Kraljica memoara

subota, 24.02.2007.

Not crazy, not crazy, not crazy, NOT!

Rekoše mi danas da sam luda. Ok, ok... stalno mi to govore... To nije u redu, samo sam blago...posebna! Naime, trenutačno stanje u mojoj glavi je jednako stanju prosječnog dvadesetogodišnjeg mozga (dvadesetogodišnjeg oposuma...) i ne vidim ništa loše u izražavanju svojih misli (na krajnje čudan način...). Rekoše mi također da bih trebala posjetiti psihijatra (ili možda cijeli konzilij...). Uglavnom, ne slažem se s njima (iako imam neku čudnu opsesiju zagradama...).
Ma, idem ja večeras u život (kojeg u Dubrovniku NEMA), napit ću se momački (ili djevojački...) i dokazat ću svima da sam u biti normalna (yeah, right...).
Pozdrav mojoj Makaranki uz stihove: YOU SPIN ME RIGHT ROUND, BABY, RIGHT ROUND, LIKE THE RECORD, BABY, RIGHT ROUND, ROUND, ROUND!I dragome Mahatma Baldiju uz: YOU LOOK LIKE YOU'RE LOT OF FUN!Heh heh heh... (heh).

- 19:32 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.