Linkovi
PUNK

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



DR.ŽIKK ODGOVARA....

utorak, 30.05.2006.

TREČĆI DIO...........

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Doktore,imam problem..psihićki sam nestabilna,pa se ne usudim ljubiti s dečkom...šta da radim? :D :D :D (...aNja... 24.05.2006. 18:43)

DRAGA ANJA..TAKO JE I MENI BILO,ALI KAD SAM PROBIO LED KRENULO JE KO LUDO.NAPRAVI ISTO KO I JA.NAĐI JEDNOG ZGODNOG I STISNI GA TAK DA SE NEMRE POMAKNUT I UVALJAJ MU JEZIK.POŠTO SE NEMOŽE IZVUČ,NEMA MU SPASA!SIGURAN SAM DA ČE TI TO VRATIT SAMOPOUZDANJE I DA ČEŠ POSLJE TOGA NAVALIT KO LUDA!

doktore...moja majka majčica je jebala moju najdražu kozu u usta...ja sam joj rekla da prekine ali ona joj je još jače gurnula pimpača u usta tak da joj se i guza zavukla tam nutra.sad su joj usta poderana.kaj da napravim?...selotejp ne pomaže,a samo to nebu zaraslo. (wannabe naranča 24.05.2006. 19:05)

RECI MAMI DA AKO TI NE DIRAŠ NJENOG NAJDRAŽEG KONJA ONDA NEKA NI ONA NE DIRA TVOJU KOZU.I SAD NEK TI LJEPO KUPI NOVU!A TI JOJ ZA KAZNU RAZJEBI NJENOG KONJIČA,PA ČE PRESTAT.

dragi mr. zikk,cete vi bit moja kuja??? (punker-ri,anarhoi dubre 25.05.2006. 00:23)

NARAVNO DA HOČČU!


Draga doktorice ŽiKKK, zavaljujem na pomoći iz prvog dijela..nego, stanje je sada ovakvo.. Imam bolesti, a tišti me to što nekada se zapitam.. ''Zašto ima toliko ljudi na svijetu koji su nesretni i bez bolesti??'' .. i ta me misao proganja.. Razmišljao sam da se prijavim u onu paravojnu organizaciju U.B.U.D. (Utjerajmo Bolesti U Druge) i da hodam svijetom i širim (osim nogu) riječ bolesnu.. Da budem bolesni Mojsije koji hoda svijetom i širi..mmmmmmmm.. Problem je što mi Strina neda, a i neam putovnicu.. Šta da radim?šta?šta?ha? (Duško Lokin 25.05.2006. 00:58)

ČUO SAM IZ POUZDANIH IZVORA DA ORGANIZACIJA U.B.U.D. NE RASPOLAŽE ADEKVATNIM BOLEŠTINAMA KAKO GOVORE!!!ZATO PAMET U GLAVU I KRENI HRABRO PUTEVIMA RAZNIH PARKOVA I USREČI ONE KOJI NIKAD NISU OKUSILI ČAR BOLESTI!PUSTI STRINU,I DRŠ SE PARKA!


Dragi Žikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Drago mi je da napokon netko adekvatno obrazovan pomaže ljudima jer ima puno šarlatana i neznalica koji daju šugave savjete koji ne pomažu.
No neću te previše hvaliti da se ne uobraziš.
Moj problem je slijedeći:
nepopularan sam u društvu i sve bih učinio da me prihvate i vole. Tako sam za okladu popio bočicu hormona koje smo našli na cesti i nakon par dana su mi narasle prekrasne male grudi. To me nije toliko smetalo jer sam ih sakrio majcom, no sada su mi narasle na peticu i imam prekrasne, jedre, čvrste i podatne sisurde sa kojih ne mogu skinuti pogled(a ni drugi).
Mislio sam da mi je život napokon krenuo na bolje no problem je moralne prirode. Je li u redu da se sa sisama probijam na društvenoj ljestvici????
Naime sada sam vrlo popularan u društvu svi mi tepaju, ližu mi sise i žnjaraju. Meni to odgovara jer se osjećam vrlo ženstveno u njihovom društvu. Napokon se svi ponašaju prema meni kao kavaliri i nude mi svašta samo da im pokažem sise. Do sada sam zaradio 5000 kuna (naplaćujem žnjaranje 20 kn) a i to me malo muči.
No da ne duljim je li u redu da dajem sisu za popularnost, je li u redu da se osjećam ženstveno zbog toga i jesam li kurva ako naplatim pipkanje mojih prekrasnih dojki.
Molim Te odgovori mi što prije jer me izjedaju moralne dvojbe. Tolko sam u kurcu da si uopće već tjedan dana ne mogu ni pogledati sise a kamoli nešto više, mislim da to dovoljno govori koliko mi je hitno molim Te požuri.
P.S. Dođi me malo požnjarat tebi dam besplatno pošto si mi jako zgodan (Kapetan Sisko DS9 25.05.2006. 10:06)


