Linkovi
PUNK

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



DR.ŽIKK ODGOVARA....

nedjelja, 02.07.2006.

5 DIO

Dragi Zikkk
Prije svega moram ti reci da si mi jako zgodan i seksi.
No da ne okolisam imam 500 kila i mislim da mi je to malo previse, zeljela bih skinuti desetak kila da postignem svoju udealnu tezinu.
Molim te reci mi kako da to učinim. Samo mi nemoj reci da idem na dijetu jer moram žderati sve pred sobom (Koketa 06.06.2006. 14:12)


Dragi koketa,mislim da bi desetak kila bilo ipak previše.Ne želiš valjda izgubit onu svoju posebnu draž.Pazi s dijetom jer vrlo lako možeš od svojih 500 kila završiti ko anoreksičarka..


Žikk ljubavi,me voliš???? (obozavateljica :) 07.06.2006. 14:58)

Ma sve ja volim!


Gospon Žikk imam jedno pitanje šta rade ove tete kaj puhaju ovim stričekima na brodu kaj pecaju????takvu sam sliku vidio neki dan u katedrali u nekim kučicama
samo kaj je jedan striček u halji stajao a neka teta klečala i glava je bila u halji od tog stričeka???ja sam se prestrašio i pobjego!jel sam bio u pravu? (dompsa 08.06.2006. 09:04)


To što si vidio u crkvi ti je jedna vrsta molitve,a ove tete na brodu se upoznavaju sa stričekima jer ti je u tim godinama uobičajeno tako se upoznavat.Možda si ipak trebo ostat u crkvi s njima i pomolit se.Nije to ništa strašno.Probaj!


Dragi doktor žikkvago triba mi savjet, kako najbolje gubit dane? (carry no banners 10.06.2006. 14:52)

Najbolji način je upisat se na faks ili u neku školu


jesam li ja sponzorusa ak idem deckima koji imaju najvise spolnih bolesti? ukoliko jesam, hoce li sve bit okej ako i ja nekaj drugima podijelim ili dam u dobrotvorne svrhe? (tina i niksa :-D 15.06.2006. 22:55)

Nisi sponzoruša!Bila bi kad bi tražila novce,auto ili krpice za svoje bolesti,ali kad ih voliš ovako velikodušno poklanjat onda je sve u redu.


jesam li ja posebna? (dečkić đos 17.06.2006. 15:43)

Skoro!Još malo vježbe i bit češ!


draga doktore!
imam jedan velik problem.. kurac mi je tolko velik da kad bilo koja zena ga vidi odma pobegne.. dal je moguce da smanjim kurac il recimo da mjenjam jedno desetak centimetara za polovnu Skodu Fabiju il bar za favoritku u dobrom stanju..
P.S
jos uvijek vidim samo bugare (Toma Ladni 19.06.2006. 18:39)


Ma nemoj smanjivat pišu nikako.Upotrijebi ju i kreni u napad,možda češ tako uspjet otjerat bugare i bit mirniji.


draga doktorice žikk, meni ga je metnul dariJo srna, al veli da mu je bilo bolje s dadom pršom. kak da saznam kaj to dado ima, a ja ne? (miss svjeta 19.06.2006. 23:03)

Dragi miss svijeta,i meni ga je metnuo Darijo Srna i isto to napravio.Ja sam nedavno iz bliskih izvora saznao da su u dugogodišnjoj vezi i da Pršo vješto barata stiskanjem analnih mišića dok ga Darijo dere u trećoj brzini.A mi to nikako nismo u stanju napravit jer je to ipak stvar višegodišnjeg iskustva.


dr.dr. žikk(dragi doktorice žikk)!!!moj penis je spreman na rezanje...ja sam vam pokazala snimku, vidi se ono-lijeva ruka, moje lice, no imam problem...svaki put po noči kada mi se digne, okrene me uvijek s kreveta i padnem, jer malo vuče naljevo(ipak smo mi ljevaci) pa toliko jako padnem, da ljudi kad me vide na kupanju pomisle da me dečko tuče, no to nije istina...šta da radim???da ga skratim ili nastavim tako živjeti???kad ga uz nogu zavežem, često mi se zna desiti da stanem na njega dok hodam gradom, molim vas pomognite... (jedna tvoja SS drolja... 20.06.2006. 12:14)

Dragi SS droljo,vidio sam snimku i prekrasna je,mogu primjetit..Moj savjet ti je da ga malo skratiš i svakodnevno malo po malo ravnaš čekičem u desno.I nikako nemoj iči na kupanje da te ljudi gledaju.Kupanje nije zdravo!


onaj sexi dečko kojeg spominje NIKICA, si ti...a onaj drugi koji se vjenčao prije nje za tebe sam ja...to znam, jer smo se ja i ona rastali zbog tebe, i takmičile koja če se prije s tobom vjenčati, i normalno pobjedila je drolja...naravno ja...a obečao si mi da čemo zivjeti zajedno, prevario me(no i ja tebe pred tvojim očima...)no vanja kvario mi prosjek u bolnici...hm a on neda...šta da radim u vezi rastave i opet vjenčanja za istu osobu???molim vas pomozite...imaj srca... (nesretni SS cura 20.06.2006. 12:26)

Samo imaj strpljenja.U današnje vrijeme ti je varanje normalna stvar,čak i pred voljenom osobom.Znam da sam obečao da čemo živjet zajedno.I budemo,samo se strpi i pričekaj da se navaram pa možeš navalit,i krečemo u brak.A Nikica nam može bit ljubavnica ali ni ti ni ja to nesmijemo znat.


oi zikk sta ima imam jedan problem narastao mi kurac na leđima (johnny ramone 23.06.2006. 16:33)

U čemu je problem?Tako če ti lakše doć do analnog otvora pa nečeš imat muke s cijelodnevnim pronalaženjem kurca koji bi to htio drage volje učinit.


dragi doktore, moj problem ja najvazniji ovdje. ja, naime, uopce nemam ljubavnih jada jer moj razrednik ima veliki.. spolovilo. nemam ni problema doma jer je mamina ljubavnica tati kupila novi televizor na kojem moze gledati svjetsko prvenstvo i sad su svi sretni. jednostavno, bez svih tih problema, osjecam se kao da ne pripadam drustvu oko sebe, kao da nisam teenagerica kakva bih trebala biti. moj zivot je tako isprazan. vec sam se pokusala ubiti - popila sam 34 tic-tac bombona sa dvije juice-votke al nije pomoglo. vise ne znam sto da radim, ocajna sam! Ti si mi zadnja nada!
ps-jesam li trudna? (against me 24.06.2006. 02:54)


Sa sigurnošču mogu potvrdit da nisi trudna jer ako ti razrednik ima velko spolovilo je to jednostavno nemoguče.Zašto nebi jedan dan sjela i stvorila si gomilu problema?Život može biti prekrasan ako je pun sranja i pizdarija.Samo naprijed!


Draga doktorice Žikice!ja bih vas htjela nešto zamoliti u ime svih djevojaka:da nam u nekoliko koraka objasnite kako postati drolja!!!!! (Barbie 25.06.2006. 13:45)

Mislim da se otvorio neki tečaj u gradu.Odi na www.kakopostatidrolja.com za više informacija.Tamo se radi stupanj po stupanj.Prvo se vježba hod,govor i kretnje rukom,a onda oblačenje,pušenje i ostale vrlo bitne stvari..Sretno,i javi kako napreduje!!


doktorice imam jedno pitanje: smijem li bit kul kao ti barem na pet minuta???? (punxxx 27.06.2006. 17:41)

NEEEEE!!!!




- 16:16 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us