Linkovi
PUNK

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



DR.ŽIKK ODGOVARA....

utorak, 09.10.2007.

MEĐU NAMA...

Osječaš se sputano?,Dečko te prevario s tvojim tatom?,Debela si?,Napio si se i dao svima u dupe?,Voliš se oblačit u žensko?,Imaš spolne bolesti koje nemilosrdno širiš,a htjela bi neke nove?....nema toga što dr.žikk nemože riješit ili te bacit u još veču depresiju..zato pitaj bez srama.

Diskrecija skoro zajamčena jer ipak se treba smijat poslje u parku
Pitanja ostavite u komentarima
Dr.Dipl.Alko.Ing.Žikk




9.DIO
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


dr. žikkk aj niiddd helpp!!!
u depresiji sam več duže vrjeme. želim dobiti neke boleštine a nikako da dobim.
trudim se jako ali nemogu. užasno sam žalosna. znate li kako da dobim te boleštine da opet budem sretna? haaa?? (depresivna bubamara 24.11.2006. 14:49)


DRAGI BUBAMARA,PROBAJ PRVO PROVIJERIT KOD SVOJIH PRIJATELJA,SIGURAN SAM DA AKO SU TI PRAVI PRIJATELJI USKOČITI U POMOĆ I DATI BAR NEKU TEK TOLKO ZA POČETAK.KASNIJE MOŽEŠ BEZBRIŽNO I SAMPUVJERENO NASTAVITI PO KLUBOVIMA I KONCERTIMA,POŠTO JE TO VRLO IN OVE GODINE! A JEDNOM KAD TI KRENE,BOLEŠTINE ČA SE POČET SAME OD SEBE LJEPIT ZA TEBE!
inspektore žik! Zašto me ne pozdravljate? to me jako buba. Šta će reći pank inspekcija?! imiđ mi je totalno oronuo, a tako i popularnost! katastrofa (vv 05.12.2006. 23:17)
DRAGO VV,A RAZLOG JE U TOME ŠTO JA KO PRAVI PR. DIPL. ING. DOKTOR MRZIM PUNK INSPEKCIJU.


dragi doktore žikk!!!
imam problem koji me već duže vrijeme mući.......
svaki put kad si obrijem dlake iz šupka sve me boli..... a kad me izbuše u riticu natekne mi lijeva strana face!!
neznam šta da radim al guza me još peče........
i imam veliki i mlohavi klitoris i neznam kako da ga se riješim..... kad sam na vijetru on vijori kao pahuljica!!!!!
pomozi mi.... čim sam se tebi obratila možes vidit da sam očajna!! (TVOJA JOSIPA LISAC!!!! 12.01.2007. 14:02)



NEMOJ BRIJAT DLAKE IZ ŠUPKA,NEGO IH JEDNOSTAVNO PUSTI DA NARASTU,I TAKO ČEŠ MOĆI ISTOVREMENO GLADITI LICE KOJE TE PEČE POSLJE BUŠENJA.A SA KLITORISMO MOŽEŠ TO SVE ON DA POVEZAT I NAPRAVIT JAKO MODERAN I COOL LOOK!!




