< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design by: Free

Opis bloga

scooter tuning i sve vezano uz skutere
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

the duck aKa mbk b00st3r
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

drugi skuteri:
yamaha n3os
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

scooter tuning is not a crime




Linkovi

KIJAC stunt team

Scooter Inside

svijetskutera

Gerbi i ekipa

Tamba stunter

sole NRG

fibe x8rs

anita tunerica ;)

peica

fuser sa matulja

letizia & taBe

Leda =)

tammaro voli analno

Tanjica =)

sanela

bubav moja :)

adri ganhuli =)

Adriana 3m :)

free web counter

free web counter


vrijeme...

malo o meni:

nick:toky
vozim:Aprilia RS 74ccm 4 race ,Yamaha spy aka dUck
icq:264-773-608
msn.TKOY771@YAHOO.IT
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

evo tu neke novije
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i tammmaro
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

tammaro ima izbusenu majicu wahahhaha
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i moja bubica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

adry i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moja mala na rs-u
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

opet moja ljubav
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

tammaro,sasha,ja,i moja tinica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i tina =)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i tina pijemo koktel.)


Bloodhound Gang - ...
















ponedjeljak, 24.03.2008.

sretan uskrs...sa zakasnjenjem :)

eo ljudi posto nisam bio za kompom ovih 2 dana,vam cestitam uskrs sa malim zakasnjenjem....
eo sta se radilo ovih zadnjih tjedan dana...
15.3 smo se skupili jer je bio meeting,bilo je pun kurac ljudi,svi smo se nasli kod meka i krenuli prema grobniku(preko vezice)...kad smo dosli na pistu,dosli su nam srat redari i potjerali nas,jer smo smetali avionima...ugl onda svi ljepo otisli u box,gledali trke,zajebali,neki su i stuntali i tako....eo slike

okupljanje kod meka
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

u boxu kod staze
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

to smo prije ulaska u stazu,na onom ko parkiralistu,pokraj kartinga
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

tu se malo stanta,onaj na fantomu je vale,a onaj koj cima jer irsel aka izzy
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

eo i video by sole


i to bi bilo to od meeta...

i evo svira se pomalo,ucim svasta...znam zasad dosta toga odsvirat,jos cekam da davor kupi gitaru pa da skupa vjezbamo
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

da ako nisam reko prije,to je elektricna gitara fender squire,a pojacalo sam kupio od saftica yamaha...

eo i slika mojei tammarove akusticne gitare hahaha
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

i da...sto se tice neosa,plastike su gotove,sutra il preksutra ih farbam...i uskoro bi trebalo opet sve na slaganje...
sad neznam dal cu ga onda prodat il napravit high end,vidjet cu jos,al najrade bi ga prodo i ubo nekih rs125,i tak...naravno trebo bi jos para nadodat,al skupit cu...

i to bi bilo to...da moja bubav je zatvorila blog,jbg...tina ako ti bude trebalo posudim ti ja svoj pa pisi sta god oces =)
volim te malena,neoj to zaboravit...pusa

ae tuneri saljem pozdrav!


- 13:41 - Komentari (15) - Isprintaj - #


ponedjeljak, 03.03.2008.

yeeee moj rodendan!!!!!!!!!!!!!!!!!

eo ljudi danas punim 17 god,hvala kurcu....osjecam se starije hahhaha
i da rodendan cu vjerojatno slavit u sub,tako da cu tad stavit slike,a danas sa obitelji malo slavim i tak....
eo vam jedan video tek tolko da nes stavim ,ja sam onaj u bijeloj majici koj zapali cašu haha....pozdrav svima a najvise mojoj bubici =)


EDIT: 8.3.2008
eo proslavili rodendan u capitanu,bili su:ja,davor,tammmmmaro,tina,moja tina,talija(sasha) i gabriele,trebala je doc jos i peica al jbg bolesna je..a bilo se dosta toga,od "novijih" stvari smo pili absint(zelena carobnica),dosta dobro skuri uhh..salje mi tammaro video,sutra ga stavim na net..i tak,neki su se zgazili,neki malo manje i tako..i na kraju isli svi u mek na hamburger hehehhe....eo malo slika
ekipa(bez cura)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

jedna luđa...=)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

eo tu svi skupa
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

eo davor i njegova tina heheh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

i eo pred kraj,pomalo poceli pospani bit....absint poceo djelovat a i curama zombie koktel =) naravno tammaro mačak trijezan to sve uspio slikat
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


eo video od absintha....



i da jos jedna stvar,poceo sam svirat elektricnu gitaru skupa sa davorom...kupio sam fender squire gitaru,1700kn
i jos sam iso kod saftica po pojacalo od yamahe,al jbg ima samo jednu distorziju,nes kao metal tak..ugl posluzit ce za pocetak....
ugl inspiraciju,tj sta sviramo su dark metal,trash,emo(fucking metal),punk/rock i slicni....recimo kao,metallica,blitzsturm,absurd,silverstein,blink182,S.O.A.D i slicno..ae mozda nes bude od nas hahha....
ugl to bi bilo to za sad,sutra stavim filmic jos od absintha...pozzz,i saljem jednu veliku pusicu mojoj tinici =)

- 15:44 - Komentari (22) - Isprintaj - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.