šumarKA

Zgode i nezgode jedne šumarice

Mojih prvih 25 godina - the end

08.04.2009., srijeda

Lijepo je bilo prekapati po planinarskoj prošlosti. Listanje planinarskog dnevnika podsjetilo me na neke izlete koji su polako padali u zaborav, a i na još neke bisere manjeg formata.

Kako zaboraviti?

Noćno hodanje od Klenovice do Novog Vinodolskog nakon što nam na Magistrali do 1 h iza ponoći nijedan autobus nije htio stati. mad Za Prvi maj 1989. godine zaputilo nas se četvero na Kapelski planinarski put. Prvu noć prespavali smo na Bjelolasici, drugu na Bijelim stijenama i treću smo mislili na Viništu. Naime, Vinište se preuređivalo i falilo je mjesta za spavanje i onima koji su na njemu radili pa smo mi produžili u Klenovicu. Kada nam nijedan autobus nije htio stati zaputili smo se pješke u Novi koji je izgledao jako blizu, ali sve one uvale i uvalice uzele su nam skoro dva sata hoda, do tri ujutro, nakon cjelodnevnog hoda.

Pogled na Brseč s uspona na Sisol

Ili,
znate koliko sam najviše napravila kilometara na biciklu?
Ni više, ni manje nego 144, cool 1992. godine, na svom prelijepom Rogovom cestovnom deseterobrzincu. Ma ljubi ga majka, ali taj dan se moja pozadina stopila s njim i nije poslije mjesecima pokazivala ponovnu želju za sjedinjenjem. zubo Ne zamjeram joj, ipak je to bilo prije o-ho-ho godina, kada nije bilo gelova ovakvih, gelova onakvih. A tura je bila prava RR-ovska: Karlovac – Paka – Črnomelj – Mirna gora (1000mnv) – Semič – Črnomelj – Metlika – Karlovac, od jutra do mraka.
Dala sam se nagovoriti iako do tada nisam napravila više od 50km u komadu, lud iako su me već kod DIP-a, na onoj maloj uzbrdici, boljele noge, ali bilo je dovoljno da RR kaže da neće biti teško i da imamo cijeli dan na raspolaganju i ja popustim. S vremenom sam naučila da ne treba baš svakome vjerovati. cerek

Kamniške Alpe – Jezersko sedlo

Ili,
što napraviti kad ti u nekom foto studiju unište slike? Bilo je to prije deset godina kada smo slikali uglavnom diapozitivima. 23. 5. 1999, raj na zemlji, nakon pet kišovitih dana Vrtača, drugi po visini vrh Karavanki, kupala se u suncu pod plavim svodom. S vrha se vidjelo apsolutno sve, potpuno čisto. Nikad poslije nešto slično nisam doživjela. Veselila se ja svakoj slici koju sam snimila, listajući ih svaki dan u mislima, jednu po jednu. Znala sam ih sve. Ironično je što smo baš zbog bojazni da se nešto slučajno ne desi film odnesli u Zagreb, u jedan poznati i renomirani foto studio. A tamo nam uništili film i u zamjenu dali drugi. Film za uništeni film, a što je s prolivenim znojem, potrošenim novcima na put i tim predivnim vidicima koje poslije nikad nisam doživjela? burninmad

Karavanke – Stegovnik

Kada sam nakon dvije godine braka skoro ostala udovica. eek Majke mi mile, nisam namjerno, stvarno nisam, čista slučajnost. zubo Mjesto radnje: Kamniške Alpe, uspon na Krofičku (2083m), jedan manje poznati vrh. Spuštali smo se s vrha, teren strm, stijene krušljive. RR je išao naprijed, ja iza njega. Put je vijugao. U jednom trenutku stala sam na stijenu koja se pod mojom težinom odlomila, nekih 1 kubik, i počela letjeti niz padinu točno na RR-a. Ni desetak metara nije bio podamnom i na moj vrisak se automatski maknuo tako da je gromada prohujala pored njega. Da ga je zakačila na toj strmini mislim da bi ga skupljali po dolini. nut Cijeli dan su mi se noge tresle od šoka.

Uspon na Velinac (Velebit)

20 godina zajedničkog samostalnog planinarenja nije malo. U početku je RR slagao ture, vodio izlete, a ja sam se samo priključila i pratila ga. Odnos nam je bio uobičajeni. Kada je sve išlo po planu sve je bilo za pet, kada smo lutali, izgubili se onda sam prigovarala kao pravo žensko, a RR, kao pravo muško, nikad nije pitao za smjer. Mi smo sve istraživali sami. Zašto bi bilo jednostavno kada može komplicirano. cerek

Preokret se desio prije nekih desetak godina. Digla Larix svoj glas, ne znam što mi bi. smijeh Bilo je to na Žumberku. Od planinarskog doma «Vodice» krenuli smo na Pliješ, pa smo htjeli preko Kote 1002 na Sv. Geru. Tada je markacija na dijelu Pliješ – Kota 1002 bila jako stara, izblijedjela, a teren je bio loš za orijentaciju. Kud god pogledaš isto, izmjenjuju se neke čistine i brezici, nešto grmlja, a markacije nigdje. RR je forsirao čisti RR-ovski pristup, piči ravno, već ćemo negdje doći. zujo Larix je prvi put digla glas, jer je znala da je ovaj put u pravu. pjeva Fajt je započeo oko toga u kojem se pravcu nalazi Sv. Gera. Mišljenja su nam se opako razlikovala i fest dugo smo se mi prepirali tko je u pravu i koga ćemo poslušati. Na kraju je RR popustio. Bilo je po mome i došli smo na Kotu 1002 mojim putem, i to relativno brzo. Sve ostalo je povijest. fino

Šatorina (Velebit)

Dalo bi se tih dogodovština pisati u nedogled, ali vrijeme je da okončam ovaj serijal.
Nadam se da ste kao i ja uživali u prošla dva mjeseca. wave
A sada idemo u bližu prošlost.
Bila sam na Brani, ne onoj u Kamniškim Alpama već onoj na Dobri.
A iza svježih slika s Brane slijede reportaže s 5 ovogodišnjih izleta.

Do tada lijepo vas pozdravlja