šumarKA

Zgode i nezgode jedne šumarice

POSAVSKO HRIBOVJE - Gozdnik (1092m) i Kotečnik (772m)

28.05.2009., četvrtak

28. 02. 2009.

Tjedan dana nakon Maliča, Tolstog i Govškog brda zaputili smo se opet u Posavsko hribovje, samo malo sjevernije. Cilj su bila dva vrha na kojima smo već bili: Gozdnik (1092m) i Kotečnik (772m). Plan je bio da dođemo autom do Beškovnika, zaseoka koji se nalazi između ta dva vrha i onda prvo na viši, Gozdnik, a potom na niži Kotečnik. Tako smo išli prvi put.

I tako smo se mi iz Celja zaputili prema tim «hribima». Ja sam prema svojim trenutnim sposobnostima odredila ciljeve i ishodišta, a RR nas je morao dovesti na početak puta. wink Kad smo došli u Zabukovicu i otišli desnom cestom posumnjala sam da idemo u dobrom pravcu, ali sam sve prepustila RR-u, koji uopće nije pokazao interes da pogleda planinarsku kartu. Zna on gdje treba. zubo Naišli smo na cesti na markaciju koja je na nekim mjestima sjekla cestu. Na kraju smo došli do usamljene kuće, podno nekog prijevoja. Cesta je išla dalje, ali je bila puna snijega. Pored kuće smo našli planinarski put i «puščice»

Gdje smo? – pitala sam RR-a
Pojma nemam. Put vodi na vrh. Mi želimo na taj vrh, pa ćemo odavde krenuti. rolleyes
To nije Beškovnik, imam ga drugačijeg u sjećanju. On je skroz na prijevoju i iz zaseoka se vidi Kotečnik.
Tu gdje smo ostavili auto nije se vidjelo ništa. Bila sam sigurna da nismo na željenom mjestu, te da ćemo se morati spustiti s Gozdnika istim putem i onda autom otići podno Kotečnika. Zbog toga sam uzela samo litru vode i jednu bananu.

Put je u početku vodio blago uzbrdo ili slojnicom i bilo je vrlo ugodno hodati. Mali problem je nastao kada smo došli do dijela gdje je posječena šuma, a s njom i markacije (eto, i vani su šumari jako bezobrazni i nemaju sluha za planinorce cerekcerek). RR je nakon kratkog traženja predložio da krenemo ravno na vrh. lud
A ne! – nisam se dala navući.
Sjećala sam se ja dobro da je vrh strm i da ću RR-ovom metodom «drito na vrh» ispustiti dušu, ako uopće preživim, nut pogotovo uzimajući u obzir moju zdravstvenu situaciju, pa sam forsirala da potražimo markaciju. Našli smo pravi put i lijepi pogled na Alpe.

Staza je postala strmija i s obzirom da smo došli na sjevernu padinu prekrivena snijegom.

Gadno bi se provela da sam poslušala RR-a i pristala krenuti ravno na vrh. Padina je bila strma, prema vrhu nešto i stjenovita. Ne bih mogla. no

Prilaz grebenu.

Još malo.

Na vrhu se nalazi sklonište, koje nam je dobro poslužilo za odmor.

Prije nego što odlučimo što ćemo dalje htjeli smo proučiti kartu, ali smo se neugodno iznenadili kada smo shvatili da smo ju ostavili u autu. puknucu Do vrha nam je trebao sat i 20 minuta. Željela sam da se vratimo istim putem natrag, ali RR je bio uporan cijelo vrijeme tvrdeći da nam je Kotečnik tu blizu. Nisam bila sigurna. Meni se činilo da smo auto ostavili na zapadnoj padini vrha i da bi se, ako krenemo prema Kotečniku, udaljavali od njega. Uz to, nismo ponijeli dovoljno vode i ništa hrane, ali svejedno sam popustila. Izgleda da ipak neću nikada naučiti… headbang

Na početku spusta otvorio se s jednog mjesta pogled na dio Celjske kotline.

Ovaj spust je bio još strmiji od uspona.

Pogled na Kotečnik od prvih vikendica iznad Zg. Beškovnika.

Morali smo se spustiti do Beškovnika. Put je bio strm, malo pokriven snijegom i vrlo klizak.
Pogled na Kotečnik.

Iz sela se na Kotečnik dođe za 20-tak minuta. Put je ugodan, lagan s povremenim pogledom na stijenu gdje je smješten i žig.

Na vrhu Kotečnika s pogledom na Gozdnik.

Sad je bilo jasno da sam bila u pravu. cool Auto nam se nalazio s druge strane Gozdnika. Da se ne penjemo natrag na vrh, a tko bi imao i volju za to, odlučili smo se vratiti do Beškovnika i onda se sjevernom padinom, «brezpotjem», probiti do auta.

Pogled na Malič – od Beškovnika

Bila sam gladna, žedna i iscrpljena. Ali, trebalo se vratiti do auta. RR me tješio da ćemo ići slojnicom i da smo brzo kod auta. E, to dosta često slušam i često se dam navući. rolleyes Put nije bio tako lagan. Koristili smo šumske vlake i neke putove koji su se uglavnom spuštali u dolinu tako da smo često gubili na visini dok ne bi našli novi put koji bi nas poveo prema gore.

«Brezpotje» do auta.

S nekih mjesta se pružao lijep pogled na Bukovicu (584m) na kojoj se nalazi i planinarski dom.

Trebalo nam je više od dva sata da se vratimo do auta, za cjelokupni krug skoro 5 sati, meni definitivno previše.
Kako bi taj izlet bolje zapamtila uspjela sam zaboraviti u autu dnevnik Rečiške planinske poti tako da sam ostala bez žiga. tuzan

Poslije smo još svratili do Planinarskog doma Brnica (457m). Autom se dođe do planinarskog doma otkuda je lijep pogled na Celje. thumbup

Ovaj izlet me je fizički prilično iscrpio. Bila sam ljuta na sebe što sam se dala nagovoriti na nastavak puta na Kotečnik s obzirom da nismo imali kartu i nismo znali koliko će nam vremena trebati za povratak. Poslije sam na sve gledala kao na mali pripremni trening za uspon na Slovenski Snežnik, za dva tjedna, na moj 35. rođendan pod parolom – makar mi to bilo zadnje u životu. smijehsmijehsmijeh