NEPRAVDE

Eja danas istina je ono - ko bliže oltara bolje čuje.Vidim ti ja danas u Diklu- donili dva kamiona zemlje za uređenje rive na teret Grada,tj.svih nas koji plaćamo poreze.A u naše Malo misto koje isto spada pod Grad, ni zrno! I to ti je pravda.Nit je bilo,nit će biti! Pa Bog je najprije sebi bradu stvorio.Glavno da nama sijeku šumu - ni Zeleni ne mogu pomoći - oni Gore su jači.Fuj!

08.05.2008. u 21:19 | 10 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

razmišljanja i jadikovke sredovječne mame

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

O meni

Rođena: 23.07. jedne već malo dalje 1958.
Živim........: u Zadru,mom rodnom gradu
Volim:svoju malo neposlušnu djecu,pasivnog muža,živahnog pekinezera,svo cvijeće,naročito žuto i crveno,kolače,mirisnu posteljinu,knjige o dizajnu vrta i stana,sve male bebe i još puno toga lijepog
Ne volim: laži,kašnjenje,dvoličnost,doktore,krv,politiku,strašnu buku itd.
O meni kažu: da sam dobra ali hipohondar
Još sam:svestrana i emotivna osoba
Slušam:najradije dalmatinske pjevače,stranu glazbu iz moje mladosti,i sada onu koju mi nameću djeca(ne mogu začepiti uši)
Životni moto:ispočetka htjedoh klonut,sve to podnijet ne bje lako,al ja ipak sve podnesoh,samo nemoj pitat kako....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us