FALA SISKO ŠTO MI DAŠ BESPLATNO!!LJEPO OD TEBE! NE RAZUMIJEM ZAŠTO BI TE MUČILO TO ŠTO SE SISAMA PROBIJAŠ NA DRUŠTVENOJ LJESTVICI?PA POGLEDAJ SVE TE ESTRADNE ZVIJEZDE,GLUMICE ITD.TO TI JE DANAS SASVIM NORMALNO.KO NEMA U GLAVI IMA U SISAMA.NO NE KAŽEM JA ZA TEBE DA NEMAŠ U GLAVI.ISTO TAKO SE NEMOJ ZABRINJAVAT ZBOG NAPLAČIVANJA!I TEBI BI TVOJI PRIJATELJI NAPLAČIVALI ISTO.ZATO,PAMET U GLAVU,SISE VAN I NAPRIJED!


dragi dr.žikkk imam još jedan proble... naime ja sam muško(barem su mi tak rekli) a imam dojke veče od djevojaka koje sam upaznao... zašto ja nisam kao normalan mužkarac nego imam te dojke? i zašto te moje dojke privlače ostale mužkarace? hvala unaprjed.. puSSa (debeli štef 25.05.2006. 12:44)

POGLEDAJ MOJ ODGOVOR NA PRETHODNO PITANJE!NIJE TU NIŠTA NENORMALNO!TREBAO BI BIT PONOSAN SA SVOJIM DRAŽIMA!


najdraži dr. Žikk trebala sam se vjenčat s jednim sexy dečkom al sam onda saznala da se on već vjenčo s jednim dečom,jako sam zbunjena i ne znam šta da radim molim vas mi pomozite stalno se moram dirat od žalosti..ah to je jako fustrirajuće,unaprijed zahvalna (nikica 25.05.2006. 18:56)

AJOJJJ..ZNAM U ČEM JE PROBLEM.LJEPO TI NJEGA ČEKAJ DA GA TO PROĐE (A BUDE) PA ČE BIT SAMO TVOJ.BUDI STRPLJIVA I COOL KO I UVIJEK.OVE VJEŽBE DIRANJA TI MOGU SAMO POMOČI U BUDUČEM BRAKU.


dragi žiki doktore. ja nebogu kakati i više ne prolazim načina kako ga istjerat van. pomozi. prsti su mi se umorili. (šmrklj 25.05.2006. 20:47)

LJEPO TI UZMI LITRU CRNOG I LITRU BIJELOG,PA NAVALI NA TO!DO JUTRA ČE TI TAKO LJEPO IĆ IZ GUZE DA ČEŠ POŽELJET DA NIKAD NE PRESTANE!


DOKTORE UPOMOĆ!! Imam dragog već par godina ali nikada me nije uspio zadovoljiti. unatoč tome volim ga jer ima dobro plaćen posao,vlastiti stan,lovu,auto,lovu i svira u bendu.Stvar je u tome da sam se u zadnje vrijeme počela "igrati" s jednom njegovom gitarom.električnom.od tada kara je za mene prošlost. dragi je naravno primjetio da je gitara razjebana i puna stidnih dlaka pa mi je zabranio da ju diram.ali ja sam je ukrala i sad sam na ulici s njom.jedino je sranje što neznam svirat već je samo guram tam dolje pa me prolaznici čudno gledaju.što predlažete?? da se vratim dragom i patim ili da drkam po gitari i doživljavam električne orgazme??? (Neshvačena 26.05.2006. 15:40)

NESHVAČENA,ZNAM KAKO TI JE I JA TO JOŠ UVIJEK RADIM,A PRAVIM SE I GOVORIM LJUDIMA DA SVIRAM.ZAŠTO NEBI PROBALA SA BASOM?IMA DEBLJE I HRAPAVIJE ŽICE.ORGAZMI ZAJAMČENI!


