šumarKA

Zgode i nezgode jedne šumarice

UMAG I DIO

03.10.2006., utorak

Znam da nestrpljivo očekujete doživljaje i utiske iz Umaga, ali još sam u potrazi za inspiracijom. nut

Ono što sam u komentarima, zbog skraćenog naziva, spominjala kao Šumarske igre ustvari su punim nazivom Međunarodni sportski susreti Hrvatskog sindikata šumarstva, koji su se ove godine održali 5. put, i to tri puta u Umagu i dva u Šibeniku. Ekipe čine uprave šuma, i to njih 14 koje se nalaze u sastavu Hrvatskih šuma d.o.o. + Direkcija. Natječe se u slijedećim sportovima:

- nogomet (m/ž)
- kuglanje (m/ž)
- boćanje (m/ž)
- tenis (m/ž)
- stolni tenis (m/ž)
- odbojka na pijesku (m/ž)
- pikado (m/ž)
- šah (miješana ekipa 3m + 1ž)
- potezanje konopa (miješana ekipa)
- streljaštvo (m)
- trap (m)

Za ukupni plasman boduju se prva 4 mjesta: za prvo mjesto se dobiva 7 bodova, drugo mjesto 5, treće 3 i četvrto dva boda. Ove godine su se van konkurencije natjecali gosti iz Šumarskog sindikata Silva iz Rumunjske, ekipa Šumarskog fakulteta i KUD Šumari. Sveukupno je nastupilo 907 natjecatelja. Kada se natjecateljima pribroje voditelji ekipa i promatrači Umag je preplavilo preko 1000 šumara. thumbup

Igre su dobra prilika za druženje sa starim prijateljima iz razreda ili s faksa. Razni su motivi odlaska na Igre. Neki se idu ozbiljno natjecati, nekima je važno samo sudjelovati, a netko dolazi zbog zabave. Tako sam u prolazu čula i za nove discipline:

- kriglanje smijeh
- skok s votkom i smijeh
- skini bikini smijeh

Moj motiv za odlazak na ovogodišnje igre bio je u prvom redu odmor, pa sam u skladu s tim razradila taktiku i izabrala sport. winkwink Do sada sam se natjecala u nogometu, stolnom tenisu i boćanju - sportovima u kojima natjecanja traju cijeli dan, odnosno dva ako se prođe dalje. nut Posljedice toga su umor, nemogućnost praćenja ostalih natjecanja, te manjak vremena za posjet Umagu. Stoga sam se ove godine odlučila za sport koji kratko traje – pikado. smijeh Baci se 18 strelica, i to je – to. U glavi sam si napravila neki okvirni raspored. Željela sam otići u Umag i upoznati prvog blogera, tj. blogericu – Pjesmu o jednoj mladosti, pratiti natjecatelje naše uprave u svim sportovima i što je vrlo malo vjerojatno – naspavati se. smijeh

I kako to obično biva kada se sve lijepo isplanira, nešto poremeti plan. U moj plan ugurala se obaveza, ali o tome više kasnije. rolleyes

U Umag smo došli u četvrtak oko pola 5. Bili smo smješteni u turističkom naselju Polynesia. Naša uprava dobila je apartmane smještene na samom kraju naselja što znači da mi je Umag bio prilično daleko. Svakako sam htjela upoznati Pjesmu koja je predstojeći vikend odlazila u berbu grožđa u Moslavinu. Tako je vremena za blogersku kavicu bilo u četvrtak poslije podne ili u petak prije podne. Kako sam u petak bila angažirana na natjecanju, a u četvrtak poslije večere imala obvezu prisustvovati sastanku voditelja disciplina, ekipa i sudaca jedini slobodan termin bio mi je između dolaska u Umag i večere.

S obzirom da sam u Umag došla autobusom razmišljala sam kako doći do grada i popiti kavicu unutar dva sata. Naime, turističko naselje je od centra udaljeno nekih 6km. Postoji turistički vlakić koji vozi u grad, ali nisam imala vremena trčati na rivu kako bi saznala vozni red, pa sam se odlučila na rent-a-bike. thumbup

Puno ili ne, nije ni važno, iskeširala sam 60kn za tri sata i sjela na žuti Giant. S Pjesmom sam se čula odmah po dolasku u Umag i objasnila mi je gdje ćemo se naći. Nisam htjela riskirati prečicama, pa sam do grada vozila uz more što je rezultiralo time da su mi male uvale znatno produžile put. nut Uživala sam. Nisam sjela na bicikl tri godine, tj. otkada sam svog mezimca prodala. Prisjetila sam se svih lijepih trenutaka provedenih na dva kotača. thumbup Vozila sam najbrže što sam mogla osjećajući laganu bol u kvadricepsu. Slatka bol. smijeh I nije mi bilo važno hoće li me sutra boljeti mišići, i nije mi bilo važno hoće li me sutra boljeti leđa, bilo je važno što sam u tim trenucima uživala. thumbup I suze u očima nije izazvao vjetar, već sjećanja na desetkilometarske uspone u Sloveniji, vožnje planinskim makadamskim cestama i putevima i slatka iscrpljivanja do krajnjih granica. yesyesyes Nećete mi zamjeriti na ovim sjećanjima. Dala bih 10 godina života da se mogu vratiti biciklizmu. yesyes

U centar grada stigla sam zapuhana, mokra i vjerojatno raščupana. smijehJavila sam Pjesmi da sam pred dogovorenim kafićem. Priupitala me je da kako će me prepoznati na što sam odgovorila da ne može promašiti benu na žutom biciklu.nut
Provele smo ugodnih sat vremena u druženju, dok je na njenoj radnji stajao natpis koji većinu kupaca živcira – dolazim za 10 minuta. Hvala ti Pjesmo na ugodno provedenom vremenu. Nadam se da ćemo se vidjeti i slijedeće godine. thumbup
Natrag sam vozila istim tempom. Da ne preforsiram s vožnjom za prvi put vratila sam bicikl prije vremena.

Drugi dan ujutro svi smo prisustvovali svečanom otvaranju Igara. Da sad suhoparno ne nabrajam tko je sve održao govor uživajte u ovih nekoliko slika.