15.09.2007.
kad zaboli
Šta učiniti kad vas osoba koju jako volite povrijedi na najgori mogući način? Oprostiti? A šta ako se ponovi?
Ili prekinuti?
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
posted at 13:01 | Permalink | comments | (28)


13.09.2007.
Ramazan je stigao :-)
Danas je prvi dan Ramazana, mjeseca posta, posebnog mjeseca za sve muslimane. Post traje od zore do večeri, odnosno od sabaha do akšama. Ali uostalom to većina ljudi zna, ali sad ću vam reći šta Ramazan znači za mene.

Za mene Ramazan ima jednu posebnu čar, to mi je inače najdraži mjesec u godini. U Sarajevu Ramazan ima još veći čar, ulice poprime neki poseban miris i spokoj, ljudi imaju blaženi izraz lica, u zraku se osjeća pokornost i skrušenost. Iftar (prestanak posta i vrijeme obroka) je poseban. Ako se ne priređuje neki poseban iftar, onda je samo naša porodica na okupu i upravo su ti trenuci dragocjeni, kad smo svi zajedno. Često se i priređuju iftari i poziva se šira porodica i prijatelji, ali o tome ću tijekom Ramazana više pisati.

Ono što sam vam i željela reći je šta Ramazan znači za mene, odnosno kako mene Ramazan promijeni. S obzirom da postim cijeli mjesec moje se ponašanje potpuno promijeni. Naime, ono što većina nemuslimana ne zna jeste da post nije samo suzdržavanje od hrane i pića, već suzdržavanje od svih strasti, suzdržavanje od poroka, suzdržavanje od tračanja...nema psovanja, laganja...zlih i bludnih misli...
Da pojasnim, dok postiš ne smiješ ni slagati, ni opsovati, ni ogovarati druge ljude i ne smiješ pomisliti na sex ili na bilo koji njegov oblik. Ima tu još nekih stvari ali na mene posebno djeluju ove nema ogovaranja i nema bludnih misli. Sad vjerovatno vam to djeluje lagano, ali vjerujte nije. Nisam osoba koja trača, ali ko još uz kafu ne prokomentariše šta se dešava onoj/onome, ko je koga, i takve stvari...e toga nema dok postiš. Muhamed a.s je rekao: "Ogovaranje je kao jedenje ljudskog mesa".
Dalje, nema psovanja...Nije da psujem ko' kočijaš ali mi zna "izletiti" poneka psovka, tako da u prvim danima Ramazana strogo pratim šta pričam i potpuno sam usredotočena na to na mi se ne potkrade neka psovka. Ljudi najviše griješe sa ovim dijelom nema laganja...e sad... Većina nas ne laže o ozbiljnim stvarima, ali prijateljica ti je jako loše volje, kuka na sve strane i onda te pita: " Jesam li se udebljala?"...normalno ja bih joj rekla ma nisi, pa joj možda kasnije sugerisala na neki način istinu, ali dok postim neka laganja, tako da ovaj mjesec samo istinu govorim. Možda vam sve ovo sad zvuči čudno, ali pokušajte jedan dan govoriti samo istinu, bez i jedne jedine i najsitnije laži, samo čistu istinu pa ćete vidjeti o čemu govorim. Sad vam se vjerovatno čini da nikad ne lažete i da vam to ne bi bio nikakav problem, vjerujte mi na riječi i pokušajte.

Ono što mi posebno teško pada je suzdržavanje od bilo kojeg oblika bludnih misli. Inače bludne misli nisu samo o sexu konkretno...znate onaj osjećaj kad pored vas prođe ekstra nabrijan prezgodan muškarac, vi ga pogledate i cijelim tijelom vam prođu trnci, u tom trenutku niste pomislili na sex sa tom osobom ili na bilo šta takvo...ali to su bludne misli. Tako dok postim uglavnom hodam blago oborenog pogleda, iz jednostavnog razloga da mi se takve stvari ne bi dogodile jer to sve kvari post. I logično za vrijeme posta nema sexa, nema ljubljenja, nema diranja...ma nikakvog fizičkog kontakta...
Možda baš zbog navedenih razloga, ali ja dok postim osjećam se najbliže Bogu i osjećam neki poseban mir i spokoj u duši. Kao da se ne nalazim u svom tijelu, već lebdim u nekom bestjelesnom stanju.

Toliko od mene za sada... Ramazan Serif Mubarek Olsun!
posted at 13:46 | Permalink | comments | (9)


09.09.2007.
SOS vjenčanje
Kako sam nedavno pisala našoj blogerici koja u ljubav vjeruje savjete tipa znam ovo o vjenčanju, znam ono... vjerovatno mi se sad nebo osvećuje. Vjenčanje nije uskoro, mislim ne stignem završiti fax i isplanirati vjenčanje i udati se, sve u par dana :-) ali već imam velikih problema.
1. vjenčanica, moj problem je što tačno znam šta želim, ali nikako da nađem nešto takvo. Meni su u biti potrebne dvije vjenčanice jer ne znam kako drugačije da to izvedem. Potrebna mi je jedna sexy vjenčanica koja će istaknuti moju vitku liniju (mukom stečenu) dužine do koljena i sa lijepim dekolteom, ali da su bretele takve da mogu obući grudnjak ispod jer na bosanskim svadbama se uveliko pleše i skače, vjerujte ja neću biti ona koja sjedi na svojoj svadbi ili nedaj Bože čitavo veče povlači vjenčanicu gore (slučaj kod vjenčanica bez bretela). A duga vjenčanica duga do zemlje sa dugim rukavima, takva mi je potrebna za šerijatsko vjenčanje u džamiji.

2. obuća... Vidjela sam savrše sandale ali ne znam kako da dođem do njih ni kako se zove dizajner...uh pomagajte. Sandale koje nosi djevojka na zadnjoj naslovnici klika su mi prekrasne...ali ne znam kako da dođem do njih, jednostavno ne znam. Ako su ikome poznate te prekrasne bijele sandalice neka mi se hitno javi, ili ako ih je neko negdje vidio ili ima bilo kakve informacije gdje da ih nabavim...



P.S. Pronašla sam izvor sandalica, ali nažalost sandalice su prodane, a ljubazna teta mi je rekla da su oni jedini zastupnici za Hrvatsku...mogu ići u Rim ili Milano možda se tamo još nisu prodale...izgleda da mi nije suđeno da se u njima udam cry
posted at 17:46 | Permalink | comments | (11)


02.09.2007.
DA
Sinoc me Posebni zaprosio...mogu vam samo reci 5 pojmova
javno mjesto
svi nasi prijatelji koji su se odjednom stvorili oko nas
kamerman koji sve snima
Posebni na koljenima
i ja zatecena, zbunjena, iznenađena, ukipljena....
posted at 12:29 | Permalink | comments | (6)


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>