budeš mi dečko????? (ANTIDOTE 26.05.2006. 20:37)

MOŽE!!SAM RECI KAD


dragi doktore ponestaje mi sperme, kaj da ućinim???i još me zanima jesam li pedofil ako sam dirao dječaka od 3 mjeseca, ja mislim da nisam pa to je već bio odrasliji djećak, inaće kolko ja znam pedofili napadaju djecu mlađu od tri mjeseca... unaprjed hvala! (punxxx 27.05.2006. 12:45)

AKO TI PONESTAJE SPERME,ONDA LJEPO OKUPI PRIJATELJE PA NEK TI POMOGNU U NEVOLJI I DAJU SVOJU AKO SU PRAVI DRUGOVI!AKO SI NEŠTO DAO DJEČAKU (ČOKOLADICU,NPR.) ONDA JESI PEDOFIL.AKO NISI,ONDA JE S TOBOM SVE U SAVRŠENOM REDU!


zašto pingvini kroz kožu ispuštaju zrak? (dečkić đos 28.05.2006. 19:44)

ZATO JER SE TAKO BOLJE NAPRAVI KOŽNJAK OD NJIH


imam jeddan velik problem... gdje god se okrenem vidim bugar.. neznam sta da vise radim...to se vise neda izdrzat (fermentirani patlidzan 29.05.2006. 14:13)

DRAGA FERMENTIRANI PATLIDŽĐAN,SAMO BUDI STRPLJIV,I SVE ČE BIT U REDU.MISLIM DA NI NISU SVI PRAVI,NEG SE SAM FURAJU NA TAJ NOVI TREND.A TO JE KO I SVI OSTALI,PROLAZNO.SAM TI IZDRŽI,PA ČEŠ SE VRATIT MEĐU SVOJE NAPOKON!


ovako doktore zikk...neda mi se ic na vas intimni blog pa cu to postavit svoje pitanje...malo me sram al ono ipak...dakle,u zadnje vrijeme kad god se diram po intimnim mjestima(imam ih ja vise,4 il 5,nisam siguran) mislim na vas jer ste mi jako seksipilni. dali je to u redu ili sam ja retardirano poremeceno dubre? molim vas objavite ovo pismo...decko iz ri... (punker-ri,anarhoi dubre 29.05.2006. 18:46)

MA S TOBOM JE SVE U NAJBOLJEM REDU!!JA BI TI SAVJETOVO DA POŠALJEŠ SLIKU I KARTU ZA BUS,PA DA TE RIJEŠIM SVIH NEDOUMICA I TEGOBA!


dragi doktore zikk!!
nedavno sam bila kod ginekologa i rekao mi je da imam bolest zvanu vagina pectois! mene je jako strah jer neznam sto je to i dali mogu imati normalne spolne odnose.
nedavno sam imala i anginu labie major minor, pa sam uzimala vaginalete. to je proslo ali sam onda na anusu dobila cudan osip. posjetila sam dermatologa i rekao mi je da se niosta nebirnem, dijagnosticirana mi je livedo racemosa(tip vaskulitisa), evo i slike.to sad lagano prolazi. dosada moj decko to nije primjecivao nikakve promjene na meni, a ja mu se to bojim reci da me ne ostavi. mislim da je poceo primjecivat neke cudne osipe na svom spolovilu, evo slika.. STO DA RADIM???? OCAJNA SAM DALI DA MU KAZEM? STO DA MU KAZEM ?? HOCE LI ME OSTAVITI?? dali da se jedno vrijeme neseksam s njim dok se to sve malo ne smiri??
POMOZI MI MOLIM TE (shpeksyy chagerica 29.05.2006. 22:13)


MOŽDA TVOJ DEČKO NIJE PRIMJEČIVAO NIKAKVE PROMJENE,JER JE MISLIO DA JE TO UOBIČAJENO!NARAVNO DA MOŽEŠ IMAT NORMALNE SPOLNE ODNOSE!!MA NIKOM NE SMETA BAKTERIJICA ILI DVIJE.SVE COOL CURE IMAJU BAR NEKU.ZAR NE ŽELIŠ BIT U TRENDU?LJEPO OBJASNI SVOM DEČKU DA PAZIŠ NA SVOJ UGLED I DA BI MOGO TO I POŠTIVAT!

- 00:57 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us