..::naslov::.. - ...I hate everything I am... - Blog.hr

...I hate everything I am...

..::naslov::..

ej ljudofi!!!!!!!!!!!wavekiss


Nirvana
You Know You'r Right

I will never bother you
I will never promise to
I will never follow you
I will never bother you

Never speak a word again
I will crawl away for good

I will move away from here
You wont be afraid of fear
No thought was put in to this
Always knew it would come to this

Things have never been so swell
I have never failed to fail
Pain [3x]

You Know your Right [3x]

I'm so warm and calm inside
I no longer have to hide
Theres talk about someone else
Steaming soup begins to melt
Nothing really bothers her
She just wants to love himself

I will move away from here
You wont be afraid of fear
No thought was put into this
Always knew to come like this

Things have never been so swell
I have never failed to fail
Pain [5x]

You know Your Right [17x]




Nirvana
On A Plain

I'll start this off without any words
I got so high I scratched till I bled
I love myself better than you
I know it's wrong so what should I do?
The finest day that I've ever had
Was when I learned to cry on command
I love myself better than you
I know it's wrong so what should I do?
I'm on a plain
I can't complain
I'm on a plain
My mother died every night
It's safe to say don't quote me on that
I love myself better than you
I know it's wrong so what should I do?
The black sheep got blackmailed again
Forgot to put on the zip code
I love myself better than you
I know it's wrong so what should I do?
[repeat chorus]
Somewhere I have heard this before
In a dream my memory is stored
As defense I'm neutered and spayed
What the hell am I trying to say?
It is now time to make it unclear
To write off lines that don't make sense
I love myself better than you
I know it's wrong so what should I do?
One more special message to go
And then I'm done and I can go home
I love myself better than you
I know it's wrong so what should I do?
I'm on a plain
I can't complain




e ofak...danas vam je utorak...20.02.2007....i na današnji dan...prije točno 40 godina...rodio se (sada nažalost pokojni namcorno) pjevač grupe NIRVANA... preeeeslatki KURT COBAIN....cerekcerekcerek

evo nešto malo o njemu:

Kurt Donald Cobain rođen je 20. 02. 1967. godine. Bio je tekstopisac, vokal i gitarist američke rock grupe NIRVANA. Najveće svjetske uspjehe imao je sa pjesmama SMELLS LIKE TEEN SPIRIT, COME AS YOU ARE, HEART SHAPED BOX I ALL APOLOGIES. Kao dijete bio je hiperaktivan pa su mu liječnici prepisali lijekove koji bi ga držali budnim do kasnih sati te su mu davani i sedativi da mu pomognu zaspati. Mnogi vjeruju da je to razlog njegove kasnije ovisnosti o heroinu. Kada je imao sedam godina roditelji su mu se razveli te je živio kod rođaka. Nakon nekog vremena roditelji su mu jasno dali do znanja da ne žele imati ništa s njim. Sve će se to kasnije odraziti u njegovim tekstovima i životu. Kurt je imao i zdravstvenih problem koje nitko nije mogao objasniti,lječnici su mu davali gomile nepotrebnih ljekova i možda je baš zato postao ovisnik o heroinu.

Cobain nije volio ići u školu, tamo se osjećao izgubljeno i usamljeno. Više se družio s djevojkama nego dječacima jer ga nisu zanimale njihove "macho spike". Prvu gitaru kupio je za svoj 14. rođendan i uživao je stvarajući svoju glazbu. Nekoliko tjedana prije mature odustao je od školovanja i zaposlio se. Radio je nekoliko poslova koji su na kraju završavali neuspjehom.
Umro je 05. 04. 1994. godine u Seattleu.




i tak…ja napokon pišem novi postić…i slušam nirvanu…mi se danas trebali maskirat u školi, pa se ena, tečićka i ja jaaako našminkale…stavile smo crno na oči i usta,bijeli puder, obukle se skroz u crno i tak lud… ništ spešl…i dobila sam 3 iz knjigovodstva!!!!yeeeey!!!!!!e baš sam hepi…nisam mogla vjerovat kad mi je raska rekla…yesnutthumbupsmijeh

u subotu vani ja bila nešt u kurcu i pukla sam…totalno…headbang..uzela sam 3 il 4 cigare, izvadila filter, ošla u wc i popušila jednu za drugom…htjela sam se napušit, al nisam…smokinsmokin...a svi me zajebavaju da jesam… I da: NISAM SE NAPUŠILA!!!!!!!! Samo mi je bilo uuuuuuužasnooo loše…vrtilo mi se u glavi, bilo mi muka i na kraju sam se izbljuvala…fuuuuj…deni se brinuo za mene tam mi dao neku water sa šećerom da popijem, al ja nisam htjela, pa je išo samnom u pekaru i tak…al na kraju se nešt napizdio na mene…a jbg…e meni tak sporo prolaze dani…užassss…nemogu dočekat petak da idem u zimsku…jooooj….strašno…aj ljudići moji moram ić radit neki seminar iz poduzetništva…strava…btw mogli bi mal više komentirat…POZZ: BETU, TUČU, TEČIĆKU, MOG TOMBU, MOG BRACU TIHU, GUDU, IĆU, MATIĆA, MIRU I DAMBU KOJI NIKAKO DA DOĐU S NAMA VAN, DENIJA, NETU, MALOG MARKA, KRLETA, IVANA, JOPU, BULJANA, MARCA, ZOKIJA, SUZY, MARIJANU, ANUŠKICU, MARIJU B.,IVONU, JELENU, LUCU, ENU, MAJU, MARINU, MELY-SISU,TINU, PERKU, DANIŠKU…kog još…E DA IRENICU MOJU, KRISTINU, DORU M., SILVIJU, MONIKU & DENISA…issse kolko pozdrava…heh…e ak sam sad nekog zaboravila onda stvarno…ae pusisa svima….užiwajte mi!!!!jojim vas,kisač…kisswinknaughtynutpartysmokinwavecerekzijevsmijehmahludkiss

- 20:20 - Komentari (159) - Isprintaj - #