03.08.2007.
divno je biti nekome nešto...
Pokušavam već nekoliko puta da napišem novi post,tačnije par mjeseci, ali nekako mi ne ide. Jednostavno sjednem, otvorim editor, ali nemam šta da zapišem, misli kao da nemam. Kada mi je nešto jako bolno, kad me nešto muči, ja onda na to i ne mislim...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sutra mi se ženi bivši...ali ne onaj o kojem sam vam pisala. Ženi se mladić sa kojim mi nekako jednostavno nije bilo suđeno. Bili smo zajedno prije nego li sam ja prohodala sa Bivšimkretenom i nakon toga jednostavno nikad nismo bili slobodni u isto vrijeme. Bila je to čisto platonska ljubav, ali s moje strane iskrena ljubav. Ponekad mi je tako žao što se nisamo više potrudili da uspijemo, ali eto. Bili smo tada premladi i živjeli smo razdvojeni 400km, kad mi se pružila prilika da živimo u istom gradu...ja nisam imala dovoljno hrabrosti, bili smo se dogovorili da ja ostavim Bivšegkretena a on da ostavi svoju curu i da ćemo biti zajedno...ne znam zašto nisam to uradila...nisam imala hrabrosti raščistiti svoje obaveze i da čekam da konačno budemo u istom gradu... Možda nisam vjerovala dovoljno u njega... možda nisam vjerovala dovoljno u sebe...

Ne znam kako ću preživjeti sutrašnji dan. Ne znam šta da radim sutra. Ne znam kako da se probudim i kako da preživim kad me sve boli, kad mi se duša trese samo kad pomislim da nade za nas dvoje više nema. Od sutra je zvanično. Nikad neću zaboraviti 04.08.2007. Kako da ne umrem od tuge sutra?


P.S. 04.08.2007.
Šta reći o današnjem danu...ne znam hoćete li mi vjerovati...još nisam ispustila ni jednu jedinu suzu...ali kako dan odmiče sve mi se više u grudima nakuplja...

Išla sam u kupovinu...nije pomoglo
Čistila sam kuću...nije pomoglo
Čitala sam knjigu...nije pomoglo
Gledala sam TV...nije pomoglo
Provela sam 2h na telefonu...nije pomoglo

Šta da radim.....
posted at 15:48 | Permalink | comments | (17)


<< Arhiva >>