio. Baba je zapravo nama dvojici uletjela u škare.

Što je dalje bilo?
Baba se nakratko zaustavila i kad je vidjela u retrovizoru moje auto shebano na travnjaku (a čuo se i jak udarac), dala se u bijeg.
Pošto je moj auto još i dalje vozio (uz lupanje i poskakivanje), krenuo sam u potjeru i zaustavio je u 3 navrata u sljedećih 300 m, pokušavao sam joj objasniti što je napravila, ona je negirala i digla prozor i pobjegla, iako sam je upozorio da zovem policiju.

Policija je stigla, očevid je obavljen, auto za koji dan popravljen, i onda su počeli problemi.
Hodočašćenje u MUP u Heinzelovu, 2-3 puta tjedno, i podastiranje dokaza iz istrage koju sam osobno vodio.

Dakle, mjesto gdje sam presretao babu (ne i samo mjesto nesreće), je pokriveno komunalnim nadzornim kamerama. Našao sam točnu snimku točne kamere (koju nisam vidio jer to ne smijem), registraciju gospođe, i najvažniji podatak, da je gospodin koji je netom prije nesreće također prošao caddy-ijem ispod kamera, zapravo SVJEDOK slučaja, kojeg je poslije prolaska ispod kamera vidio.

Trebam li napomenuti da sam u tom postupku od očevidnog policajca, na moje predlaganje korištenja snimke, dobio odgovor da osobno nabavim snimku, jer kao on nema vremena 24 h dnevno rješavati moj slučaj. A po zakonu snimku ne može nabaviti čak ni drugi policajac osim očevidnog zaduženog za konkretan slučaj, a kamoli bi to snimku mogla nabaviti civilna osoba (ja).
Igre i igrice.

Dakle, na kraju krajeva, nakon mojih 10ak posjeta postaji sa sve suženijom istragom (koju sam vodio ja, a tamo sam donosio dokaze), ostali smo na tome da postoji svjedok i kamera koja ga je snimila i na tome je visio čitav slučaj.

Policija je rekla na sve da se na snimci ne vidi registracija caddyija, a kad sam osobno našao jedan sličan caddy i policiju uputio na njega, taj čovjek mi je poslije prepričao da mu je policija rekla da caddy nije WV kao njegov nego citroen. Dakle oni na kameri vide koje je marke vozilo, a ne vide registraciju čija slova su jasnija i veca od slova marke vozila.

Nekako sam skeptican u ispravnost istrage.
belj


Slučaj drugi
Neki dan šetak djecu i vidim očevidni kombi na parkingu i reko djeci ajmo vidit što se događa, da djeca vide policiju i kombi. Tamo susjed kojeg pitam što se događa, kad susjed odma mene pita jel to moj auto nasuprot njegovog (balkon mu je odmah iznad auta).
Kažem "ja sam tu parkirao", kaže susjed "razbili ste mi limove" (ispod maske na prednjam dijelu su mu na bokove zinuli limovi a presavijeni dijelovi su bili hrđavi".

Policajac me napao agresivnim tonom je li to moj auto i da djecu odmah vozim kući i da se vratim sa dokumentima.

Instantno sam negodovao na pristup službene osobe. Cijeli slučaj se rješavao sat ipo vremena u policijskom kombiju gdje sam policajcu sa debelim stažom objašanjavao da moje auto nema oštećenja, da nisam pijanac i debil i da ne razbijam auta okolo.
Policajac je krenuo pristupom samilosti da upozori susjeda ako me ovaj tuži da ću ja biti ovršen za 1000 eura.
Ja taj pristup nisam odobravao već sam krenuo protunapadom da nisam kriv i da me susjed prvo mogao pozvoniti doma kad zna čije je auto i gdje živim.
U tom metežu , kad nije bilo policajca par minuta, susjed me pokušavao utješiti da neću ja platiti štetu nego osiguranje, i da je moja registracija dirala njegovu i da nešto moram platiti. Čisti pokušaj prevare i iznude i za to sam ga ulovio nisam htio puštati.
Policajac se sav tresao govoreći mi da ja prijetim (zapravo upozoravam da ako me ne puste obojica da slijedi kaznena prijava).
U međuvremenu stari laže 3 puta, mijenja iskaz kada je zadnji put vozio auto, 2 dana, 10 dana, i nakraju u zapisniku 20 dana.
Opet nema policajca 2 minute. Kažem starom da ima kamera pred ulazom, želi li na sud sa mnom , jer ja neću odustati i da kune neću uzet svojoj djeci iz usta da njemu plaćam popravak auta.
Stvar se oteže.
Konačno postavljam pitanje glasno na cijelom parkingu: Je li ja imam pogrešnu registaciju (DU) ???
Uz sve obojicu molim da me puste na miru, upozoravam ako se ne urazume da ću zvati hitnu, a da isto tako i ja mogu sad pozvati policiju i tržiti odvojeni uviodjej tvrdeci da je ovaj mene udario, što ne radim, naravno jer sam normalan.

