..::sve po starom::.. - ...I hate everything I am... - Blog.hr

...I hate everything I am...

..::sve po starom::..

eeej ljudowi!!!!!!ola...eo mene again...danas sam nešt happy za razliku od jučer...iseeee....kak sam bila nadrkana.....ufuf...derala sam se na sveeeee...baš sve...i došla na mošu da vidim kog ima a i morala sam neš pričat s irenicom,i onda me duve tolko naživciro da sam ga htjela zaklat...tam valjo neke prosere,ma užas!!!sad mi već jaaaaaaako ide na živce!!!
UBILA BI GA...za popizdit....
ugl...u školi sve po starom...dosadno...zajebavamo profe i tak...nadam se da ću proć s 4...imam prosjek 3.57...zasad...ma bit će to oke...ljubav-isto po starom....nea niš....a ni ne treba mi...smijehnut
eee jedva čekam novuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!naughtypartysmokin
e bit će tak soooooooper....sam što još ne znamo di ćemo slavit ali nema veeeezeeee.......znam da će bit super kad ćem bit s mojim društvom...e najbolji su na cejom cetu!!!!!yes
kao što vidite imam novu pozadinu!!!!to mi napravio moj lega ANDREJ...pa ak trebate novu pozadinu ili banner,javite se na njegov blog:ANDREJ
i tak.....e da...moj braco tiho napravio blog...posjetite ga i ostavite mu koji komentarčić....on vam je živa legenda...ma sam pročitajte moj pretprošli post i sve će vam bit jasno...heh...ugl...sam kliknite tu di piše TIHO...
et...ak još nekom treba reklama za blog....smijeh
ae idem ja....uživajte i komentirajte puuuuuuuuuuuno!!!!!!!!!!!!!i ja ću vama...naughty
vidimo se...pusa....lolim vas sve veeeeeeeeeeeeeeri mačmačmačmačmačmač.....papa...
big kisssssss.......kisswavekisssmokinkisspartykisswinkkissnaughtykissnutkissludkiss

- 17:54 - Komentari (38) - Isprintaj - #