Linkovi
PUNK

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



DR.ŽIKK ODGOVARA....

ponedjeljak, 13.11.2006.

MEĐU NAMA.....

8.DIO

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

žikkkk!!!!!! imam problem! imam sidu :[ (tijana džubre 25.09.2006. 09:28)

DRAGI TIJANA..PA U ČEMU TI VIDIŠ PROBLEM??AKO TI SE NE SVIĐA,PRENESI JU NEKOM DRAGOM I SVE BU OK!

dragi dr. žik ako mi vi ne pomognete zaista neznam kome da se više obratim, naime neki dan su mi moji roditelji rekli da djed božićnjak ne postoji..... to me shrvalo.... svi oni kolačići i mlijeko koje sam mu ostavljala svaki badnjak nije pojeo on, već neko drugi.... plačem po cjele dane od kad sam to čula, nemam više volje živjeti, nemogu jesti niti spavati... ostaje mi samo uskršnji zeko.... i imam jedno pitanje: da li mogu i ja kao moja mama koristiti tatin kurac kao tampon za vrijeme menstruacije? (sunce, oblak, CVJET, vino 25.09.2006. 13:39)

MA DJED BOŽIČNJAK JE POSTOJAL PRIJE AL SE PRODO I SAD NIŠ OD TOG VIŠE.PRIČA SE DA I USKRŠNJI ZEKO IMA U PLANU ODUSTAT ALI NIJE SIGURNO.NARAVNO DA MOŽEŠ KORISTIT TATIN KURAC KAO TAMPON!ALI NE ZABORAVI GA PROMIJENITI 3 PUT NA DAN!!!

dr. žikk... ja nemam problema! koji mi je kurac? (Punk's not dead (it just deserves to die) 25.09.2006. 23:34)

A SVAKO IMA NEKO BEZBRIŽNO RAZDOBLJE!BEZ BRIGE,PROBLEMI ČE USKORO NAVRIJETI SAMI OD SEBE!

predraga doktorice Žikkkkk, svake godine oko kraja 9. mjeseca, imam čudne promjene na tijelu, točnije na glavi. Naime, svake godine mi izraste iza uha neka izraslina nalik na ono kaj mi bratičč ima tam gdi i svi drugi dečeci (imate i vi nadam se). No uglavnom, meni to raste iza uha i pred kraj 12. mjeseca nestane. Mama mi kaže da je to normalno ali ja imam neki osječaj da možda to nije tak IN je me nekad ljudi čudno gledaju i drugi dječaci me ne žele onda dirati :(( misliš li da trebam to sama otkloniti ili ostaviti neka raste? (Prva Dama 06.10.2006. 12:37)

MA NIJE TI TO IZRASLINA KOD UHA.TO SIGURNO NEKI STARIJI GOSPODIN NASLONI SVOJE SPOLOVILO NA TVOJE UHO I OKO 12. MJESECA MAKNE JER MU JE HLADNO PA SE SMANJI I LIČI NA SMOKI.PROBAJ I SA 2 ODJEDNOM!!


draga denis...neki dan sam se ljubio s nekoliko moji prijatelja i sad se bojim da nisam mozda otrio svoje homoseksualne sklonosti? ako postanem peder,kako da glulim da niam peder osim nikako? i u zadnje vrijeme cesto masturbiram na svoju poremecenu sljpu susjedu bez jedne noge...ljudima se to gadi al ja mislim da je to veoma privlacno? i dali sam malo cudan ako volim curi lizat pizdu dok krvari? to me jako napali pa si razrezem kurcic i polizem sve sta iscuri? dali sam ipak normalan ili barem malo cudan? tata mi kaze da je to sve jer sam u pubertetu ali ja mislim da jos uvijek nisam...molim te pomozi i nemoj mi savjetovat da idem ginekologu jer me jako sram da mi ne vidi pisu! unaprijed hvala tvoj drug panker (WHITE PIGS 09.10.2006. 20:14)

DRAGA BIJELA SVINJO,MA NISI PEDER AKO SI SE LJUBIO SA SVOJIM PRIJATELJIMA!BIO BI PEDER AKO SI SE LJUBIO S VIŠE NJIH ODJEDNOM,ZATO NE BRINI!A AKO I POSTANEŠ PEDER NEMOJ NIŠTA GLUMIT NEGO SE OPUSTI I PRIMAJ KOLKO GOD VIŠE MOŽEŠ!NE BIH TE NI SLAO DOKTORU ZBOG TVOJE LJUBAVI PREMA KRVI!TVOJ OTAC JE U PRAVU,SVE JE TO PUBERTET!

imam jedno pitanjce!!!pitam se zar Vi nikad nemate problema i tko rješava vaše probleme????ja sam saznao sva rješenja na moja pitanja pa mi najvjerovatnije više neće trebati Vaša pomoć...ako želiš da ti otkrijem tu tajnu samo pitaj iako se ja nadam da ti tu tajnu znaš od kad si se rodio... (bejbl 10.10.2006. 18:22)