dragi doktore žik!
imam jedan problem.
zapravo više njih.
več duže vrijeme šaljem pisma u okej,teen,čiku i slične magazine...
ali nitko mi neodgovara.
osječam se potpuno samom.bespomočnom.
sve do maloprije.
vozila sam se lokomotivom i sasvim slučajno nečujno prisluškujuči,čula sam neku čudnu djevojčicu što je sjedila iza mene.prepričavala je svojoj prijateljici kako zna nekog super doktora žikka koji svima pomaže i sve liječi.čak je bijo i na televiziji!
pogledavši je shvatila sam da je zaista jako mnogo bolesna.
pola glave joj je bilo bez dlaka,imala je nešto crno oko oči(to mi je majka rekla da to imaju sam opasni ljudi koje treba izbjegavati) i crvena usta(kao tete koje prodaju sebe).Bila je jako mršava, valjda je toliko bolesna da jadna više nemože jesti, i imala neke jako uske hlače prljave i poderane(užasno).A najgore tek dolazi!!!
na nogama je imala neke čizme kao Šegrt Hlapič velike,crne,prljave.
totalno nepristojno.
Al to me samo još više natjeralo da Vam se obratim.
Ako ste njoj pomogli možda čete i meni.
Imam 12god i inače sam povučena u sebe.
Bash i nemam prijatelje ali to mi ni ne smeta.
Imam njega.
da.
a on me voli jako.Iako je malo stariji...ali voli me.
Jedini problem je taj što je on svečenik...ali naša ljubav je jaka.može pobijediti svaku prepreku.
Prošle nedjelje bila sam na misi kao i inače, i cijelo vrijeme me gledao.onim svojim očima...grrrr
poslije sam opet ostala na pijevanju,a kako ja solo pjevam išli smo u njegovu sobicu vježbati.upalio je grijalicu kako bi mi se zagrijalo grlo.(sad kad malo bolje promislim imam osječaj da je lagao samo kako bi me skinuo..joj volim te njegove igrice).postalo je toliko vruće da sam se morala skinuti...joj dok se sjetim njegovog naboranog,mlohavog,blijedog tijela...pokraj mog...jao morat ču na ispovijed.
sad sam se sjetila kako smo se prvi put upoznali.
bilo je to prije dvije godine.
došla sam u crkvu jer mi je majka rekla da je on, fra Dušanko, ustvari moj pravi bijološki otac.
on je bijo jedini taj dan u crkvi i čim sam ga ugledala znala sam - to je onaj pravi!predložio mi je da se započetak ispovijedim.pristala sam.
otišli smo u njegovu sobicu.zaključao nas je i niježno me razgolitio.a onda sam mu morala govoriti svoje grijehe a on bi za svaki dodao po jedan prstič u moju pipicu.
još uvijek se zacrvenim kad na to pomislim i dole mi je pipica sva mokra...
Neznam zašto ali zaista mi je neugodno pričati o tome.
a največi problem mi je to što fra Dušanko poludi kad mi je pipica mokra.kaže da nisam bila dobra i da sam puno griješila,uzme bič i lupa me po dojkama.a što je najgore od tog mi je pipica još mokrija.zaista neznam što mi je činiti.da stavim neki dezodorans?ili nešto...
da i zanima me jedna stvar...dali mogu zatrudniti ako mi se fra Dušanko pokaka u usta i ja to slučajno progutam?
da i On ima jedan čudan običaj u zadnje vrijeme.uzme iglu i konac gurne mi u pipicu i zašije.to me malo pecka i malo krvarim al onda gurne svoj pimpek i sve je opet kao prije.zašto to radi?nerazumijem zašto mi šiva pipicu?
da i kako da nagovorim majku da mi potpiše dozvolu za brak s fra Dušankom?
i mislite li da če on ostaviti svoju službu zbog mene?
on mi stalno govori da me voli i da čemo se mi vjenčati ali cure u razredu mi se na to smiju i kažu da sam glupa.
da i imam još jedan problem, mislim da i moj brat ide kod fra Dušanka na ispovijed i ponekad ga nema zaista dugo.Mislite li da on nešto mulja?da se drogira ili nešto?
prvo sam pomislila da me fra Dušanko vara i da to sve radi i s mojim bratom ali onda sam ga prijupitala i on mi je rekao da on to nikada nebi učinio i ja mu vjerujem..joj sječam se tad mi je prvi put gurnuo pišu u moju guzu.bilo je jako lijepo...
i poslije toga mi je gurao raspelo u pišu jer mu ponekad malo teže postane krut pišo.al nemojt mu to reči jer se jako ljuti ako mu to netko kaže.sav se razbjesni.al bila sam u ljekarni i pitala i rekli su mi da je to normalno za čovjeka koji ima 87god kao on.dali mogu to nekako poboljšati?jer ponekad postane mlohav bash u trenutku kad je najzabavnije...i onda nam to sve pokvari.
imam još puno pitanja ali nečem te više mučiti.
možeš mi još samo odgovoriti što znače ove riječi:menga,pank,šestar,dildo,grudnjak,marte,hipi,hemeroroidi,klitoris?
ajde molim te odgovori. (deca cveča 15.01.2007. 23:46)


OVAKO,DA KRENEMO ISPOČETKA..ZAŠTO BI BILA POVUČENA U SEBE? PROBAJ RAĐE BIT POVUČENA U NAS,ILI DA MI BUDEMO POVUČENI U TEBE!! TO TI JE PUNO JEDNOSTAVNIJE A I ZABAVNIJE,VIDJET ČEŠ! JA MISLIM DA SE TVOJ FRAN DUŠANKO SRAMI KAD TI PIPITZA BUDE MOKRA,PA ZATO LUPA BIČEM.VJEROJATNO ŽELI DOBIT EFEKT KOJI SE DEŠAVA KAD ŠTAPOM LUPAŠ PO LOKVI.AH,ON JE JOŠ SAMO ZAIGRAN,MORAŠ SE PRIVIKNUT NA TO..I TREĆE,PITALA SI ŠTO ZNAČE RIJEČI "MENGA,PANK,ŠESTAR,DILDO,GRUDNJAK,MARTE,HIPI,HEMEROIDI I KLITORIS"...TO TI JE HIPI KOJI OČE BIT PUNKER,PA FURA MARTE I GRUDNJAK,A ISTOVREMENO SI BODE KLITORIS ŠESTAROM,A DILDOM NADRAŽUJE HEMEROIDE KOJE ČE USKORO PIRSAT


e da i doktore žik zasto punkeri nevole hippije?tojest zasto toxsicni fetus nezeli pofukat jednog malog hippija? (deca cveča 19.01.2007. 23:12)

