jesmoinismo

petak, 04.12.2009.

sud

eto me, sjedim ovdje večeras i osuđujem samu sebe za bezbroj stvari.
razmišljam o tome kako sve to može izgledati ako se gleda iz drugačijeg kuta od ovog u kojem ja sjedim, doživljavam, gledam.

to može izgledati kao samo jedna obična banalna, klišeizirana sličica iz jednog života i ništa drugo.

ne možeš biti sudac sama sebi, govorim si, sudac je nepristran, ti sebi odgovaraš za sve zločine koje činiš.
suočavaš se sa svojim likom i postupcima, optužuješ se redom po mnogim točkama optužnice.
trebam li se braniti?
može li riječ ljubav biti odgovor i obrana na svaku točku?
može li biti dovoljno reći da svaka stanica moga tijela, i svaki mikrogram moje duše znaju da je to bilo upravo to?
mogu li se opravdati sve neistine kojima se služim i okružujem da bi zadržala matricu po kojoj živim?
može li me se opravdati zbog nedavanja sebe potpuno onima kojima trebam i koji očekuju od mene da bude sve kao i uvijek?
može li se kao dokaz priložiti mnoge ispisane stranice koje govore o tome koliko duboko je proživljen svaki trenutak?
može li se razumjeti kako je teško nositi sve to u sebi?

jesam li se obranila?
nisam. kriva sam.
- 00:03 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>