nedjelja, 20.07.2008.

*someone has to be crazy around here*



največe isprike. nisam pisala post. uviek sam zaboravila i svaki mjesec sam tako čekala iduči reko zahebi. sad ču napisat nisam več predugo!

pišimo malo o mojoj sreči! kaaaj?!!?!' ja to imam? neee.... ja ne smijem imat sreču. ne smije ni buco. sreča se ne može kupit ni mastercardom. sreča je tu da me naživcira i uništi dan. mrzim ju. ako ovo čitaš, srečo makni se od mene. što dalje.
sad sam se i ovdje ispucala iako ovaj blog je vishe za pisanje o nashim zaednichkim avanturama. cheo mi oprašta. fakat puno sam se pomakla samo što sam napisala par rečenica novog posta. ne možete onda i očekivat da če post imat smisla od mene.

heh.e!

jučer je dan bio pun iznenađenja. naughty nekih dobrih, nekih loših.

dala sam cheo jedan film, koji je prezhivila, jedva jedvice wink možeš ti to :P

dobar tek irena............... hvala............. molim irena.............. i drugi put............

bea i ja čemo se opet vidit danas!! i to nadam se u vrlo korisne svrhe naughty sad svi pokucajte u drvo ko god ovo čita! mah

od photoshopa i dalje ni ph. još nisam ni nabavila ništa. hhh.

od zaedničkih slika i dalje ništa. danas bi mogle. wink

i tako...nadam se da uživate. provodite ljepo dane.

moj mozak je na odmoru... as you see. tak da se nadam da vam ne smeta. a i vaš je priznajte, priznajte!

*mah* cmox mah

=)
- 16:14 - Komentari (5) - Permaljink

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.