šumarKA

Zgode i nezgode jedne šumarice

Biciklom po Petrovoj gori

07.04.2008., ponedjeljak

06. 04. 2008.

Došao je dan da i moj Marin vidi svijeta, zubo a kako bi mu to moglo biti omogućeno morala sam kupiti nosače za auto. Poživjeli i Marin, i auto, i nosači i ja ( u kompletu s leđima) još dugo. pjevapjeva

Za pretpremijeru sam odabrala Petrovu goru. Blizu je, brdovito je, a i krug ne bi trebao biti velik i naporan. Ustvari, htjela sam se malo testirati, jer pošteno nisam bicikl vozila godinama, a sve s ciljem da, ako sve bude u redu, nabavim svu onu biciklističku opremu koje sam se riješila nakon prodaje bicikla kako me ne bi podsjećala na te divne dane. wink

Odabrali smo ovu ucrtanu rutu.

Auto smo ostavili kod lovačkog doma Muljava i krenuli natrag prema Vojniću do prvog križanja na kojem smo skrenuli prema Partizanskoj bolnici.

Od križanja je započeo blagi uspon uskom asfaltiranom cestom.

Nakon što cestu presiječe planinarski put uspon postaje strmiji, ustvari, to je bio najstrmiji dio cijele ture.

Zato mi je kod Partizanske bolnice bio potreban odmor. nut

Od partizanske bolnice nastavili smo šumskim putem prema Magarčevcu.

Na strmijim sam dijelovima bicikl gurala, a na blažim vozila. Uvidjela sam da gume koje imam na biciklu nisu najbolje za šumske puteve jer su često proklizavale. tuzan

Izašli smo na makadamsku cestu.
Tu je RR zaključio da je probušio zadnju gumu. tuzan Rezervne nismo nosili, iako sam ga prije polaska pitala da li će nositi rezervnu gumu, ili bar pribor za krpanje, ali mi je rekao da nam neće trebati. lud To je djelomično i bila istina, nama neće trebati, ali njemu hoće. zubozubo

Za njega je današnja biciklistička tura bila gotova i prije desetog kilometra. Zaputio se pješke najbližim putem prema Muljavi. tuzan

Nastavila sam sama, što i nije bio neki veliki peh osim što sam izgubila manekena za fotografiranje. cerek
Lager uz cestu.

Nešto prije Magarčevca srela sam skupinu planinara. Dok sam se ja kod table odmarala došli su i oni, a nekoliko nadobudnijih bacilo se na udaranje žiga. Jedna je žena listala planinarski dnevnik i rekla mi kako ovi (misleći na nas iz «Šumara») pojma nemaju jer je cijeli planinarski dnevnik napravljen od masnog papira, pa i onaj dio gdje se udaraju žigovi, a to znači da je teško dobiti čisti otisak. Ma pojma nemaju, rekoh. cerek Malo smo si popričali a poslije, kada sam joj rekla da se vidimo u Muljavi i da mi ostavi planinarski dnevnik kako bi dobila zasluženi privjesak, me malo čudno i zbunjeno gledala. rofl

Kilometar dalje sustigla sam jednu stariju planinarku iz iste skupine. Uz cestu je bio lager i čim me je pozdravila odmah se osvrnula na šumare i njihovo uništavanje naših šuma. puknucu Ma gdje me nađe? cerek Probala sam uljudno neke stvari pojasniti, ali nije se dala «preobratiti», pa sam ju ostavila na križanju za Mali Velebit i Muljavu gdje je namjeravala sačekati svoju grupu.

Spustila sam se na križanje. Desno se išlo u Pernu, ravno na Petrovac, a lijevo za Muljavu. Odlučila sam se spustiti prema Perni, pa drugom makadamskom cestom natrag na Petrovac.

Na križanju, desnim putem sam došla iz pravca Magarčevca i skrećem lijevom cestom prema Perni.

Spust je bio fantastičan. thumbup Vratio me u prošlost i prijašnje biciklističke ture. Osjetila sam nedostatak biciklističke opreme. tuzan Nedostajala mi je kaciga, s njom sam se uvijek osjećala sigurnije, pa rukavice koje ipak ublažuju udarce na dlanove prilikom ovako drndavog spusta, pa biciklističke hlače s mekanim uloškom koji ublažuje žuljanje pozadine, a s obzirom da su pripijene uz tijelo ne vijore na vjeru, pa neka jakna protiv vjetra koja jako dobro dođe prilikom dugotrajnog spusta.

Spuštajući se osjetila sam razliku u kvaliteti između bivšeg i ovog bicikla. Bivši je bio daleko kvalitetniji, ali prilikom kupovine Marina nisam napravila najgoru grešku koja se može napraviti prilikom kupovine bicikla – kupiti bicikl s neodgovarajućom veličinom rame. yes Marin mi je po tom pitanju idealno odgovarao, što je najvažnije, jer dijelove s kojima nisam zadovoljna ionako mogu zamijeniti kvalitetnijim.

Spustila sam se na cestu koja iz Perne vodi na Petrovac.
Ovom cestom sam došla.

Bilo je sasvim jasno da ću se morati pošteno oznojiti dok se ne popnem na Petrovac. I nije me to smetalo, jer ionako više volim uspone nego spusteve, ali ono što me je pomalo ljutilo bilo je sunce koje se sakrilo iza oblaka dok sam se spuštala, a sada, prilikom uspona nemilosrdno je pržilo. mad
A cesti nikad kraja.

Poslije se otvorio i pogled na Gvozd.

Kod Kraljevog groba sam se malo odmorila.

Moj bicikl i spomenik na Velikom Petrovcu.

Preostao mi je još spust asfaltnom cestom do Muljave na kojem sam postigla najveću brzinu od 59km/h, a ja kao ne volim brzine. cerek

Lovački dom Muljava.

Kilometar sat je pokazao da je tura dugačka 25.87km, a izvozila sam je za dva sata i pet minuta. Za prvu vožnju sasvim dobra tura. thumbup

Što smo Marin i ja te noći slatko spavali. wink