srijeda, 01.03.2006.

REPRESENTING THE MYSTERIOUS ONE ;) 'bem ti sunce!

posto sam dobila i epitet a mozda u buducnosti i epitaf tajanstvena, pa ono zar nije vrijeme da se i taj mit razbije?! moja druga polovica (i nikako bolja, ja sam ta bolja, JASNO?!!!!!) siri nesnosne traceve o nasoj "misterij, e pa vrime je da se i taj mit razbije, jelte? ;) pa mi,kraljica viktorija tj ekatarina velika i nadasve plemenita, smo jedna divna osoba koja je trenutacno u bedu, doslovno i figurativno govoreci. majka nas vec par dana histericno pokusava pomaknut iz horizontalnog polozaja ali mission impossible jer previse vremena provodim u REM fazi. a ono, jebiga, sestra kaze da su to prvi znakovi depresije... a stvarno nisam "odavno".
upoznali jednu divnu osobu nekidan, poklonila nam je zlatni medaljoncic sa ugraviranim "agnus dei". malo je krivo procijenila ali ne zamjeramo joj jer je i ako cila bentava. ti dragocjeni trenuci provedeni s njom bili su konstantno ispunjeni smijehom! hm... mogli bismo malo cesce vrijeme provodit s njom... jedna jako interesantna zena i sa sigurnoscu mozemo rec najopaljenija koju poznamo! divna, naprosto krasna jedna zena!
ali mogli bi mi sad tu napisat memoare o nama, jelte kraljici viktoriji tj ekatarini velikoj i nadasve plemenitoj ali ipak moramo bit obzirni prema ovom stforu koji slovi kao drugi vlasnik STVORAD d.o.o. i s kojim dijelimo ovaj prostor poslovanja.
standardno smo bolesne, standardno smo u pidjami, standardno ne radimo nista produktivno za fizicki i psihicki i dusevni razvoj. dakle, dolazimo do zakljucka da smo kao ameba! da, divan je to osjecaj! you should try it sometimes! dr. phil speaking...
eto ti ga na!
ma ne, ja slijedecu godinu upisujem psihologiju pa da napokon imam pravovaljani izgovor za kljukat se tabletama, a ne samo onaj: "pa boli me!" mislim da ce majcica svih majcica to objerucke prihvatit i rec "bravo sine!" ali samo pod uvjetom da je prije toga napucam velikom dozom antidepresiva jer inace bi se nesta jako grdo moglo dogodit, nazalost ne samo meni vec i kugli zemaljskoj... sad but true... toliko je mocna ta zena! hm...
opet se mi, kraljica viktorija tj ekatarina velika i nadasve plemenita povlacimo u svoje odaje iz kojih smo "jako dugo" izbivale... bilo bi lijepo da se ostavite mog REM bivanja na miru cause i like to dwell in my bed hihihihohohohohehehehahahahaha!
TSCÜSICH! :D

| 21:46 | Komentari (0) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>