Linkovi
PUNK

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



DR.ŽIKK ODGOVARA....

srijeda, 24.05.2006.

DRUGI DIYO

Dr.Zikki-naime ja imam jedan veliki problem...ja sam zaljubljen u vas,a svi rekli su mi da izmedu na nemoze nikad nista bit.Recite mi da to nije istina!!!!! (DIREKTOR 22.05.2006. 16:31)

MA GLEDAJ TO SA BOLJE STRANE.AKO NIJE NIŠTA IZMEĐU NAS,TO ZNAČI DA SMO SE SPOJILI U JEDNO.NIJE LI TO ONO ŠTO ŽELIŠ?

eee ja imam problem....nesto mi curi iz rupice...ocu li umrit???? (.::Tg Punkerica 22.05.2006. 17:11)

MA NEČEŠ.PUSTI DA ISCURI.TO TI JE NORMALNA STVAR U OVOGODIŠNJEM TRENDU BOLESTI.ZAR ŽELIŠ BIT OUT?

dragi doktore...nosim hlače koje imaju rupu u lijevom prednjem đepu i užasno si volim češkat testise kroz tu rupu.uvjek to radim i kad me vide onda mi je jako neugodno.dali je to normalno radit ili be trebao tražit nekog drugog da mi pomogne u mom češkanju? (Hrc AKA Čax 23.05.2006. 12:18)

TO JE SKROZ NORMALNA AUTOMATSKA RADNJA.NIŠTA TI NE BRINI.ONI KOJI TE GLEDAJU ISTO TO RADE.PITAJ PRIJATELJE DA TI POMOGNU.SVAKO IMA SVOJ NAČIN,PA IZMJENITE ISKUSTVA.

doktore,doktore!!zašto u nekim konzumovima nema bejk rols od češnjaka več samo onih nature?znači li to da ovi nisu prirodni?pomozite mi zbog toga što sam u velikoj dilemi!puno pozdrava!garlic (garlic 23.05.2006. 12:19)

MA KONZUM TI JE NAPRAVIO AKCIJU "ANTI NEPRIRODNO" I SAD JE TEŽE NABAVIT OVE.NE POSUSTAJ!MALO SE RASPITAJ PO MRAČNIJIM DIJELOVIMA PARKA DI BI MOGO NABAVIT OVE S ČEŠNJAKOM.

jel mogu biti vegetarijanac i jest čevape? (sabhjuman Op! Op! Op! 23.05.2006. 13:47)

MOŽEŠ!I JA SAM STRAIGHT EDGE,A PIJEM,JEDEM MESO,PUŠIM I OSTALO.GLAVNO PRAVILO VEGETARIJANACA JE DA PAMETUJU DRUGIMA KAJ DA JEDU,I ONDA SE SKUPE I ODERU PO ČEVAPIMA.NAKON TOGA SE NAPUNE LUKOM I GOVORE DA JE SAMO POVRČE ZDRAVO.

Doktore moje pitanje je malo škakljivije naravi pa nemojte o tome u parku, molim Vas. Popušit ću Vam ako diskrecija bude potpuno zajamčena! Evo pitanja: Zašto svaki put kad sam na vrhuncu, umjesto da svršim ko svaka normalna cura ja divljački prdnem??Sad se opet ponovilo s najzgodnijim dečkom na školi koji je pobjegao kurcom bez obzira! Naravno sve je ispričao frendovima i sad me zadirkuju.Što da radim? Ima li lijeka za mene? Ako nema da li možda poznajete dečka/curu da mu/joj to ne bi smetalo??unaprijed zahvalna! (Mirisni orgazam 23.05.2006. 18:05)

SAD LJEPO ČOPI NJEGOVE PRIJATELJE,I SVRŠI (NA SVOJ NAČIN) SVAKOM U LICE.TO ČE IH NAUČIT PAMETI,A MOŽDA SE I NEKOM SVIDI PA JE MOGUČE DA SE IZRODI I VEZA KOJA BI BILA PUNA VAŠEG SVRŠAVANJA.