A MOŽDA NEVOLI FUKAT MALOG HIPIJA,ALI ZATO VOLI MALU HI-PICU

HEEEEELP!!!!
dragi žikk...
ja imam jedan jako velik problem.. vi mene jako napaljujete a ne znam sto poduzet...
zelim da me izjebete ali ne znam kako vam to reci pa eto... ni kako d avam pridem...
ocekujem vas odgovor!!!
PLEASE HELP!!!!!!! (...sexy Dr.Olja.... 03.03.2007. 16:10)


JA TI SAVJETUJEM DA PRVO MALO IZ PRIKRAJKA PROMATRAŠ,I KAD DR ŽIKK VEĆ BUDE DOBRANO POD UTJECAJEM ALKOHOLA,LAGANO PRIĐEŠ I POČNEŠ DESNOM RUKOM MASIRAT NJEGOV PENIS OD VRHA DO KORIJENA,A LJEVOM RUKOM RADIŠ KRUŽNE POKRETE PO SVOM I MALO PO NJEGOVOM ANUSU.USPJEH ZAGAYRANTIRAN!!!


Dragi doktore......Ovak........Ja imam ovu 4 sisu na nozi....znači.....Ja imam 3 sise na području gdje sise stoje....Ali ova na nogi mi smeta.....kat drčim na tjelesnom uvijek se napalim na učiteljicu pa mi bradavica naraste......Onda nostop si ju udaram dok hodam pa me boli......od dvadesetosmero dijece sva se djeca duču za sisat onu na nozi jer očito ima najbolje mljeku....punoga okusa , mlječne masti 3,2 -Kao alpsko mljeko..........I neznam......uvjek mi vire naramenice od grugnjaka...i tokom spolnog odnosa svi se dečki fokusišu na 4 sisu ...Pa mi se sve sise tuču jer su ove ostale 3 ljubomorne...šta da radim??? (Auto/trans/vestit 06.03.2007. 19:18)

PROBAJ KUPIT JEDNU JAKO VELIKU GUMICU ZA KOSU I NJOM POVEZAT SVE TE SISE,I TIME SU SVI PROBLEMI RIJEŠENI,JER DOK TE NEKO JEBE MOĆI ČE SE ZABAVLJAT SA SVIM SISAMA,A ONE NEČE BIT LJUBOMORNE JEDNA NA DRUGU JER ČE BIT MEĐUSOBNO POVEZANE I LIZANE!



dragi doktore,
ima veliki problem. previše sam slušala varukerse i nisam dobila varucu nego bruh i to na trepavici.
uz to na glavi mi je izrasla nekakva čudna biljka, pol crna pol žuta a otraga čuperak ko na reklamici za banako bananu. nitko me ne prepoznaje na cesti jer izgledam ko mutant između dikobraza i tvora. uz to, ostavila me moja kuja. hodale smo neko vrijeme i sve je bilo ok al onda se njoj zagnjojila rana od prošle godine kad je bila na operaciji i morala sam ju vodit veterinaru da joj pročačka šupak i očisti lojne žlijezde i od kad se to dogodilo osijećam kao da me zapostavlja. ne znam što da radim i kako da si pomognem. strašne mi se stvari od tad događaju u životu. mislim da postajem fredi kruger. (punkerica tuljanica 12.03.2007. 17:22)


DRAGI TULJANICA,SAD JE VRIJEME DA PRESTANEŠ SLUŠAT VARUKERSE I PREĐEŠ NA BAKTERIJE.SVE TWE RAZNE IRITACIJE SI DOBILA OD PREKOMJERNE DOZE VARUKERSA.A ŠTO SE TIČE TVOJE KUJE,VJEROJATNO JOJ JE SAMO MALO NEUGODNE PA JOJ DAJ VREMENA DA SE LOJNE ŽLIJEZDE OPET NAPUNE PA ČE SVE BIT PO STAROM.

dragi žikk!u zadnje vrijeme sve me cure odbijaju,kažu;zbog smrada koji dopire iz mog međunožja..
što da radim?da li da se počmem prati dolje ili.....
pomozi,ti si mi zadnja nada!!! (Scum 19.03.2007. 01:24)



