petak, 21.03.2008. ♥

♥ POGLAVLJE 2.-nastavak(tko zna koji već)

e sad zbilja zaslužujem da me razapnete....kršim obećanja...headbangheadbang....
vidim da više nitko ni ne čita ovo tak da mi sve na isto dođe..cry...


''Zamisli!'' bila sam ushićena. ''Idem u Kamp za zmajeve!Učit ću i živjeti sa zmajevima!''
''Ah da...'' zvučala je tužno.
''Rea što je bilo?'' malčice sam se zabrinula. ''Zar ti smeta što idem?Mogu...''
''Ne smeta mi.Samo ti idi.Ne trebaš ostajati zbog mene.'' kratko me pogledala i tužno se osmjehnula i ušla u svoju sobu.

I ja sam ušla u svoju sobu.Sjela sam i uzela papir i olovku.Nisam znala što da napišem.Ruka mi je drhtala od sreće i uzbuđenja.U glavi mi se motala samo misao da idem u Kamp za zmajeve.Čvrsto sam zažmirila i malo se ispljuskala pokušavajući otjerati tu misao iz glave da mogu normalno napisati pismo.Djelomično sam uspjela.Upalila sam liniju da mi rastjera i ostatak one misli.Nisam znala kako da započnem jer htjela sam da ne ispadnem glupa i neškolovana.Počela sam i nastavak pisma sam napisala bez ikakvih problema.Uzela sam pismo i pročitala ga.Začudo,bila sam zadovoljna na to kako sam ga napisala pa sam ga pročitala još jednom.

Poštovana Agata Jurić!

S radošću javljam da sam nakon dugug razmišljanja i ponekog razgovora odlučila da ću doći u Kamp.Puno vam zahvaljujem na pozivu!


Potpisala sam se na kraju.Uredno sam ga svinula te stavila u kuvertu i adresirala.Sagnula sam se da dohvatim tobru s namjerom da ga stavim u nju da pošaljem sutra.Kada sam ponovno podignula glavu pisma više nije bilo na stolu.Pogledala sam iza stola misleći da je možda palo,no nije ga bilo ni tamo.Pogledala sam oko stola,no nije ga bilo ni tamo.Htjela sam pogledati ispod nereda na stolu i pronašla pismo na stolu.Valjda mi se pričinilo da je nestalo.Ponovno sam provjerila adresu.Iznenadila sam se zato što je pismo bilo adresirano na mene.Izvadila sam pismo i pročitala ga.

Gospođice Dea Aurora!

Puno Vam hvala na vašoj zainteresiranosti i radujemo se vašem dolasku!
Prijevoz i smještaj su vam osigurani i ne trebate brinuti oko toga!U prilogu pisma nalazi se vaša karta i vrijeme i mjesto polaska.Vidimo se uskoro!

Agata Jurić(tajnica ŠZ)


Izvadila sam papir sa vremenom i mjestom polaska.Kretala sam u nedjelju rano ujutrop zato što je nastava počimala u ponedjeljak ujutro.Pomislila sam da je možda izvan zemlje zato što treba putovati jedan dan.Osjećala sam se dobro jer sam sve ovo sredila,no onda sam se sjetila Ree i njezine reakcije.Dvoumila sam se hoću li otići do njezine sobe.Osjećaj sestrinske zabrinutosti je nadvladao te sam ustala i krenula do Reine sobe.Pokucala sam.


eto za sada...nadam se da je dosta i opet spominjem da mi je jaaaaako žao što sam zapostavila sve ovo...malo sam promijenila i box-eve i možda ih još kasnije promijenim paralelno sa događanjima u knjizi...
i moram napomenuti da će neki djelovi najvjerojatnije biti izmijenjeni ili izbačeni a nešto će biti nadodano,no izvještavat ću vas o tome...i još isto moram napomenuti da je ovaj dio prije dolaska u kamp malo dosadan,ali ovaj drugi je puno bolji(barem meni)...nadam se da će te i dalje čitati!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.