dragi doktore Žikk...muči me jedan problem..zašto svaki put kada pušim svojoj curi kurac ona stenje ko žirafa..i nekad me zna ošamarati...več sam porazgovarala s njom,ispričala mi se,ali to se ponavlja iz dana u dan...ne mogu više tako!!!!e da i još jedno pitanje zašto se palim na životinje????unaprijed hvala! (pička i pol 23.05.2006. 19:52)

JEBOTE,ŽIRAFA KOJA STENJE I ZNA PRIČAT?AJME!DAJ MI BROJ! GLE,MORATE SE NAČ NA POL PUTA.AKO JE NJOJ ŽAO I ISPRIČALA SE,ONDA JOJ JE ZBILJA ŽAO.ALI JA MISLIM DA SI SAMA DALA ODGOVOR ZAŠTO SE PALIŠ NA ŽIVOTINJE.TEBE UZBUĐUJE TO STENJANJE KO ŽIRAFA I VOLIŠ ŠAMARE.

dragi doktore!! imao sam več spolne odnose i sve!! ali bio sam malko pijan!! i sve sam zaboravio a sad koristim druge izvore da se ošamutim i starh me je da ne promašim rupu neke ženske osobe( mame,bake,seke itd) što da radim da ne promašim!!?? molim te pomozi mi!!! P.S. mama je trudna s menom! (fran 23.05.2006. 22:53)

DRAGA FRAN,PROBAJ S MUŠKIM OSOBAMA.TAMO NEMREŠ FULAT RUPU JER ČE TI SE SAM NARIKTAT TOLKO BRZO DA NEBUŠ NI SKUŽIO.DIVNO JE TO ŠTO TI JE MAMA TRUDNA.BRAVO!ZNAČI,IMAT ČEŠ BRACU ILI SEKU!

Dragi doktore Žika!!!
Unaprijed zahvaljujem na pomoći. Samo da ti kažem savjeti su odlični mnogo njih sam već iskoristio u svakodnevnom životu.
Naime moj problem je slijedeći. Uvijek kada dečko i ja vodimo ljubav (jebavamo se) on mi malo podere anus jer ima ovelik penis. Tako da kasnije moram stipsom zaustavljati krvarenje. Nije strašno ali me to smeta jer me pecika dok ne zaraste, i jeli u redu da krvarenje zaustavljam stipsom, jel to smeta razvoju mog anusa??
Mene je strah,jer sam bodi bilder da mi nije anus izgubio elastičnost zbog steroida jel to moguće?
Ako to nije problem želio bih da mi napišeš postoji li način da nabildam anus i koje bi bile vježbe za to. Tako da bih ga mogao jače stisnuti u toku sexa da mi ne popuca, pretpostavljam da bi mišićavi anus mogao podnjeti penetraciju.
Samo mi molim te brzo odgovori jer sam u agoniji, pecikanje je vrlo iritantno i neugodno, ja radim u sabweju i teško mi je slagati sendviče kada drugom rukom moram zaustavljati krvarenje
Molim Te pomagaj ne mogu više tako živit (Miško 24.05.2006. 13:08)


MORAŠ VJEŽBAT ANUS MALO PO MALO.IMA UJUTRO EMISIJA (NA DOBRO JUTRO HRVATSKA)
GDJE VESNA MIMICA ODLIČNO POKAZUJE VJEŽBE ZA RASTEZANJE ANALNIH OPNI.TISUČE GOSPOĐA I GOSPODINA SU JOJ ZAHVALNI NA TOME.NEMOJ ŽURIT!DAN PO DAN PRIMAJ VEČE I DUŽE,I JEDNOG DANA ČEŠ SAV SRETAN POZVONIT DEČKU I IZNENADIT GA SVOJOM ELASTIČNOŠČU..SUBWAY JE POZNAT PO TOME DA ZAPOSLENICI IMAJU PROBLEMA S ANUSOM I DA RADE MALO JEDNOM,PA MALO DRUGOM RUKOM.


prek koje si stranice stavil muziku na blog???? (punxxx 24.05.2006. 17:24)

ZAR TE TO TOLIKO MUČI I TIŠTI?MA TO TI NIJE STRAŠAN PROBLEM.ODI NA IWEBMUSIC.COM

- 17:32 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us