Na kraju ipak kombinacija moljenja, upozoravanja i objašnjavanja kako moje auto nema oštećenja, prislonio sam registraciju na drugu ali ne i udario, i da sam to namjerno napravo kako mi se podmeće i namjerno "sakrio", "napustio mjesto nesreće", i "neostavio svoje podatke" kako je policajac govorio, pa valjda bi preparkirao auto da sam tako udario i išao sakriti slučaj. Ne bi ga ostavio dodirnutog registracijama.

Sat ipo vremena.
Za očiglednu susjedovu namještaljku.
I da to policajac ne riješi na neki bolji način nego dovodeći mene u još stresniji položaj....
Ne znam...

povjerenje i sigurnost...?
Ja da sam iskusan i pošten policajac, odmah bi čovjeku rekao kako to sve izgleda i uputio obojicu u prava....meni je to , imao sam osjećaj tada, oduzelo 5 godina života.
A trebam li govoriti da sam zbog toga kasnio sa svojim dogovorenim poslom?
Očigledno ni kriv ni dužan, za što???


Ajmo dalje...

Tuđi slučajevi

Trebam li opisati da mi je jedna bliska osoba doživjela provalu i pljačku stana i da na poziv policije očevid uopće nije obavljen?


Ajmo dalje...

Pogledajte OVO. Pod okom kamere, javno, i policajac ne rezonira gdje je granica kršenja zakona i zaštite zakona, jer on bi tu trebao biti samo i isključivo da štiti i uspostavlja već pomno donešene zakone za koje su neki krv lili. Ali ne izgleda da je tako. Prije bi se reklo da policajac na licu mjesta donosi svoje zakone na svoju ruku. Kako njemu paše, da nema problema na poslu.
Jer on "naređuje" i onda uhićuje jer se osoba "oglušila o naredbu" i "ne sluša". Kao kad plaše malu djecu, "ako nisi dobar, ako ne slušaš, doće striček policajac".... još gore, daleko.
Meni to liči više na sustavno razrušavanje ustava i zakona nego na štićenje a kamoli pomoć u izgradnji ustavno pravnog poretka, što je dužnost MUP-a.

Koliko je sustav truo da čovjek koji bi trebao biti glavni za suzbijanje prostitucije ispada da je dulje vremena glavni u zaštiti i omogućavanja iste...LINK



Imamo Rvacku

Oznake: MUP


- 09:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Sudac govori isto što i ovaj blog

Evo što vlč. Sudac vidi o općim događanjima u Hrvatskoj i svijetu.
Da li i on misli isto kao i ja kad kaže da ne treba biti prorok da vidiš kuda ide smjer događanja u državi i svijetu?

Oznake: sudac, prorok, katarza


- 09:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Dokaz da je Britanija na dobrom putu

Osim što se nisu dali odreći funte (nisu bili uveli Euro), što im je omogućilo lakši izlazak iz EU i konačno osim što izlaze iz kupleraja zvane EU (da bar i NATO-a), Boris im je postao ministar vanjskih poslova.

Pa pogledajmo malo o vanjskopolitičkim stavovima Borisa što oni obećavaju, kamo će ti njegovi stavovi projicirati UK?
Link

Oznake: Boris Johnson, UK, vanjska politika, ministar


- 09:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

13.07.2016., srijeda

NATO ( Naj Ajgore Tanamse Ogodilo ? )



Prije 10-ak godina smo ušli u NATO da nas kao narod, nitko o tome riječi nije pitao. A ulazak u NATO je za nas daleko važnija stvar od toga da li će našu zemlju "voditi" HDZ ili SDP, što nas se pita svako malo.

