..::prijatelji su kao zvijezde u tmurnoj noći...ne možeš ih uvijek vidjeti, ali znaj da su tu negdje i da te paze::.. - ...I hate everything I am... - Blog.hr

...I hate everything I am...

..::prijatelji su kao zvijezde u tmurnoj noći...ne možeš ih uvijek vidjeti, ali znaj da su tu negdje i da te paze::..

evo me...again...HVALA NA 100 i nešt KOMENTARA!!!!sad sam kul cool...hehe
nea niš spešl (još kad bi znala kak se piše...) kod mene...skoro sve po starom....e ofak!odlučila sam vam pisat o mojim B.F.F. s kojima izlazim...pa od kog da počnem....


TEČIĆKA (marija) : moja naaaaaaaaaaaaaaj legica onak od kad znam za sebe....obožavam ju...ko sestra mi je...cura je legenda, stvarno ju trebate upoznat...stalno se smije ko retardirana...sad idemo tugedr u razred in d faking ekonomska skul...uvijek je bila uz mene i šta god mi treba znam da mogu računat na nju...nikad me nije razočarala i stvarno ne znam šta bi bez nje...ljubavi moja volim te mač mač mač mač maččččččččččččččččččččč!!!!kizzzzzzza
hehe kisswinkkisssmokinkisswavekiss



TUČA : ljubiška moja....isto ko i njena seka (tečićka) ko sestra mi je....volim ju puuuuuno....svima koji ju ne znaju,može im bit žao...cura je zakon, otkačena....soooooooper!!!fura se na mansona i svi koji ju vide misle jbt ova neka glooopacha retardirana, i ja bi im najradje glave otkinila...nemaju pojma kak je ona dobra cura...i prekrasna je...i sa šminkom i bez nje...uvijek je za zajebanciju, al kad ti neš treba il kad ti je teško uvijek će ti pomoć i saslušat te...ma šta da kažem!!!obje seke su zakon i volim ih naaaaajviše na cejom cetu!!!!!uf uf...stvarno ne znam šta bi bez njih...mislim da bi se odavno zaklala...ugl...i tebe volim puuuuuuuuuunoooooooooooo
jaaaaaaakkkoooooooooooo puuuuuunooooooooo!!!!!!!!pufaaaaaa
kisswinkkisssmokinkisswavekiss



BETA : betica je isto suuuuuper....ma odlična...jojim ju....donebainazad....hehe...s njom sam se par puta posvađala, al nemožem bez nje...sekica moja...
moram se s nekim sramotit po gradu...hehe...živcira me što neki idioti o njoj seru da je kurva i taka sranja kad nije...nemogu neš pričat o nekom kog nisu dobro ni upoznali...uvijek me razumije i želi mi pomoći bez obzira na sve...neam komentara....super, stvarno sooooper...ne znam kaka bi da ju nemam...ljubavi volim te vvvvvvvvvvvvvveeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii puuuuuuuuuunoooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!kisssssssssssssss
kisswinkkisssmokinkisswavekiss



GUDA : šećer moj...uf uf...obožavam ga...on mi je ono...naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj lega....totalno je opičen....legenda živa....neate pojma kak mi je drago što sam ga upoznala i što smo super...na njega se nikad ne mogu ljutit...neznam kak da ga opišem...guda je guda....stvarno ga trebate upoznat....slatkišu moj volim te mač mač mač mač mač mač mač...neaš pojma kolko....puuuuuusisaaaaaaaaaaaaa
kisswinkkisssmokinkisswavekiss



TIHO : my braco....uf uf...iako mi nije pravi brat on je najbolji braco na svijetu.....volim ga ono...jako puuuuuno...totalno je opičen ko i guda...i uvijek kad sam tužna il sjebana on me tješi i oraspoloži...neznam šta bi ja bez mog brace...BEZ SVIH NJIH!!!!zakon je....pusaaaaaaa braco moj.....znaš da te volim jaaaaaakooooo puuuuuuuuuuunoooooooo!!!!!!
kisswinkkisssmokinkisswavekiss



MARAC : milonka...hehe...ma on je....jedan i jedini...treba mu dič spomenik, stvarno...uvijek je sooooooooper raspoložen, nasmijava nas, radi sranja, mi pišamo od smjeha...nemogu a da se ne smijem....strašno...najviše od svega voli žene...čim prođe neka zgodna on odma UUUUU MILONKA....hehe....ma legenda....big kissssssss, jojim te puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuunnnnnnnnnoooooooooooooo!!!!!!!!!!
kisswinkkisssmokinkisswavekiss



MATIĆ : žicaroš naš...hehe...jbt nisam ga vidjela nekih 2 tjedna...šmrc...fali mi jako...on je......neam riječi....tolko je opičen da to nije normalno...super je stvarno!!!sam mi je žao što ga ne viđam više tak često....šećer...ljubavi nadam se da se vidimo brzoooo....puuuuuuuuseeeeeekićććććć!!!!!!!lolim te mač mač mač mač mač mač mač mač mač mač.....
kisswinkkisssmokinkisswavekiss



MIRO I DAMBA : oni su isto legende...opaljeni totalno...njih ne znam tolko dugo, al su mi vrili super....bilivali or ne i vas volim puuuuunnnnooooo!!!vidimo se....kisssssss
kisswinkkisssmokinkisswavekiss



et to je moje društvance s kojim idem na jezik i s kojim pravim sranja po gradu...hehe...a ima njih još koji su mi super, npr ovi iz đeme i neki iz raz....njih ću napisat drugi put jer sad stvarno moram ić...e da am da kažem,tj napišem ROBI & DUVE SU SE OFARBALI U CRNO I ODLIČNO IM STOJI!!!!!!!!!!joj e sad stvarno moram ić...još jednom hvala svima na komentarima i sad ih hoću joooooš više!!!!!!uživajte svi.....puse volim vas mačmačmač i pwiz se nemojte ljutit što neke nisam napisala!!!kissssač kisswinkkiss

- 21:41 - Komentari (44) - Isprintaj - #