Kraljica memoara

srijeda, 04.04.2007.

Započela sam početak!

Bilo bi lijepo... Bilo bi stvarno lijepo i neopisivo srdačno... Bilo bi, dapače, SAVRŠENO kad bi me jebene profesorske bakice i djedice pustili da u miru prespavam radni staž i probudim se na prvu penziju! Ne mogu više! Dosegla sam plato znanja i vježbe! Možda sam malkice nerealna, uzevši u obzir da još uvijek nisam počela raditi ništa da se pomaknem s mrtve točke u mom obrazovanju, ali mislim o tome... A lot... Ipak mi treba vremena da natjeram svoje malo dupence na nekakvu akciju... Barem 2 i po mjeseca... I razmišljanje o problemu je neki početak! OK, let's go! Mislim da ću nastavit s ovim počinjanjem do daljnjeg! YEEEEHHHHAAAAAWWWWW!!!wave

- 23:00 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.