Upravo sam mislio okačiti link na svoj post od prije 7-8 godina, kad sam pisao kako me tv presreo na trgu J.B. Jelačića u Zg-u i kako su me pitali što mislim o ulasku Hrvatske u NATO. Bila je to namještena propaganda gdje se objavljuju samo oduševljenja tim ulaskom. Zato sam intervju bio odbio rekavši u kameru da ne želim javno o tome, međutim odmah me savjest ispravila i pozvao sam natrag novinare. Ton?-ide, Kamera?-Ide.
novinarka: -"Što mislite o ulasku Hrvatske u NATO?"
ja: -"Da li ulazim ja u NATO ili tko? Možda Hrvatski narod?
novinarka:-"Paaa, Hrvatski narod"
ja: -"E, pa pitajte njih što misle. Jel' ih itko pitao? Je li bilo referenduma?"

Eto što sam mislio o ulasku u NATO. Pametnom dosta, a za manje pametne objašnjenje: ulazak je izveden na lopovski način. A vijesti su bile točno kako sam ih i doživio, čista propaganda, objavili su moj komentar u dnevniku da "ne želim o tome javno", i ništa više.
Ni riječi o vrlo sažetoj filozofiji ulaska Hrvatske u NATO.

Danas tražim taj, jedan od najvažnijih mojih postova ovog bloga i jednostavno ga nema. Ne sjećam se da sam ga ikada obrisao, ne vjerujem da mi se to može dogoditi ni slučajno. Razlog za brisanje jednog od najvažnijih mi postova, jednostavno nisam imao.



"Gorby", iako vidim da ga mnogi naši komentatori preziru kao nekakvog izdajnika, pozivao je '89 na to da Varšavski pakt učini korak unazad i da NATO pakt učini isto. Rusi su se srušili, NATO je zgrabio čitav niz zemalja raspadnutog im saveza sa kojim je graničio.
Sad Gorby vidi sliku OVAKO.

Neki dan sam išao odbaciti neki otpad na odlagalište Jakuševac, Zg, bilo je rano jutro, vraćam se od tamo, vidim u vojarni raspoređene tenkove, po mojoj ocjeni, inače sam dosta vojno stručan, po mojoj ocjeni učinilo mi se da vidim nekoliko američkih tenkova Abrams, i to bez ikakve oznake.

Nekoliko godina smo sudjelovali u "mirovnim" misijama (kako to zvuči...) po Afganistanu, Siriji, Africi. Vojnici se jagme za takve misije, jer nisu slani na bojišnicu već više kao logistika u pozadini, plaća samo takva, treba tražit vezu za upast i otplatit stan.
Stvorilo se ozračje (i to nikako slučajno) da je NATO pun pogodak zemlji u krizi.

Sad samo zbrojite iz svega 2 i 2.

Ovako je kretao i prvi i drugi svjetski rat.


Oznake: nato


- 23:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

immigration program scum from NZ gov

To

newsdesk@nzherald.co.nz



Hi there,

I want to share some info about NZ immigration which is not so fair as it seems at the first glance.

My story:
Born in Croatia 1977. In year 2001 I had BSc degree in Agriculture and decided to immigrate to NZ.
I have found a job in Agriculture (Research and Developing, and later on Science) to gain work experience and also went for Masters degree.

As you can see I invested lots of years of my life, dedication, sacrifice and money in whole life project all according to NZ immi web pages and point system which was my guideline.

Last year I was 38 years old, had Masters, 8+ years of experience in designated field, pass IELTS 7 and go for "preassessment" for "Skill Select" program of NZ immi.
It costs half of median Croatian monthly wage, and guess how it is painfull for someone unemployed and with 3 kids to invest in that and to receive results where my Masters level is not recognized. So instead of preassessed by me, according to points indicatior, and getting what I calculated, 145 (of needed 140 points for direct immigration), I got 135.

There was no any indication in any words in NZ.immi.gov web pages that says that whole process is risky by possibility of not getting points for what you really have.

So it is not just waste of half of Croatian monthly wage, it seems that 15 years of investing in my immigration project is lost and not by my fault.

After all, I noticed that I am not only case, that it is the rule, and that such "scam" (this is right word) is common.



***
To verify that NZ immi politics is not righteous, I wrote to all NZ universities to ask if I could continue with my PhD , based on my Masters. The point is if the Universities can accept my Masters (in a pursue for PhD) that would be sure indication NZ gov is unfair, because going for PhD there would be higher standards then just for immigrating.


