nedjelja, 02.12.2007.

Pozdravcheko! =)
Evo da satine napishe novi post x)
Buco i ja smo otvorile blog i bash mi je toplo pri srcu kad udjem u sueychop :)
Pogotovo od ovog zadnjeg cheinog posta ;)
Da...jucher se vidjesmo u bechu..naravno i njene friends sam vidjela sve huha, da sad ne nabrajam..pozz ih puno sve...ajmo dalje;)
Prvo je ona doshla u bus, ja spavam, poga slusha mp3, i samo otvorim ochi i ono kkaj Cheo, naravno, odushevljenje shto sam ju vidila nakon 3 mjeseca nisam mogla izrazit jer sam bila preumorna da bi se pomakla i nasmijala il bilo koji svjesni pokret napravila.
Onda sam izashla na hladni zrak malo smo poprichale, al i dalje sam bila iso, nisam znala za sebe.
Bilo je sve to skupa previshe za mene.
Onda smo ja i poga ushle u bus jer smo trebale krenut i pozdravile se s njima naravno huhala ;)
Ishli smo u Albertinu, kuchu glazbe, H&m, shetali po bechu, svakih 2 minute vodich je dizao onu svoju knjigu kao znak da moramo stat i da ima cjelu bibliju za isprichat al dobro...proshlo je i to.
U albertini su najbolji dio bile one udobne fotelje, jer sam vech dobila paradentozu hehehe kako bi tutek rekla ;-)
*paradentoza(prema Tei)= bol u stopalima
u kuchi glazbe je bilo vrlo zanimljivo, chak smo i dirigirali i slushali razne zvukove...al sve u svemu bilo je kul.
Da ne kazhem uber kul al taj izraz chuvam za kasnie zbog postizanja vecheg efekta ;)
Onda smo chekali opet ispred Albertine pa smo proshli u h&m al se meni nie dalo bash shoppingirat a i nakupovala sam ovaj vikend tak da nisam bila bash ochajna.
Onda sam se trebala s Cheo opet na sajmu vidit al oni nisu ishli. hm.
Tako smo se poga i ja slikale bar 50 puta, rekle smo par provala shhy, al bilo je sexy.
Eh sad dolazi uberkulni dio cjele priche x)
Poshajem ja Cheo poruku u busu oche doch skoro u Landzeit, da mi imamo pol sata vremena.
I nishta, nema poruke suze: reko mozhda spava hm.
I ja stojim sa ekipom iz glazbene ispred Landzeita x) i vidim ja bus
Klinci neki izlaze
Hehehe reko tu je Cheo
No hard feelings =D
I vidim ja prvo gospodju ellu, i ella mene vidi ja pitam di je Cheo, a ona ti spava u busu
Hehehe reko nema problema dodjem ja do nje ;)
I onda dodju i semy gospodja i lucija i kazhu da che sich.
Chekam ja par sekundi evo Cheo izlazi hehe
Idem ja u bus po satine.
Beaaaa
Kaj?
=)))) tu je satine *hug*
onda smo talk i talk i talk...i dodje prof da idemo.zaliven
Ah...onda sam nagovorila za 5 minuta koje su vam inache bile kobne za vozacha i sve, ne znam kako smo to uspjeli izvest
Ugl. pa smo malo produzhile i doshlo je vrijeme za * hug* =(

Image Hosted by ImageShack.us


I eto, to je bio najlijepshi dio=)
Majkemi
I inache je sexy bilo, drago mi je da pjeshice nismo ishli do sajma, fala vozachu;)
Nadam se da vam je zanimljiv post, a ako nie shtajatumogu.
Cmok najdrazhoj Cheoroflkiss, prof koji je dopustio 5 minuta duzhe;)dead i sexy tetipjeva

Vasha Satine :)njami

Image Hosted by ImageShack.us
TAG this image

- 15:00 - Komentari (22) - Permaljink

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.