nedjelja, 23.03.2008.

Hamburg-er.

Čaao! Ha, ha, dobar đouk!

Jel mozhesh vjerovat? Ne?




Vecher je zapochela tako shto smo Knapche, Sharche i ja na Korzu dochekale cure. Da da, Semy, Lusajdha, Cupa. Za pochetak mi je Sharche preotela marker i na stanici potpisala nas... Dakle, ovaj put nisam ja kriva, znash. Potom je nas 6 otishlo u park, i ja sam se zhurila otich. 'Ajd pogodi kamo?
Imash pravo. Daa...


Onda sam ja smotoo... Jbt bash jesam. Tak da nisam zavrshila na Starom Placu, gdje sam sei trebala nach sa Cucotom, nego kod Shanca. Ali ne zato shto neznam kamo idem (bejl), vech zato shto sam smotoo, jer sam tako ishla, pa sam malo pobjegla, da me ne vide tj. skuzhe.
I onda je gospodja Cuc doshla do mene na Shanac da, upravo tako. Cigarete je nabavila Cuc jer joj je kupio 50ogodishnji lik u nekom kafichu koji se zove Smijeshno, mislim da Fran ili tak nesh.
Ondaa...nismo imale faf. Poga je trebala ich sa nama, ali nije... iskljuchila je mobilni i tako... dead
Pa morale smo ich na INU, rekla nam je Masha iliti sestra (moja not) da nam neche dat alkos. E bash idemo! I dali su nam, znash. Ufff... Doxmo doshle do INE kroz razne mochvare, blato, iss...
Sjele smo se kod Shporcke i potpisale se, veche onak, marker sam throw away jer je bash nevalja. I dosadno nam bilo nije uopche! Gledale smo razne videiche na mom mobachu i pjesme i tako. Chak smo saznale iznenadjujuche stvari! Ovih dana obje volimo grunge, slushamo Dream On i Black Hole Sun, i imale smo istu poruku na MSN-u i to je bilo sluchajno. Istu, istu!
Bilo je nuzhno, i morale smo napustiti Mjesto, i ishle smo pishkit iza nekih drvecha na igralishtu i onda smo, hah, zamalo se izrigale od pive.

Ostatak vecheri smo provele kod Zida. Tamo sam se predstavila kao Natasha, ili nisam. U River nas debeli striko nije htio pustit, bash je seljachina, a htjele smo se samo ispishat. Primio nas je za vestice i umalo iznio van. Ispishala sam se u nekom grmu. smijeh
Onda smo ishli svi u Zihač. Bla bla, neznam sad shta. Potom na Hamburg, i u 23 sata sam ishla doma (pola sata kasnije od gradjanskog susjeda) uh1.


Ja: rolleyes Ispala mi je cigara...
Cuc: Kaj?! Di? Daj nadji ju!
Ja: Ufff, chek, tamo je negdje... (odem 10m unazad)

Par min. poslije
Nashla sam ju, podignem, i onda se, bash, ugasi.

Bok-sok! cerek
- 11:41 - Komentari (23) - Permaljink

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.