03.12.2006.
...mislim na tebe sada
Neki su rođeni pod sretnom zvijezdom, a neki nisu...
Neki su pronašli svoje srodne duše, a neki nisu...
Neki imaju sreće u ljubavi, a neki ne....
Neko je jednom rekao da savršenstvo ne postoji, a neko se ne može pomiriti sa tim...
Neki kad pronađu ljubav prestaju potragu, ja tragam za vječnom ljubavi...

Zato moja ljubavi mi nismo zajedno, nikad više nećemo biti...a trebalo nam je tako malo...trebalo ti je tako malo da pristanem na sve tvoje mane...da si samo malo znao blaži biti...ali ne brini kad krene naša pjesma i tople suze mi poteku niz lice...ma ne brini...meni je lako, ja mogu sve odglumiti!



P.S. Potrebna mi je neka izmjena hitno, moram nešto promjeniti. Kako sam o svemu razmislila, ostaje mi da je to blog. Zato molim sve koji se razumiju u te stvari da mi pomognu jer će me ovaj dizaj dotući!
posted at 17:05 | Permalink | comments | (30)


<< Arhiva >>