šumarKA

Zgode i nezgode jedne šumarice

ZEČJAK (1622mnv)

04.07.2006., utorak

Malo zaostajem s planinarskim postovima. rolleyes Dugujem vam popodnevni uspon, 17. 06. na Zečjak. Najbliži prilaz vrhu je s ceste koja od Mrkvišta, pored Planinarske kuće na Alanu (1305m) vodi u Jablanac. Auto smo ostavili na mjestu gdje Premužićeva staza siječe cestu.

Krenuli smo Premužićevom stazom u smjeru Radlovca. Nakon 15 minuta hoda došli smo do odvojka za vrh.

Pogled na vrh kod skretanja s Premužićeve staze.

Otuda je lijep pogled na greben i nekoliko vršaka, ali nismo znali koji je od njih Žečjak. Put nas je poveo preko livade u bukovu šumu. Staza se blago uspinjala na greben s kojega su se otvarali vidici na more i unutrašnjost Velebita. Kroz klekovinu i preko dva vrška nakon sat i deset minuta hoda od ceste stigli smo na vrh.

Izlazak na greben

Greben

S vrha je lijep pogled na Veliki kozjak, a posebno me je impresionirao pogled na cijeli otok Rab. thumbup Kako je već bilo kasno poslijepodne i sunce se bližilo zapadu nisam slikala panoramu otoka, jer bi slika bila mutna. Isplatilo bi se na Zečjak doći rano ujutro.

Pogled s vrha na Veliki kozjak

Na vrhu

Na vrhu smo se zadržali oko pola sata. Putem i na samom vrhu sreli smo dosta planinara. To nije čudno s obzirom da se taj dan na Mrkvištu održavao Dan planinara Hrvatske. 45 minuta nam je trebalo natrag do auta.

Potom smo se zaputili na Mrkvište, gdje smo jedva našli mjesto za parkiranje. Svirala je živa glazba, planinara je bilo puno, pa smo se nadali sresti koju poznatu planinarsku facu. Dugogodišnji prijatelj iz Šibenika, kojeg nismo vidjeli godinama, prvi nas je primijetio. Bio je iznenađen što nas vidi u ovoj gužvi, jer smo poznati kao vuci samotnjaci. yes Veće iznenađenje bio je susret s kolegom s faksa koji radi u Šumariji Krasno. Nakon kratkog druženja otišli smo na Štirovaču gdje su bili smješteni «šumari». Većina ih je otišla na Veliki kozjak, tako da smo u blizini lugarnice, u pripremi večere zatekli tek nekolicinu. S obzirom da nas je čekao dug put kući nismo se dugo zadržavali, a da se ne vraćamo istim putem spustili smo se u Pazarište, te preko Ličkog Osika i Korenice kasno navečer stigli u Karlovac.

Google search — pretražite http://suma.blog.hr/

Ja sam Irena Beuk i po zanimanju sam dipl. ing. šumarstva. Radim kao taksator u Hrvatskim šumama, Uprava šuma podružnica Karlovac, na Odjelu za uređivanje šuma. Ovaj blog vodim od 2006. godine i na njemu bilježim događaje s putovanja i planinarenja te zanimljive crtice s posla.

Prikaz komentara po želji možete uključiti ili isključiti, a ako mi želite pisati, možete mi se javiti e-poštom.

Planinarenje

hit counter

• posjetitelja online
  • Blogerica.com
  • Free counter and web stats
  • Free Counter
  • kako-radi.blog.hr

Lora

Nerazdvojna suputnica, prijateljica i planinarka (20. 11. 1994 — 13. 02. 2007.)

Blog.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Blog.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Blog.hr kliknite na gumb "Slažem se".Slažem se