Linkovi
PUNK

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



DR.ŽIKK ODGOVARA....

utorak, 06.06.2006.

ČETWRTTI DIO....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


jebemti,kak ovo ide predalekoooooo...hehe...bilo je mraaaaaak u Trogiru... DINOOOOOOOOO!!!btw.doktore, žašto DINOOOOOOOOOOOO Rađa ako je Goran karan? (Duško Lokin 30.05.2006. 10:16)

MA GORAN NIJE KARAN.SAM SE PRESERAVA DA BI BIO ŠTO BLIŽE SVOJOJ PUBLICI KOJA NARAVNO OČEKUJE DA JE KARAN.DRAGA DUŠKO,NEIDE OVO PREDALEKO.UVIJEK MOŽE DALJE!


Draga žikk
U snovima me neprekidno neki tip s crvenom kosom i u kožnjaku slijedi gol golcat...Kad me napokon sustigne probudim se što bi to trebalo značiti?Vidila sam brata kako liže zvučnike...sljedećeg dana mi jedan zvučnik neradi....I još jedno pitanje draga žikk oćete mi biti dečko? (Vampire lady 30.05.2006. 11:52)


DRAGI VAMPIRE LADY,NIJE DA SE BAŠ RAZUMIJEM U SNOVE,ALI TO TI MOŽE ZNAČIT SAMO DOBRO!PROBAJ OSTAT PRISEBNA I TVRDO SPAVAT KAD TE STIGNE!!SIGURAN SAM DA ČE TI SE DESIT MOKRI SNOVI,A TO TI JE PREKRASNO ISKUSTVO!RECI BRATU DA NE LIŽE ZVUČNIKE!TO MUŠKI NE RADE..BIT ČU VAM DEČKO,EVO SAMO DA OPSLUŽIM OVE KOJIMA SAM OBEČO.SAMO MALO STRPLJENJA I JA SAM TU!


jel može karolina novak biti moja kurva?e i čula sam da dolazi u paketu sa iznenađenjem...ako mi ju prodaš,bolje ti je da su i ona i to iznenađenje dobri...inaće... (dečkić đos 31.05.2006. 18:10)

MISLIM DA SE KAROLINA NE BAVI TIM POSLOM VIŠE.SAD JE LANA PREUZELA OBITELJSKU TRADICIJU I PREBACILA SE U BIZNIS.ALI UMJESTO TOGA TI MOGU NABAVIT IZNENADŽĐENYE AK OČEŠ!..PRAVOG PASTUHA!


dragi doktore zikk
cula sam jednu stravicnu klevetu da imate brata blizanca i da se zove zak.
ta me cinjenica tolkko uznemirilia i sad neznam sto da radim.
bojim se da bi se mogla vise uspalit na vaseg brata. mozete li objavit njegovu sliku da me rijesite dilema, a i da se imam na sto dirati. vase slike su mi vec malo dosadile (shpeksyy shpigelova cura 01.06.2006. 13:24
)

AHHHHHH...NAŽALOST,KLEVETA JE ISTINITA.OŽALOŠČEN OBJAVLJUJEM NJEGOVU SLIKU,PA BIRAJ.......
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


dragi žikk..imam poveci problem..a to je da bi te ja barila.nemoj mi se smijati jer je meni bilo tesko tebi ovo priznati...stvar je u tome da mi svi govore kak nema sanse da budem s tobom,a ja jos toga nisam svjesna..molim te,budi iskren,imam li jos sanse?? je moguce da ce se ikad u mom zivotu dogodit da ja s tobom zabrijem??...ili mogu preci u emace-u stilu rezanja,depresije i to...molim te,budi izravan,nemoj okolisati.. (tvoja obozavateljica.. 02.06.2006. 19:06)

DRAGI OBOŽAVATELJICA,AKO SVI MOGU BIT SAMNOM,ZAŠTO NEBI MOGLA I TI?SVI GOVORE DA NEMA ŠANSE JER SE BOJE ČEKANJA U REDU ILI IM SE NEDA MJESECIMA NADAT.NARAVNO DA ČE SE DOGODIT DA ZABRIJEMO.JA TI UVIJEK BRIJEM DI GOD TREBA.ČAK I IROKEZE BRIJEM.


Dragi Dr. Žikk
Ja sam nacistička pederčina i transvestit a volio bih biti samo transvestit(furam se na goeringa, svi mi kažu da sam isti on). Šta da radim to me izluđuje. Kako da prestanem biti peder i da me više dečki ne gledaju samo kao podatni šupak nego kao osobu. (Nacić 31.05.2006. 11:55)


ZAŠTO BI VOLIO BIT SAMO TRANSVESTIT?PA POGLE ERNST ROHMA KOJI JE OSNOVAO STURM ABTEILUNG.KAJ MISLIŠ KAK JE NJEMU BILO?TI SAMO DALJE RADI PO SVOM I VIDJET ČEŠ DA ČE LJUDI S VREMENOM KROZ TVOJ POTADNI ANUSIĆ DOČI DO TEBE KAO OSOBE.

- 02:36 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us