After all is it right to conclude that immigration is a business for NZ like tourism. There is so much beautiful stories about NZ on one side (we are righteous, we are fair, we are not corrupted, etc), and after luring big number of potential immigrants, they have so much demand for entering the country that they can now choose what they really need and to just take money of majority of others and to forget it all.
And this money is extremely big for someone form Eastern Europe (like me), not to say about Asia or Africa. The more desperate immigrant are, they would take much effort, and to invest more time, but it all just do not matter for NZ gov as it looks like.




Please share this story and investigate it.
You are the first to know it.

I would share this story worldwide.




Regards

Stjepan Suman
Croatia











To

newsdesk@nzherald.co.nz

Message body
sorry, I forgot to say that all NZ universities and faculties with PhD program in Agriculture accepted my Masters with no any problem at all.

But NZ gov bodies for recognising level of my education leveled my Masters with 2 years of schooling after high school, not after University degree, so they stole a whole 4 year degree from me, and thus they stole 10 points from me. And thus they stole my money, unfairly,
stole my 15 years of dedication and sacrifice, and after robbing me, they just throw me in the trash.

Good day,
Stjepan

Oznake: NZ, immi, immigration, Skill Select, preassessment, points, education


- 10:29 - Komentari (0) - Isprintaj - #

10.07.2016., nedjelja

Made in USA II

Rocky je najbolji prvi, svi ostali su lošiji, isto je sa Supermenom, Spidermanom , Mad Maxom pogotovo, Lesi se vraća kući itd...
Tako je odmah i Made in USA II u očima lošije kvalitete ali zapravo nije ništa lošiji od broja 1. Čaj je važniji.

Pa da vidimo što se još proizvodi u SAD-u.

Vježbanje svojih prava:





Kad na Balkanu bar 1% ljudi postane svjesno svojih prava bit će nam 10x bolje. A o borbi za svoja prava, i naknadno , vježbanju svojih prava.....pih.....
- 11:58 - Komentari (0) - Isprintaj - #

08.07.2016., petak

Made in USA



Osim ovakvih proizvoda nudimo i još ne ohlađene apartheid zakone, još uvijek aktualne smrtne kazne (nakon kojih se nerijetko utvrdi nevinost osuđenika), nudimo ratove, gmo, FED rezerve, derivacije u kamatama na kamate na kamate na kamate koje nemaju u osnovnici pokriće na ništa, i puno sličnih stvari.
- 17:55 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Gradnja crkve na zagrebačkoj Savici

Veliki sukob oko parka na Savici je cenzuriran na svim javnim hrvatskim televizijama. Od regionalnih televizija, jedino YUTEL prenosi stanje s bojišnice.
Pa da vidimo što kaže jedan protivnik gradnje crkve:






zubozubozubozubozubo

Oznake: Zagreb, Zagrebačka, Savica, Crkva, gradnja, protest


- 00:59 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2017  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Siječanj 2017 (2)
Prosinac 2016 (4)
Studeni 2016 (6)
Listopad 2016 (9)
Srpanj 2016 (10)
Lipanj 2016 (4)
Svibanj 2016 (1)
Travanj 2016 (1)
Veljača 2016 (2)
Siječanj 2016 (6)
Prosinac 2015 (10)
Studeni 2015 (2)
Listopad 2015 (2)
Rujan 2015 (3)
Kolovoz 2015 (7)
Travanj 2015 (1)
Ožujak 2015 (1)
Veljača 2015 (2)
Prosinac 2014 (7)
Studeni 2014 (3)
Listopad 2014 (3)
Rujan 2014 (7)
Kolovoz 2014 (1)
Srpanj 2014 (2)
Travanj 2014 (2)
Veljača 2014 (2)
Siječanj 2014 (2)
Studeni 2013 (5)
Rujan 2013 (4)
Kolovoz 2013 (4)
Srpanj 2013 (4)
Lipanj 2013 (9)
Svibanj 2013 (8)
Siječanj 2013 (10)
Prosinac 2012 (9)
Srpanj 2012 (2)
Lipanj 2012 (1)
Travanj 2012 (3)
Ožujak 2012 (4)
Veljača 2012 (6)
Siječanj 2012 (12)
Prosinac 2011 (22)
Studeni 2011 (7)
Listopad 2008 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (1)


mah Molitve: mah

Molitve svete Brigite
Molitve svetog Pia




Kontakt:
stjepan_suman_cro@yahoo.com










brojilo montirano 27.9.12. (tadašnji total=31.000)


23.5.2013. postavljeno





Locations of Site Visitors

Blog.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Blog.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Blog.hr kliknite na gumb "Slažem se".Slažem se