DRAGA BEJBL,NEMAM PROBLEMA.JA SAM PROBLEM!!HAJDE HAJDE,OTKRI MI TAJNU!

doktore zikkkkkkkkkk
otpada mi kosa.. jako.. sad je u stadiju da mi je otpalo sve osim po sredini uzduz cijele glave.. i uz to je poplavila...
izgledam ko oni ogavni pankići.... sta da radim...?!?!?!?
POMOZI MI MOLIM TE JADNA SAM (shpeksyy chagerica 17.10.2006. 21:45)


DRAGI ČAGERICA..MISLIM DA JE TO POSLJEDICA ONE BOLESTI VAGINE PECTORIS ZA KOJU STE ME VEĆ PRIJE PITALI!LJEPO TI PUSTI KOSU NEKA ISPADA A TI UŽIVAJ ŠOT IMAŠ TRENDY FRIZURU!

Prije par dana sam ugledala krastavac i makrobiotičara dok sam citala enciklopediju i trazila nesto o multiprakticima, jesam li trudna? (Kesten pire 19.10.2006. 15:32)

HITNO SE JAVI DOKTORU JER I SAM POGLED NA KRASTAVAC STVARA POBUDU ZA KOJU SVI ZNAMO KAKO ZAVRŠAVA...

žikki oš' me ženit??:D (ja seksi panxica 23.10.2006. 19:49)

MOŽE..ALI TEK KAD SE UDAM!

dr.dr.dr.žikk žena vrač..........imam problema, tj.ne ja nego moj prijatelj, neču ga imenovat, neznate ga, ima problema kod kuće jer sam spavala gola kjod njega i sad se njegova majka brine da joj sin nedobije sina....no još veča pizdarija je to sto ga i susjedi jebu zbog auta koji sam razjebala pokušavajuči mu se uvuči u krevet.....pusa....... (dr.olja 31.10.2006. 20:26)

DRAGA DROLJO,SADA SE MORAŠ ISKUPIT PRIJATELJU I PRUŽIT MU ORALNO ZADOVOLJSTVO.ALI PAZI,NEMOJ OVAJ PUT BITI GOLA NEGO SE OBUCI ŠTO TOPLIJE MOŽEŠ.A TAKO ČEŠ I STVORITI VRUČIJU ATMOSFERU!

Dragi Žik.Prije svega-Dobar dan!Imam jedan veliki problem.Cvilim po cijele dane.Stari mi je odrezao ono malo poput koštice što imam u sredini moje male metropolice(pičke).Msilim da mi je odrezao klitoris i pogrickao ga.I sada on ima sifilis i ja se jako bojim.Bojim se da i ja ne dobim sifilis.Ne želim umrijeti tako mlada.Želim se jako puno jebat.A ne mogu se jer mi je stari odrezo ono što je kasnije i pogrickao.Sada me momci pucaju u čmar.Drugi problem je da me čmar jako svrbi kada mi netko ugura pimpeka i smijem se ko terorist.Kada netko izgura pimpeka i prestane me jebat imam veliku upalu i čmar mi se okrutno zacrveni i napuhne.Dragi dokotre-POMOZITE MI ČIM PRIJE!Komunalac bi me jebo. (pahuljice padajte 03.11.2006. 15:22)

PA KLITORIS SE I TREBA SVAKO MALO REZATI I KRATITI ZBOG HIGIJENE.NE BRINI ZBOG SIFILISA!SVAKA MODERNA DAMA IMA NEKU BOLEST.ZAR ŽELIŠ BITI IZVAN TRENDA,NEDAJ BOŽE??A ZA ČMAR TI PREPORUČAM LAGANE VJEŽBE.UZMI NEKU VAZU I LAGANO JU GURAJ I POKUŠAJ STVORIT ANALNI VAKUM.NAKON NEKOG VREMENA LAGANO PREĐI NA VEĆE STVARI.I ZAGARANTIRANA JE ANALNA ZABAVA!

E da I još sam se nečega sjetila..Imam jedno pitanje;Zašto mi tampon leti brzinom svijetlosti iz pičke kada ga uguram u pičku?JADNA SAM!HELP MI! (pahuljice padajte 03.11.2006. 15:25)

TAMPONI NISU ZA SVE VRSTE PIČAKA.AKO NEIDE TAKO,UZMI RUČNIK.TO BI TREBALO POMOĆ.

E doktore, kakav je to video tamo gore? Si to sebe snimao? (punks_not_red! 12.11.2006. 22:58)

DA.TO JOŠ DOK SAM BIO MLAĐI I PUNIJI.MALO DA SE PRISJETIM ŠKOLSKIH DANA!

- 21:47 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us