Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Kako i Gdje?

Kako?Lako,dovoljno je napisati meni mail ili u komentarima staviti opširno opisan dizajn / baner / avatar!Ako naručite dizajn kod mene i još jednog bloga vaš će komentar / ,mail biti zanemaren,takav je slučaj bio!Molim vas da uredno pišete u komentarima bez spamova i lanca sreće!Dizajn ćete tako primjeniti što ćete ga spremiti u blogeditor/dizajn/html kod predloška!Još jedna mala stvar,kad vidite dizajn ekoje sam pravio bez narudžbe imate dva downloada to vam je ukoliko na jednom istekne ono 10 puta downloadanja!




Kontakt

Moj kontakt mail/msn: mirzas_life@hotmail.com
Ukoliko vidite da na blogu nema dizajna znači da se izrađuje novi i u tome će vam jedino biti link za komentiranje omogućen!
Narudžbe mi šaljite na mail ili na komentare u postu narudžbe!Ukoliko vam nešto nije jasno slobodno pitajte!
Radim avatare i banere također,to već odavno znam,ali eto sad imate u punom izdanju blog!
Dizajn se neće mijenjati na skoro!

Naružbe•

Dizajne naručivajte preko maila i komentara!Ako vam mail ne stigne dodajte me na msn!Nadam se da je sve jasno!

Brsuhevi•

Evo mojih par brusheva za photoshop molim vas da mi javite ako uzmete koji!Kliknite na sliku za download!

Image and video hosting by TinyPic
DOWNLOAD

Image and video hosting by TinyPic
DOWNLOAD

Image and video hosting by TinyPic
DOWNLOAD

Image and video hosting by TinyPic
DOWNLOAD

Ako planirate brusheve koristiti na blogovima prije toga javite jer ćete ako ne javite biti na crnoj listi!

Slijedi još brusheva!

Zahvale

. Zahvaljujem: [ x x x ]






Dobrodošli { Narudžbe otvorene}

Dobrodošli na novi S T Y L E design sredio sam novi dizajn koji je po meni veoma dobar,nadam se da vam se sviđa navigacija,imate sve što trebate,nadam se da vam se sve sviđa i da ćete poštovat ovo pravilo Komentare ostavljajte tamo gdje pripadaju! To vam znači da mi ne ostavljate narudžbe ovdje na početnoj stranici nego pod narudžbama isto tako vrijedi i za Banere i Avatare tamo gdje im je mjesto tu ostavljajte komentare!Imam i nešto sasvim novo od sada možete naručivat cijeli SET--> uz njega dobivate : avatar,dizajn,baner, i to sve samo u narudžbi napišite slijedeće "SET opis avatara,opis banera,opis dizajna " nemojte se nadati da će cijeli SET biti gotov u dan ili dva,ako želite lijep dizajn i baner i + avatar onda se morate strpiti!Dizajni su od sada otvoreni i pravilo i dalje važi samo 5 dizajna na sedmicu dana / tjedan dana!Ukoliko imate pitanja kontaktirajte me na slijedeću adresu mirzas_life@hotmail.com

13:07 - Comments [22] - Print - #