< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design by: Free

Opis bloga

scooter tuning i sve vezano uz skutere
Image Hosted by ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

the duck aKa mbk b00st3r
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

drugi skuteri:
yamaha n3os
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

scooter tuning is not a crime




Linkovi

KIJAC stunt team

Scooter Inside

svijetskutera

Gerbi i ekipa

Tamba stunter

sole NRG

fibe x8rs

anita tunerica ;)

peica

fuser sa matulja

letizia & taBe

Leda =)

tammaro voli analno

Tanjica =)

sanela

bubav moja :)

adri ganhuli =)

Adriana 3m :)

free web counter

free web counter


vrijeme...

malo o meni:

nick:toky
vozim:Aprilia RS 74ccm 4 race ,Yamaha spy aka dUck
icq:264-773-608
msn.TKOY771@YAHOO.IT
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

evo tu neke novije
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i tammmaro
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

tammaro ima izbusenu majicu wahahhaha
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i moja bubica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

adry i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moja mala na rs-u
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

opet moja ljubav
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

tammaro,sasha,ja,i moja tinica
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i tina =)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja i tina pijemo koktel.)


Bloodhound Gang - ...
















ponedjeljak, 31.12.2007.

1 godina bloga

yeeeeeeeeee evo danas je godinu dana od kad sam otvorio ovaj facking blog....
da vam se javim prije nove godine,2007 je prosla super
nije bilo puno problema,skuco sam par motora,al nis specijalno,kupio prodavao motore
zabijo se svaki dan vani,alkohol cuga,da ne pricamo o ljetu,kod feinua svaki dan kupanje,bilo je i ljetnih fufica,za koje me kurac boli vise,pokusaj naci prave cure,sa kojom mi je dobro,i to mi je uspijelo,naso sam pravu ljubav,sa kojom cu docekat 2008 godinu,i bit ce prva koju cu poljubit u novoj godini..jednostavno mi se neda ic zapit sa ovim lokalnim,sa tim mozete zakljucit kolko sam zaljubljen...al nadoknadit cemo to u novoj godini.....da da,i za tocno 3 mjeseca i 3 dana punim 17 godina,yeey...ae nadam se da 2008 ce bit jos bolja neg 2007,da ce bit brzih motora i tih pizdarija..al najbitnije je da pored mene uvijek bude moja ljubav,only that :)

ae ljudi im se spremat,malo petarda zapalit hahahah...pozzzzzzzzzzzz

- 16:17 - Komentari (41) - Isprintaj - #


nedjelja, 09.12.2007.

Luda subota

evo da se malo javim...
iso prvo kod cure doma bilo pre dobroooo hehe pusa,i onda na "rodendan od tammara",ja mrsulja i ovaj frend(tumba),meni tammaro reko bit ce ekipe,picke sve ono zgazit cemo se,i dobro ae mi dosli,rodendan je bio tamo na kozali u njihovoj mjesnoj zajednici,ugl mi usli nutra i sta vidjeli??? babe od 40 godina na dalje,njegovi starci i 3 cure kako stoje tamo i nes glume,jao,a likovi svi neki debilizirani od 18 godina koje picke nisu vidjeli,tamo zika neke klape svirale,pa hdz-ove pjesme...ajme boze....ae barem smo se najeli i malo vina popili...i kasnije mi otidemo ca oko 9,i di cemo? kaze sulja idemo u 2 lava,i otisli mi u 2 lava na pivu,ono dosadno,lazotu se lada pokvarila tako nisu dosli ovi iz 4m...i kaze mrsulja ajmo do brseca,ajmo....i krenemo mi,prvo kod mene po alat za svaki slucaj,natankamo motore i krenuli.,...stali u archies u iki na hambureger i nastavili do brseca,tamo bila tumbina ekipa,zajbavali se,pricali o skanku,marihuani,scooter tuningu,ugl o svemu..i nis oko 1 i pol dosli doma,spanice po zavojima,meni tenisice sve postrugane,jao...super je bilo....eo par slika

eo iz skole ja i adriana,kao sto vidite adry se voli slikat.hehehe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

tammaro plese sa nekim plesacicama hahahhaha
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

evo nas u brsecu,nema osvjetljena na cesti ni nis,pripizdina jao...a hladno za popizdit

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

stavit cu jos slika neda mi se prebacit,ae pozz svima
pogotovo mojoj ljubavi,kojoj je komp u banani,ae sredit ce se i to,pusa malena....u sub je bilo pre dobro heheheh

edit: eo vam mršulje,bari trebu pod odmorom u muskom wc-u,sram ga bilo hahahhaha

- 20:52 - Komentari (41) - Isprintaj - #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.