PROBAJ NAGOVARAT CURE DA ISTO TAKO NE PERU SVOJE MEĐUNOŽJE.SIGURAN SAM DA ČEŠ NAĆ NEKU ISTOMIŠLJENICU!

dragi doktoru žikku!.imam vrlo vrrrrlo težak problem!i mislim da si baš ti onaj koji mi može pomoći.jutros sam se probudio sa zihericom na čellu.bojim se izvaditi je jer bi vjerojatno dobio neku bolest.ali to nije sve.kad sam se posrao i pogledao govno (kao što uvijek radim) bilo je u obliku slova Ž i ja sam se odmah sjetio tebe i to je bio znak da češ mi ti pomoći.bit ću ti mnogo zahvalan ako mi pomogneš. (POGOooOoo 27.04.2007. 08:41)

DA,UGLAVNOM KAD MLADI ISERU GOVNO U OBLIKU SLOVA Ž,TO JE ZNAK DA IM HITNO TREBA MOJA STRUČNA POMOĆ,I DRAGO MI JE DA SI TO ZAMIJETIO.PUSTI ZIHERICU NEKA ZARASTE!



e da...mislim da sam si tu zihericu sam jučer stavio ali tu je opet moj drugi problem:ili sam zaboravan ili se dogodilo nešto drugo da sam se začudio kad sam se pogledao u ogledalo?!! (POGOooOoo 27.04.2007. 08:42)

MA TO JE SAMO BIO FLASHBACK OD ONOG KAD SI VIDIO ZIHERICU


dr žik, please help
u zadnje vrijeme sam užasno rastresen... pušim češalj i sviram na kurcu...
što da napravim? (toksična kuja 04.08.2007. 00:17)


PROBAJ NAUČIT VJEŠTINU SVIRANJA KURCA ČEŠLJEM.TO JE VRLO POPULARNO U INDIJI A MISLIM DA ČE SE TAJ TREND PROŠITIR I KOD NAS PA DRAGA KUJO,BUDI PRVA!!!


Poštovani doktore Žikk. imam jedan degutantan problem. jučer me je zaskočila moja trudna tetka i rekla da je sva napaljena od hormona ali da je muž neće jebat zbog trbuha, kao to ga odbija. ja sam priskočio u pomoć i sada se osjećam poniženo, jel dok sam ju jebo, beba mi je pušila kurac! SILOVALA ME, DOKTORE! ja inače mrzim perverzije i sada sam ponižen i osjećam se prljavo. jesam li u pravu kad velim da je to bolesno ili da uživam u onome što se nudi??? (šlajm 05.08.2007. 21:39)

POŠTOVANI KAJM ŠLAJM,JESI LI SIGURAN DA JE TVOJA TETA TRUDNA?? VRLO JE MOGUĆE DA SE SAMOZADOVOLJAVALA NEKIM VELKIM PREDMETOM KOJI JOJ JE OSTAO NENADANO U VAGINI..AKO IPAK JE TRUDNA,POKUŠAVAJ SAMO ANALNO,JER ČE SE DIJETE NAVIKNUT NA SILOVANJE I POSTAT PRAVI PERVERTIT KO TVOJA TETA.PUSA TETI!


jučer sam bio na nekoj žurki i od pušenja kurca napaljenim rokabilijima, dobio sam gnojne i prhke čireve po ustima. otišao sam kod jednog doktora, ime mu je dr. Mengele Jr. i on je rekao da ste vi zajedno išli u školu za liječnike i da mu vjerujem što se tiče operacije. operirao me i ugradio mi još dvoja usta da mogu sa punim užitkom dudlati crne kite.
reci mi samo, jel znaš ti Mengelea? i dali sam učinio dobro kada sam kod njega ugradio dodatne gubice? on tvrdi da je najbolji,ali ja znam da si ti bolji ali tebe si nisam mogao priuštiti. sada mi iz novih usta curi zelenožuti gnjoj koji moje prijatelje peče za kurac.
pogriješio sam, zar ne?? hočeš li me operirati i vratiti mi staru ljepotu i čar? (marko oralko 05.08.2007. 21:49)


OHHH DA,MENGELE JE MOJ STARI DRUG!! JEDINO JE PADAO U ŠKOLI PA NIJE BIO BAŠ DOBAR DOKTOR I RADIO JE KRIVO.MOŽEŠ SE MENI VRATIT PA ČEMO NAPRAVIT OD SVIH TIH USTA JEDAN ČMAR PA ČEŠ MOĆ LJEPO BEZRIŽNO COCAT DO MILE VOLJE!

- 17:40 - Komentari (19) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us