četvrtak, 29.11.2007.

Boca pive se nashla pri ruci, boca pive je spasila stvar!

Hejach!
Sutra idemo ja i Satine u Wien. To jest prexutra al shta ti je 3 sata jelte.
Pa da ja ispricham vama neshta...
28.1.07. djevojchica nadimkom satine ostavila je kom na jednom od mojih blogicha, ovaj je fakat bolestan. 3 mjeseca kasnije, ja sam naishla na njen blog, nisam znala da je ona meni prije ostavila komich na onom blogu. I tako ja vidim sexy mmm neka tamo zhena ima iste starke ka ja, ajt da joj kom ostavim nu. I tako se pochele mi komati i bla bla. Na msn-u smo prichale puno puno i rjeshavale probleme medjusobno. S vremenom sam postala psihijatar znash! Nije mi bilo teshko, dapache, drago mi je da sam nekom olaxhala dushu. I to Satine.
Pochetkom 7. mj. otishla sam u kosharkashki kamp na tjedan dana, i tada smo se dopisivale nu. Kad sam se vratila, nastavile smo naravno, bla bla, proshlo je vrimena, pa sam ja otishla na more u 8. mj., a i Satine. I naravno tijekom odmora smo se dop nu. Dapache. Krajem osmog mj. smo konachno upoznale. Vrlo je sam bila prasica, jer sam ju ruzhno dochekala, mislim, halo? D.A. Isprichala sam joj se naravno. Vecher smo provele ne slushajuchi Thompsona vech postrane, pjuckajuchi bocu pive koja je spasila stvar jelte? Hah. Nastavile smo se dop., sad se znamo jako dobro medjusobno i vrlo chesto napishemo neke stvari u isto vrijeme, crlo chesto.
Jednom se zhena, tj. 2 puta, razocharala u mene, prvi put sam ja bila u fafu i razgovarale smo na mob ja sam se cerala i tako, dushica je nesh krivo shvatila i tako... Tog dana izbriso se je ovaj blog, ova adresa, bivsha njena. Naravno ja sam to ispravila sve, uvijek neki nesporazum. huhala. Zatim se opet naljutila na msn-u je doshlo do nesporazuma u razg. sa vishe ljudi, i tako... Opet sam ja bila ta koja spashava stvar dada.
I odluchismo povratiti (tako je povratiti) ovu adresu sada, na kojoj smo se upoznale, pochetak divnog prekrasnog prijteljstva BUCi. I eto. BUCich.
Kussych blogu shto postoji jer da ga nema jbm. I hvala teti u knjizhnici koja radi tamo hmda.
Kussych mojoj dushici Satine lil piano. :) kiss

Cheo
- 21:25 - Komentari (10) - Permaljink

utorak, 27.11.2007.

28.1.2007 hysexy! =D


bokichh! =)
jej! kad vech bea neche pochet moram ja;)
ovo che bit nash zajednichki blog, vrlo pametan i pouchan nu nu... njami
njamfino
neam nish pametnog vishe za rech a i moram na harmoniju hh
ajd pusapozzsmokin
- 14:55 - Komentari (10) - Permaljink

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.